البارت الخامس عشر|15|

45.9K 897 44
                                    


#البارت_الخامس_عشر_|15|

#عشقت_امبراطور_الصعيد

اول ما فهد دخل الاوضه بتاعت قاسم اتصدم و فضل يزعق ....

فهد : أي المهزله الي بتحصل هنا دي ..

آيلان : كانت واقفه في نص الاوضه و لابسه شورت حرير قصير جدا و توب كت بعدين قربت من فهد و قالت فهودي انا كنت بحسبك قاسم اصل الصراحه انهارده عيد ميلاده و كنت حابه اكون اول واحد تقوله كل سنة و انت طيب بما أن هو اخويا و كده و كانت بتمشي أيديها علي صدر فهد ..

فهد : زق أيديها و قال ممكن تروحي تلبس حاجه عشان شكلك الصراحه وحش اوي ...

آيلان : اتعصبت من كلمته و سابته و مشيت ...

قاسم : كان طالع و شاف آيلان و هي خارجه بعدين شاف فهد متعصب راح قاله مالك ..

فهد : أبقي عرف أختك أن البيت في رجاله و مينفعش تخرج ب أي حاجه من الأوضه بتاعتها هي مش لوحدها في البيت ..

قاسم : هي عملت أي..

فهد : معملتش بس مينفعش تخرج ب الهدوم دي البيت في شباب ...

قاسم : انا هتكلم معاها تعالي بس كده استريح و خلينا ناكل لقمه ...

فهد : يا أخي اسكت انا كل ما افتكر منظر الاتنين و هنا متقطعين احس بوجع في بطني ..

قاسم : قاعد قدامه و هو بياكل و بعدين قال الصراحه انا بعد المنظر ده خفت جامد منه دي انسان مجنون يا عم ..

فهد : الصراحه البت تستاهل يعني تبقي متجوزه واحد مافيا و شغال مع تجار أعضاء و تخونه لا دي يبقي قلبها جامد بقا

قاسم : الصراحه عندك حق انا لو مكانه كنت هعمل كده ..

فهد : عارف الي زي ده مش عايز سجن ده عايز مستشفى للمجانين و الله ..

قاسم : بيحاول يكتم ضحكته بعدين انفجر في الضحك مره واحده و قال كان نفسي تشوف منظرك اول ما دخلت الاوضه..

فهد : ضحك هو كمان و قال طب و الله يا عم اتخضيت لما شفت شكلهم....

قاسم : ضحكنا شويه نتكلم بقا في المهم هتعمل أي مع ماسه ..

فهد : الصراحه مش عارف مش مدياني فرصه اتكلم معاها و أفهمها أن كل ده كدب ..

قاسم : الصراحه البنت شافت حاجات كتير من ساعه ما جت هنا و لازم تعذرها ...

فهد : أنا فاهم كل حاجه بس هي الي مش عايزه تسمع...

قاسم : طب ممكن انا اتكلم معاها ..

فهد : رفع رأسه و قال أكيد لأ انا هروح اشوفها ..

قاسم : طب مش هتاكل الأول ..

فهد : لأ و خرج من الاوضه مسك الايد بتاعت الباب و كان لسه هيدخل افتكر أن هي مكلتش حاجه من الصبح نزل المطبخ يجيب أكل ليهم و كمان عشان يغير علي الجرح بتاعها ..

عشقت امبراطور الصعيدحيث تعيش القصص. اكتشف الآن