البارت الرابع عشر |14|

44.1K 947 54
                                    

#البارت_الرابع_عشر_|14|

#عشقت_امبراطور_الصعيد

فهد : أول ما شاف الي في التليفون عينه احمرت و رمي التليفون في الأرض و لسه يتكلم مع ماسه راحت اغمي عليها

فهد : شالها براحه رغم أن مكان الاصابه كان بيوجعه الي أنه حاول يرفعها ...

شاله فهد و حطها علي السرير و راح جاب ازازاه العطر من علي التسريحه و بخ منها علي ايدو و بدأ يشمم ماسها منها...

بعد شويه فاقت ماسه و فضلت تعيط ..

فهد : بيحط أيده علي كتفها ممكن تهدي ...

ماسه : بتصوت ابعد عني و رمت ازازه العطر من علي السرير للأرض ..

فهد : بيزعق الهبل الي بتعمليه ده مش هيفيد في حاجه ياريت تخليكي هاديه شويه و هفهمك كل حاجه...

ماسه : بتصوت و هي حاطه أيديها علي ودانها و بتقول اسكت مش عايزه اسمع حاجه اسكت و نامت و غطت وشها ب البطانيه ...

فهد : زعق بعدين خبط المخدات الي علي الارض ب رجله و قال لازم تسمعيني مش دي الحقيقه ..

ماسه : ارجوك أمشي و سبني لوحدي مش عايزه اسمع حاجه ...

فهد : وصله مسج علي تليفونه و كان مكتوب فيه اتمني المفاجاءه تكون عجبتك و باعت وش بيضحك ...
بعدين  بعت مسج تانيه بيقول فيها كان نفسي اشوف وشها دلوقتي و اي شعورها و هي بتشوف الفديو ده ..

*عند قاسم *

قاسم : ها يا مرات عمي مواقفه علي جوازي من صفيه ..

خديجه : بتضحك بص يا بني انا معنديش مانع بس اخوها عندك تقدر تاخد منه الإذن و كانت بتشاور علي فهد ..

فهد : نازل علي السلم متعصب و شغال يفكر هيعمل اي مع الباشا ...

قاسم : لأحظ الغضب علي وش فهد راح قرب منه و قاله مالك ...

فهد : تعالي عايزك بره...

قاسم : طيب بعدين راح استأذن من جده و الي كانوا واقفين ...

فهد : خبط كوتش العربيه برجليه و قال لأزم نلاقي الكلب الي اسمه الباشا ده ...

قاسم : ممكن أفهم في أي و متعصب لي ..

فهد : بعت الفديو الي كان و مقدرش يكمل راح مزعق و فضل يخبط في العربيه ...

قاسم : فهم و قال الفديو بتاعه الي كان ...لسه مكملش كلامه راح فهد اداله بوكس و قال

فهد : مسمعش اي كلمه عن الموضوع ده ...

قاسم : قام و مسك منخيره و بيقول انا مالي انا ...

فهد : رن علي الرجاله بتوعه و قال في ظرف ساعه كل حاجه عن الباشا تكون عندي ..

الرائد جلال : داخل القصر و بيقول كويس اني لقتكم هنا ..

عشقت امبراطور الصعيدحيث تعيش القصص. اكتشف الآن