Tudja

204 14 1
                                    


Tom és Rose mit sem sejtve beszélgetett a férfi lakosztályában, mikor vakítóan fehér fény töltötte be a szobát és ahogy elhalványult a fény, Rose és Tom egy vörös hajú, zöldszemű nővel nézhetett szembe, Elena Reynolds-al.

- Szerintem anyu tudja, hogy itt vagy - súgta lányának Tom.

- Gondolod? - kérdezett vissza élesen a lány.

- Lángelme vagy Tom. - jelentette ki lányával egy időben Elena.

- Most miért rám dühös mindenki? - bosszankodott a Denem férfi.

- Mert neked, haza kellett volna küldened Roset - csattant fel Lena.

- Előbb kellett volna jönnöd - vágott vissza Tom.

- Ne szórakozz Tom! -Elena egy lesújtó pillantást vetett Tomra, majd közelebb lépett a lányához. - Te pedig hatalmas bajban vagy kisasszony.

- Na de anya... - háborodott fel Rose.

- Nincs na de anya - csattant fel Elena. - Napokig kerestelek.

- Hogy jutottál egyáltalán ide? - terelte a témát a lány.

- Sok kutató munka árán találtam egy bájitált, de itt nem ez a lényeg. - felelte folytot indulattal Elena.

- Bájital? - lepődött meg Tom. - Úgy emlékeztem, hogy utáltál bájitalt készíteni.

- Nem is jártam közben öröm táncot - fintorgott a nő.

- Most mi lesz? - törte meg a pár percnyi csendet Rose.

- Azt majd megbeszélem apáddal - sóhajtott Elena. - Menj sétálj Rose.

A lány pedig kivételesen nem szegült ellen anyja kérésének, helyette egy szó nélkül kisietett a szobából. Elena helyet foglat a kanapén, de a lehető legmesszebb Tomtól.

- Szeretem - nyögte ki hirtelen a férfi.

- Látszik, hogy Ő is szeret téged - köszörülte meg a torkát Lena.

- Na és te? - pillantott a nőre Tom.

- Mi én? - kérdezte zavartan Elena.

- Te szeretsz? - ült át a nő mellé Tom.

- Hiába szeretlek Tom, nekünk egyszerűen nincs közös jövőnk. Mikor boldogok vagyunk, akkor mindig történik valami és az egyikünk megfutamodik - pillantott Tomra a nő.

- Mi van ha most más lesz? Ha csak Rose jelenléte kellett ehhez az egészhez? - fogta meg Lena kezét Tom.

- De mi van ha nem? - csillogtak könnyek Elena szemeiben.

- Ne úgy hozz döntést Lena, hogy először a következményre gondolj, néha a spontán cselekedetek sokkal több jót ígérnek - mondta szerelmének a férfi.

- Mire akarsz kilyukadni Tom? - ráncolta szemöldökét Elena.

- Szeretném ha a Denem család egyesülne - felelte Tom.

- Azt én is szeretném - húzódott közeleb a Denem férfihez Lena.

- Szeretlek Elena Reynolds - simított végig szerelme arcán Tom.

- Szeretlek Tom Denem - hajolt közelebb Elena és Tom ajkaira tapadt, míg Rose az ajtónál kukucskált, de mikor meglátta, hogy szülei csókolóznak egy fintor után inkább becsukta az ajtót és elment megkeresni barátait.

Már csak két fejezet van hátra, addig pedig a színfalak mögött igyekszem Stella történetét megírni vagy legalább néhány fejezetet megírni és akkor végre folyatódik Ruby édesanyjának története, ami csak Ruby születéséig fog íródni, hisz utána úgy is a lány életében lesz jelen.

Bye:Regi

Tom Denem élete másképp✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang