#البارت_التاسع_عشر_|19|#عشقت_امبراطور_الصعيد
و في نص التسليم فجاء صوت ضرب نار طلع من مكان مجهول و الكل كان بيحاول يحمي نفسه ..
الرائد جلال : كان بيكلم القوات و بيقول انسحبوا ...
و في نفس المكان لكن علي الجهه التانيه شخص مجهول راح و حط السلاح بتاعه علي دماغ فهد و قال قدامي ..
الباشا : انسحبوا و فجاءه صوت انفجار كبير طلع...
النار مسكت في البضاعه بتاعت الباشا و ناس كتير ماتت و محدش عارف لو في حد عاش و لا لا ..
عاصي : واقف علي التل الكبير و بيتابع كل حاجه بتحصل عن طريق المنظار ...
ادريس : انا عملت كل الي حضرتك طلبته مني واقدر بقا اخد ميرا و أمشي ..
عاصي : لف ليه و هو ماسك العصايه في أيدو و بيقول أي رأيك تبقي أيدي اليمين يا ادريس ..
ادريس : بس زي ما انت عارف يا ريس انا دخلت شغل المافيا ده عشان اخد حق أخويا غير كده انا مش تبع الحاجات دي ...
عاصي : و انت كده خلاص خدت حقك ..؟؟
ادريس : بموت الباشا ابقي خدت حقي منه ...
عاصي : بس انت اي الي عرفك أنه مات مش يمكن يكون لسه عايش ...
ادريس : عد لحد 5 كده ..
عاصي : في أي ...
ادريس : اقولك انا هعد و بدأ بعد بصوت عالي بعد ما عد للخامسه سمع صوت عربيه بتنفجر بعدين قال هو لو كان عاش من الانفجار ده مش هيعيش من التاني...
عاصي : يعني انت بيا أو من غيري كنت هتنفذ برضو مش كده ....
ادريس : كويس انك عارف بعدين قال و هو ماشي شغل الباشا كله معايا عايز حاجه كلمني ...
عاصي : مش هيحصل ده كله هيبقي ليا قريب ...
ادريس : متثقش في نفسك كتير ماشي و دخل قعد في العربيه بتاعته ...
عاصي : واقف بيكلم واحد من رجالته و بيقول عنيكم عليه ده شخص مش سهل ..
خلدون : امرك يا بيه هحطه في عيني بس انت اطمن ...
عاصي : طول ما واحد زي ادريس ده عايش استحاله اطمن ده اخطر من الباشا ...
خلدون : متقلقش هنقدر نخلص منه ..
عاصي : ربنا يسهل المهم أتأكدو أن الباشا مات و لا لسه عايش ...
خلدون : أكيد مات أنت مشفتش ادريس عمل اي ...
عاصي : مش مطمن خالص المهم حد يروح يتأكد....
خلدون : انا هروح مع حد مع الرجاله بس المهم انت متفضلش لوحدك مع ادريس ده ...