Bizalom

535 28 2
                                    

Napok teltek el Elena Roxfortba való érkezése óta. A Roxfortban nem sok vizet zavart a lány érkezése, de Tom Denem életében annál többet. A fiú kötődni kezdett a lányhoz és Tom nagyon rég érzett ilyet és ez megrémítette, akkor érezte mikor megkedvelte Lynx Brokwoodot, Lyal Lestramget és Augustus Malfoyt, bár ez kissé eltért, Elena még különlegesebb volt mint akik eddig közelebb kerültek hozzá. A Lena és Tom közötti kezdetleges kapcsolat csak Dumbledore professzornak szúrt szemet, de a professzor mást is észre vett. Elena épp a könyvtár egy eldugott zugában írta a Sötötvarázslatok kivédére kért beadandóját, mikor Tom foglalt mellette helyet.

- Beszélnünk kell - jelentette ki a fiú.

- Hallgatlak - felelte Lena miközben tovább.

- Ha hozzád beszélek akkor nézz rám! - förmedt a lányra Tom.

- Mit óhajt a Nagyúr? - pillantott fel munkájából Elena.

- Többet tudni rólad - jelentette ki egyszerűen fiú.

Elena megütközve nézte a Denem fiút, majd összeszedte magát és válaszolt.

- Lényegre tőrő - bólintott Elena, s megköszörűlte a torkát. - Nyáron kerültem be egy árvaházba, a szüleim meghaltak, testvérem pedig nem is volt. Aranyvérű felmenőkkel rendelkezem, de mára már egy sem él - hazudott szemrebbenés nélkül. - Mardekáros vagyok, és a Roxfort befejezése után szeretném itt tanítani az Asztonómiát. Nagyjából ennyi, most te jössz! -fejezte be mondanóját Elena.

- Mindig az árvaházban éltem, - kezdte kissé zárkozottan a fió. - apám már születésem előtt lemondott rólam, anyám pedig belehalt a szülésbe. A Roxfortban szeretnék majd Sötétvarázslatok kivédését tanítani - tudta le ennyivel a dolgot Tom.

- Nem bizol bennem - jelentette ki Elena az egyértelmű tényt. - Szólj, ha kezdesz kicsit bízni bennem - szedte össze a cuccait.

- Tessék? - pattant fel Tom.

- Nem bízol bennem, így semmi értelme annak, hogy egymás társaságában legyünk - állt fel Elena. - Mindennek van alapja és az alap legtöbb esetben a bízalom. Mondok egy szemléltető eszközt. Ha házat akarsz építeni akkor az alappal kezded ami beton ami átvitt értelemben a bizalom, arra rakod a téglákat a tégla pedig ebben a példában a kapcsolatunk tovább építése. De ha előbb a téglákat kezdet el rakosgatni akkor ez előb-utóbb összedől, ilyen sorsra jutna a kapcsolatunk ami egyenlőre nincs és amíg nem tudsz bízni bennem addig nem is lesz- hagyta hátra a könyvtárat Elena, benne egy gondolkodó Tom Denemmel.

Tom Denem élete másképp✔Onde histórias criam vida. Descubra agora