البارت الواحد و العشرون |21|

40.1K 825 75
                                    


#البارت_الواحد_والعشرون_|21|

#عشقت_امبراطور_الصعيد

بعد شويه خرجت ميرا لكن مشفتش حد فضلت تمشي في الطرقه يمكن تلاقي طريق و تهرب لكن لفت انتباها اوضه في اخر الطرقه منوره راحت دخلت فيها و لكن اول ما دخلت الصدمه بانت علي وشها و بدأت تعيط و تقول مستحيل مستحيل انت ......

الجنرال : خبي وشه و فضل يزعق و يقول مين سابها لوحدها ....

ميرا : أنت ازاي اقنعني ازاي تعمل كده ده انا حتي و لسه مكملتش راح اغمي عليها ...

الجنرال : جري علي ميرا و شالها و حطها علي الكنبه و قال و هو بيزعق حد يجيب ازازه برفان و مش عايز اشوف مخلوق هنا ...

واحد من الرجاله : امرك يا بيه و جري جاب البرفان و رش علي أيده و شمم ميرا ...

شويه و فاقت لكن اول ما قامت فضلت ترجع لورا بعيد عنه و هي بتعيط و مش مصدقه ...

الجنرال : بيقرب منها و بيقول أنتي كويس . ..

ميرا : ابعد عني لي تعمل كده هاا لي و كانت بتعيط ...

الجنرال  : اهدي و هفهمك كل حاجه ...

ميرا : اهدي اي أنت عارف انت مين عارف و لا لأ و كانت بتزعق ...

الجنرال : عارف و الخيبه اني عارف بس مقدرتش ...مقدرتش اسيبك ....

ميرا : انت مجنون صح ...

الجنرال : مجنون عشان بحبك بس انتي مش حاسه بكده ...

ميرا : احس ب أي انت في في دماغك حاجه يابني انا مش عيزاك أفهم بقا ...

الجنرال : بطلي بقا كلامك ده و خلاص انا قولت و هتبقي ليا يا ميرا ليا لوحدي ...

ميرا : مش هتلمس شعره مني عشان انت شخص غبي و قذر فاهم يعني اي و تفت في وشه تاني ...

الجنرال : أنا لغايه دلوقتي بكلامك بأدب و أحترام لكن قسماً بالله هتقلي آدبك لكون موريكي الوش التاني

ميرا : بتحاول تستفزه وريني كده هتعمل أي ...عشان انت اصلا كلام علي الفاضي ...

الجنرال : بلاش كلامك المستفز عشان الي هعمله مش هيعجبك خالص و أنتي عارفه كده كويس ...

ميرا : ضحكت بسخريه و قالت هتضربني مش كده ..

الجنرال : تؤ تؤ حاجه اوسخ و قرب منها راح باسها بعنف ...

ميرا : شغاله تبعده عنها و لكن هو مش معاها ...

بعد شويه بعد عنه و مسح الدم علي علي بقه و قال المره الجايه هعمل اوسخ من كده و انا مبهددتش ...

ميرا : تفت الدم من بوقها و قالت انت انسان زباله اوسخ شخص شفته في حياتي و فضلت تعيط ...

الجنرال : صعب عليه شكلها و غلط أنه عمل كده راح مقرب منها عشان يتكلم معاها براحه ..

ميرا : كان في سكينه محتوطه في طبق الفاكهه الي علي المكتب خدته و قالت قسماً بالله لو ما مشتش حالاً من هنا هموت نفسي ...

عشقت امبراطور الصعيدحيث تعيش القصص. اكتشف الآن