#البارت_الثاني_|2|
#عشقت_امبراطور_الصعيد
شويه و الباب اتفتح و في شخص دخل ماسه اول ما شافته فضلت تصوت
الشخص ده قفل الباب و جري عليها و حط أيدو علي بوقها و قال عارفه لو شلت أيدي و صوتي و الله ليكون أخر صوت ليكي و كان بيبص ليها بنظره تحذير ..
ماسه : هزت راسها بمعني تمام ..
شال الشخص ده أيدو من علي بوقها و قال أنتي الي دخلك أوضتي ..
ماسه : جدو قالي اطلعي ارتاحي فوق علي ما جوزك يجي ..
الشخص : تمام و سابها و كان داخل الحمام ..
ماسه : ممكن اعرف انت مين و ازاي تدخل كده الاوضه من غير ما تخبط ..
الشخص : ضحك بعدين قال هستأذن عشان ادخل أوضتي ..
ماسه : هو أنت فهد الدمنهوري ..
فهد : أيوه و اعملي حسابك مبحبش الكلام الكتير و ياريت علي ما اخرج تكوني نمتي عشان انا مش فايق لمحن البنات ده و أعملي حسابك مفيش ليله دخله فنامي بقا بعدين دخل الحمام ..
ماسه : أنسان مستفز محسسني اني هموت في جمال أمه لأ منكرش هو مز بس اهو الحمدلله خلصت منه و نامت ...
شويه و خرج فهد من الحمام و كان لافف الفوطه علي وسطه و صدره عريان و ماشي في الاوضه و كان النور مطفي ..
ماسه : بتتقلب عشان مكنتش عارفه تنام كويس فشافت خياله علي الحيطه فصلت تصوت ...
فهد : شغل النور و زعق في أي أنتي كل شويه تصوتي احنا مش لوحدنا في البيت جدي يقول اي دلوقتي بعذبك ...
ماسه : بتتكلم بشويه غضب و صوت عالي شويه ده كله بسببك ماشي تتمختر في الاوضه و النور مطفي خضتني ..
فهد : راح قرب منها و مسك فكها بايده و قال صوتك لو علي عليا تاني هخرصك و أنا لما بقول كلمه مش بكررها...
ماسه : زقت أيدوه و قالت و انا مبحبش حد يتصرف معايا كده و سابت السرير و نزلت راحت نامت علي الكنبه الي في الأوضه ..
فهد : هو السرير مش مكفي الهانم و لا أي ..
ماسه : لأ أشبع بيه أنا هنام هنا أحسن منام جمب واحد زيك ..
فهد : لحظي انك شغاله تغلطي و أنا ده كله بتكلم بأحترام ياريت تلمي لسانك شويه ..
ماسه : مردتش عليه و نامت ...
فهد : أقول عليكي اي يا امي انتي و جدي مجوزني بلوه مش بنادمه قال محترمه قال بلا هم و بعدين نام ...
*في صباح يوم جديد تحديداً في قصر عيله الدمنهوري *
الجد : يلا يا حرمه منك ليها عايز احلي فطور يطلع للعرسان ..