البارت السادس |6|

53.7K 1.1K 36
                                    

#البارت السادس|6|

#عشقت_امبراطور_الصعيد

ماسه : بتكلم فهد و هي بتزعق  أنت أزاي تسمح لنفسك تمد إيدك عليا ...

فهد : ما هو لما حضرتك تبقي مش محترمه و و مش عامله حساب لوجودي يبقي من حقي اني اضربك و اكسر عضمك كمان ...

ماسه : أول حاجه أنت مين عشان تقول عليا كده و تاني  حاجه مين اداك الحق أصلاً تكلمني أو تعاملني بالاسلوب انت فاكر نفسك مين ...

الكل اتجمع حواليهم و محدش فاهم أي حاجه ..

الجد : في أي و صوتك عالي لي انت و هي ..

فهد : الهانم الي اخترتوها طلعت شمال و مش محترمه ..

الجد : انت واعي للكلام الي بتقوله علي مراتك ده ..

انعام : عملت أي الهانم ..

فهد : طلع التليفون بتاعه و كان في صور لماسه و هي حاضنه واحد و صوره تاني كانت واقفه و الهدوم بتاعتها مقطعه بس الي باين في الصوره أن هي قالعه الهدوم بمزاجها بعدين قال اي ده في ست محترمه تعمل كده ..

ماسه : بتعيط أنا منكرش أن الصور دي حقيقه لكن كل الي حصل ده مش حقيقه  ...

فهد : احنا هنستعبط بقا أمال اي الحقيقه واحده حاضنه واحد و بعد كده واقفه معاه في شقه و قالعه هدومها عايزاني افكر ازاي ..

انعام :  انت لمستها ....

فهد : بصلها و بعدين بص لماسه و قال محصلش اي حاجه بنا   .....

انعام : بتتكلم بلويه بوق و بتقول احنا لازم نجيب دكتور يكشف عليها و نطمن لو كانت لسه بنت ..

ماسه :  بتعيط اي الهبل ده لأ طبعاً أنا مش هعمل كده ..

فهد : هتعملي و رجلك فوق رقبتك أنتي فاكره بعد الي عملتيه ده و هسيبك  لأ يبقا انتي لسه متعرفيش مين هو فهد الدمنهوري المشهور بأمبراطور الصعيد الي مفيش مخلوق يقدر يخالف امر لي بعدين بص علي انعام و قال عايز دكتوره حالاً

ماسه : حتي لو مين انا استحاله اعمل كده ..

الجد : أي يا بني الكلام الي بتقوله ده دي مهما كان مراتك ..

فهد : بعد الي شفته ده و لسه واقف معاها ..

ماسه : شاف أي أنا قولت أن ده كله مش حقيقه ..

أنعام : اي الي مش حقيقه ما كل حاجه باينه قدامك اهي ..

ماسه : الي باين ده نص الحقيقه ..

فهد : أنا قولت كلمه و هتتنفذ ..

الجد : طب ما تحكي يا بنتي الحقيقه مش يمكن اقدر اساعدك ..

ماسه : حاضر و بدأت تتكلم ..

Flash back

كنت راجعه من الدرس حوالي الساعه 6 و نص بليل فقابلت الشخص الي في الصوره لقيته جري عليا و بعدين قالي..

عشقت امبراطور الصعيدحيث تعيش القصص. اكتشف الآن