Rose meglepetten pislogott körbe a szobában ahol állt, az pontosan ugyanúgy nézett ki mint amiből néhány másodperce eltűnt, a lány azt hitte, hogy az időnyerő nem működött. Azonban a következő másodpercben fény keletkezett a szobába és Rose szembe találta magát egy vizslató kék szempárral.
- Ki vagy te?- szegezte pálcáját a lányra Tom.
- Rose Reynolds - mosolygott a kislány.
- Reynolds?- eresztette le pálcáját Tom. - Mint Elena Reynolds?
- Igen, honnan tudja az anyám nevét? - értetlenkedett a lány, hisz nem ismerte fel tulajdon apját.
- A menyasszonyom volt - válaszolta mogorván a férfi.
- Tom Denem? - tette fel a kérdést felhúzott szemöldökkel Rose.
- Élet nagyságban - biccentett a férfi.
- Szuper végre találkozni az apámmal - füttyentett a lány.
- Az apáddal? - kérdezett vissza Tom.
- Igen, Elena Reynolds az anyám vagyis akkor maga az apám - magyarázta a lány.
- Hány éves vagy? - bizonytalanodott el Tom.
- 11, idén kezdtem a Roxfortot és Mardekáros lettem mint anya - csacsogott Rose.
- Én is Mardekáros voltam, most pedig én vagyok a házvezető - ült le Tom és maga mellé intette Roset.
- Tudom - huppant le apja mellé Rose.
- Tudod? - lepődött meg a férfi.
- Igen, van egy fal a klubhelyiségben amin az összes eddigi házvezető tanár helyet kapott, utánad anya szerepel - pattogott az ülő alkalmatosságon a lány.
- Elena a Roxfortban tanít? - érdeklődött most először Tom a volt jegyeséről.
- Igen, Asztronómia professzor - bólintott Rose és amíg az apa-lánya páros 1961-ben beszélgetett addig Elena lányát kereste 2032-ben. Mikor pedig Elena észrevette, hogy hiányzik az idönyerője, már sejtette, hogy hova lett Rose.
Sziasztok!
Várom kommentbe a fiú neveket, mert az egyik történetben szükségem lenne rájuk. A másik pedig, hogy kéne egy fix időpont amikor ez a könyv frissul.Bye:Regi