#البارت_الثالث_عشر_|13|
#عشقت_امبراطور_الصعيد
شخص تالت لفها ليه وراح مديها بالقلم ..
ريتال : اول ما بصتله اتصدمت و فضلت تعيط و تقول أنا ..انا ....
فهد : و لا كلمه قدامي علي جوه ..
صفيه : واقفه قدام السلم و بتفكر زمان فهد عمل اي مع ريتال ..
ريتال : داخله بتعيط و مش موقفه ..
فهد : مسكها من دراعه و قال من أمتي و أحنا بتفكر في الحاجات دي هاا انطقي ..
ريتال : حاولت تتكلم بخوف انا أنا و لكن كلام فهد نزل زي الصاعقه عليها ...
فهد : خساره تعب مرات عمي في تربيتك و الله ضحت بشبابها عشانك لكن طلعتي و لا تستاهلي الكلام الي بتقوله عليكي و سابها و مشي ....
صفيه : بتقرب منها و بتقول قولتلك نهايه ده وحشه و لو حد عرف هتروحي في داهيه ...
#منه_رضا
ريتال : ذقتها لدرجه ان هي خبتطها في الكنبه و قالت ده كله بسببك انتي الي روحتي و قولتي لفهد مش كده انتي مالك بحياتي و فضلت تزعق ...
صفيه : انا عملت كده عشان مصلحتك عشان بتحبي واحد اصلا مش عايزك في حياته واحد بيفكر في ست تانيه ..
ريتال : انتي كدابه قاسم مبيحبش حد ..
صفيه : طلعت من تليفونها صور لقاسم مع واحده و كانوا واقفين مع بعض علي الكورنيش و شكلهم كانوا في حفله ..
ها صدقتي خلاص صدقتي انو مش عايزك و بيفكر في ست تانيه ...
ريتال : الكلام ده مش صح و انتي جبتي الصوره دي منين ...
صفيه : من علي حسابه علي الانستجرام ...
ريتال : ذقتها و قالت و انتي ازاي عنده من غير ما انا اعرف ..
صفيه : انتي مالك و بعدين انتي تقربيله اي غير بنت عمه و بس و كانت بتأكد علي اخر كلمه قالتها ...
ريتال : انا البنت الي هيتجوزها و هتشوفي قريب ..
صفيه : بتضحك و بعدين قالت و ده هيحصل ازاي يا ريتال هانم ..
#منه_رضا
ريتال : اضحكي حلو بس عايزه اشوف ضحكتك دي بعدين في فرحي كده ان شاء الله و سابتها و مشيت ...
قاسم : بعد ما خلص التليفون الي كان بيعمله دخل القصر و شاف صفيه قاعده علي أول كنبه في الصاله و بتعيط ...
قرب منها و حط أيده علي كتفها و قال مالك ..صفيه : انتبهت لوجوده بعدين مسحت دموعها و قالت ها.. لأ مفيش انا بس عيني وجعاني شويه أو باين دخل فيها حاجه ..
قاسم : طب وريني كده و مسك وشها في أيدو و ب الايد التانيه بدأ يفتح عينيها و ينفخ فيها ...