البارت الثالث |3|
#عشقت_امبراطور_الصعيد
فهد : كان جاي من بره بعدين زعق و قال ماسه ..
الكل انتبه لمكان الصوت ..
ماسه : اتخضت و وقفت ورا قاسم ..
فهد : مشي بسرعه و قرب منها و سحبها بعيد عنه بعدين قال الهانم المحترمه بتحضن اي حد عادي مش كده و اي المنظر ده ..
قاسم : علي فكره و لسه هيكمل كلامه كان فهد اداله بالبوكس في وشه ..
الجد : فهد انت اتجننت بتضرب ابن عمك لي ...
ماسه : بعدت عن فهد و راحت تشوف قاسم بعدين مسكت وشه و قالت قاسم انت كويس ..
قاسم : قام و قال أنا كويس متقلقيش ..
فهد : سحب ماسه و اتكلم بعصبيه في أي انتوا الاتنين و بعدين تعرفوا بعض منين ..
ماسه : انا اول مره أشوفه و جدك عرفني عليه و قال أن هو ابن عمك
فهد : و أحنا معندناش حريم تحضن رجاله غريبه و تقعد بالمنظر ده في البيت لأن هي كانت لابسه هدوم النوم ..
ماسه : بس ده ابن عمك ..
فهد : سمعتي أنا قولت أي و يلا علي الاوضه ...
ريتال : قربت من قاسم و قالت أنت كويس ..
قاسم : راح سابها و مشي ..
صفيه : أنتي مش ناويه تنسيه بقا ده لو حد في العيله شم خبر هتبقي نهايتك ...
ريتال : لأ مش هنساه و الي يحصل يحصل و سابتها و طلعت ...
*في الأوضه عند فهد *
فهد : ممكن اعرف الهانم ناويه تحترم نفسها أمتي ..ماسه : مشيت و مردتش عليه ..
فهد : قرب منها و لوي دراعها ورا ضهرها و قال في مكان قريب من ودانها لما اكون بكلمك تقفي و تسمعيني فاهمه ...
ماسه : زعقت سيب أيدي ..
فهد : برضو بتزعقي تاني و بدأ يشد علي أيديها اكتر ..
ماسه : اه اه ممكن تبعد عني أيدي وجعتني..
فهد : ما هو ده الي انا عايزه و زقها بعيد عنه ...
ماسه : وقعت علي السرير و كانت بتعيط و ماسكه دراعها ...
فهد : راح وقف قدام التسريحه بعدين خبط المرايه بالبوكس و أيدو أنجرحت ..
ماسه : اول ما شافت الدم نازل علي الارض و علي ايدو قامت بسرعه و مسكت أيدو انت أنجرحت جامد..
فهد : سحب أيدو و زقها جامد لدرجه ان هي اتخبتط في حرف الكنبه في دماغها و أنجرحت ...
ماسه : اه و حاولت تقوم لكن كانت حاسه بدوخه كبيره اثر الخبطه فوقعت علي الارض مغمي عليها ..