#البارت_العشرون|20|
#عشقت_امبراطور_الصعيد
فهد : جري من قدام الاوضه الي كانت ميرا محجوزه فيها ..
ميرا : حاولت تتكلم لكن الشخص ده كان بيقرب السكينه اكتر لرقبتها ....
ادريس : واقف قدام المستشفي و بيدور يمين و شمال لكن مفيش أثر لميرا...
*عند ماسه*
ماسه : كانت قاعده في البيت و بتتفرج علي التلفزيون و فجاءه باب الشقه خبط...
قامت تفتح وقفت ورا الباب عشان تشوف مين من العين السحريه لقت ست في سن الأربعين سنه تقريباً و بتعيط ...الست : يا هانم ممكن تفتحي ...
ماسه : اتخضت من منظر الست وراحت فتحت بسرعه ..
فجاءه دخل حوالي 4 ستات علي ماسه ..
ماسه : انتو مين و لكن محدش كان بيرد عليها و في ثواني و كانت ست من الي واقفين قربت من ماسه و مسكتها ...
الست : امسكيها كويس و انتي تعالي امسكي معاها ...
ماسه : انتو مين و عايزين مني أي ...
الست : احنا مين احنا قدرك الاسود و عايزين اي بقا هتعرفي دلوقتي و نزلوا فيها ضرب ...
بعد حوالي ربع ساعه واحده من الي كانوا واقفين يلا كفايه كده قبل ما حد يجي ...
و ب الفعل خرجوا من البيت بعد ما قفلوا الباب وراهم بحيث محدش يشك في حاجه ....
*عند عاصي *
عاصي : واقف في نص الفيلا الخاصه بي و شغال يزعق ...خلدون : يا بيه الرجاله حاولت تمسكهم لكن للأسف هربوا بس في واحد فيهم اتصاب ....
عاصي : أنا لازم اعرف كل حاجه بخصوص موضوع فهد و قاسم و اي حكايتهم ...
خلدون : حضرتك الي اعرفه ان كل المستندات المهمه و كل المعلومات بخصوص الخلايا مع قاسم ...
عاصي : الورق ده لو راح القسم هنتحبس كلنا ...
خلدون : متقلقش هنلاقي المستندات دي قبل ما حد تاني ياخدهم...
* عند ميرا *
ميرا : ماشيه مع الشخص الي خاطفها و مش عارفه رايحين فين ...مجهول : تعرفي أن الزعيم هيتبسط منك اوي ...
ميرا : أنتو مين ...
مجهول : ضحك بسخرية و قال هتعرفي قريب ...
ميرا : ابعد أيدك القذره دي عني ...
مجهول : بيضحك الي يشوفك دلوقتي ميشفكيش قبل كده و انتي ...
ميرا : اسكت و كانت بتصوت و تقول مش عايزه اسمع ...
شويه و كانوا خلاص خرجوا من الباب الخلفي للمستشفي و كانت في عربيه واقفه مستنياهم ...