البارت السابع |7|

52.9K 1K 64
                                    

#البارت السابع |7|

#عشقت_امبراطور_الصعيد

الكل جري علي فوق لكن اتصدموا من الي شافوا  رجعت حفيظه و خديجه لورا و فضلوا يصوتوا هما كمان  ..

صفيه : بتتكلم كلام مقطع و شغاله تقول الأر..الارض مليانه دم و ماسه مش موجوده ...

ريتال : دخلت الاوضه لقت المرايه متكسره و كل حاجه في الاوضه متبهدله و الدم منقط لحد البلكونه ...

اتكلمت و قالت علي فكره هي نزلت من البلكونه ..

فهد : فاق من الصدمه و اتكلم و قال ازاي البلكونه عاليه بعدين راح يبص من البلكونه لقي في ملايه مربوطه  في الحديد و هي نزلت منها لان كان في دم في جنينه البيت

الجد : ده كله بسببك انا عايز ماسه دلوقتي البت ملهاش حد غيرنا ..

فهد : كان متعصب جدا من الي حصل و نزل بسرعه علي تحت ...

قاسم : كان جاي من بره و شاف فهد و هو بيجري نده عليه مردش عليه...

ريتال : نازله تجري علي السلم و وراها صفيه ...

قاسم : مسك ريتال من أيديها و قال في أي ..

ريتال : حكتله كل حاجه حصلت انهارده لدرجه ان ساب أيديها و أنصدم من الي حصل رجع لورا شويه بعدين قال و ماسه فين دلوقتي..

صفيه : من ورا احنا بنحاول نلاقيها دلوقتي ..

قاسم : نزل ورا فهد عشان يشوف هيعملوا اي ...

*عند ماسه *

كانت بتجري في الشارع و رجليها ملينه دم و مجروحه جامد لدرجه ان هدومها كلها بقت دم ناس كتير كانت بتوقفها لكن هي كانت لسه مكمله جري ..

الناس بتتكلم عليها هي لي بتجري كده و مين دي اول مره يشوفوها هنا في المنطقه بتاعتهم ..

واحده من الناس الي واقفه راحت مسكت أيد ماسه و قالتلها تعالي يابنتي لفي رجلك بحاجه و لفي الجرح ده هتموتي كده ..

ماسه : لأ و سحبت أيديها و كملت جري و كانت بتعيط بطريقه هيستيريه ...

مع الوقت كانت بدأت تحس بدوخه كبيره و مش قادره تمشي لكن كانت بتقاوم كل ده و مستمره ...

*عند فهد *

فهد : راح بص علي المكان الي هي نزلت منه لقي أن هي خرجت من الباب الخلفي للبيت راح جري علي العربيه و ركبها ...

قاسم : وقف قدام العربيه و بيخبطله  عليها ...

فهد : فتح الشباك و قال بزعيق عايز اي ..

قاسم : أنت رايح فين دلوقتي ..

فهد : زعق و قال غاير في داهيه يا عم انت مالك اوعي كده ...

قاسم : بعد عن العربيه و كان في ثواني فهد مشي بالعربيه بتاعته ..

الجد : نزل و قال لقاسم فهد راح فين ..

عشقت امبراطور الصعيدحيث تعيش القصص. اكتشف الآن