çok konuşuyorsun

1.9K 241 49
                                    

hyunjin,

mesajlardan sonra jisung'a minho'nun geleceğini haber vermiş, şu an chan ile karşılıklı kahve içiyorduk. içim huzursuzdu ve ona belli etmemeye çalışıyordum, sanırım anlamıştı ve üstüme gelmemeye çalışıyordu. gündelik şeyler konuşuyorduk.

"sen kiminle yapıyorsun ödevi hyunjin?"

"minho."

kısaca cevaplamamın ardından o da cevap vermişti.

"zor mu işin? o genelde ödev falan uğraşmayan biriydi." dediğine güldükten sonra ben de gülümsemeye çalıştım.

"neyse bence ben gideyim artık." ayaklanmasının ardından jisung da onu yolcu etmiş, sonra da geri gelmişti. sürekli telefonumu kontrol etmemden sıkılmış olacak ki ofladı.

"nerede bu? öleceğim meraktan, gelmedi hala."

"kasma bu kadar ya minho işte kim bilir nerede sürtüyordur, sakinleş neden gerildin bu kadar?"

çalan zil ile kapıya koşmuştum. tanrıya şükür sapa sağlam karşımda duran minho'yu gördüğümde bi anlık refleksle sarılmıştım, yemin ederim refleks.

oyledir canim

"bu kadar çok sarılmak istediğini bilseydim önceden gelirdim."

söylediği şey ile kendime gelmiş ve geri çekilmiştim, rezillik.

onu içeri almıştım ve salona ilerlemiştik. jisung görünürde yoktu, sanırım odasındaydı.

minho'nun yüzüne evin ışıkları yansıdığında, kaşındaki çizikten akan kanı ve hafif yarılmış dudağını görmüştüm. içeriden yüzüne sürebileceğim ilaçları aldıktan sonra geri dönmüş ve yanına, koltuğa oturmuştum.

tek kelime etmeden kremi yüzüne sürmeye başlamıştım. doğrudan suratıma çok yakından gelen bakışları dikkatimi dağıtsa da belli etmemeye çalıştım. göz temasından kaçınıyor ve işimi bitirmeye çalışıyordum.

o da aksine göz teması kurmaya çalışıyor gibiydi. biraz suratımı uzaklaştırdım ve konuştum.

"nereden geliyorsun? bu yaralar nasıl oldu? ben çocuk değilim farkındayım doğru düzgün anlat şunu."

kızgın olduğumu fark etmiş olacak ki surat ifademe bakıp güldü.

KOMİK OLAN NE?

"porselen makyaj deneyeyim dedim, olmuş mu?"

"hala dalga geçiyorsun gerçekten..." elimdeki pamuğu yaraya bastırdım ve acıyla inledi.

"ne yapıyorsun hyunjin?"

"hak ettin."

gülüşmemizin ardından, pansuman bitirdim ve etraftakileri toplayıp tekrar yanına oturdum. konuşmasını bekler gibi suratına bakmaya başladım. konuşmuyordu, ben de kendim halletmem gerektiğine karar verdim.

"öyleyse ilk sorudan başlıyorum, changkyun'un yanından mı geliyorsun?"

pes etmeyeceğimi anladığından 'evet' anlamında kafasını salladı.

"kavga ettiniz?"

olumlu.

"o mu seni çağırdı?"

olumlu.

"peki, neden?"

"çok konuşuyorsun."

"hayır cevap ver en önemli soru buydu."

"bilmiyorum gerçekten benimle alıp vermediği şeyi, sanırım hareketlerimi sevmiyor. iki de bir kavgaya çağırıp duruyor, sebepsiz. sen neden bu kadar merak ediyorsun ki, okulda aramın bozuk olduğu kişi tek o değil sonuçta."

"bilmiyorum neyse ben jisung'a bakayım, sen de yorgunsundur örtü falan getireyim."

bir şey demesine izin vermeden üst kata çıkmak için yürümeye başladım, telefonuma gelen bildirimle cebimden çıkarttım ve ekrandaki yazıya baktım.

-
bilinmeyen
iyi geceler🤪
-

bu ne şimdi? yine birinin benimle taşşak geçtiğini düşünüyordum ve önemsemedim. telefonu tekrar cebime sıkıştırıp jisung'un yanına ilerledim.

"ne oldu? ne olmuş? anlatsana!"

"ay bir sus da konuşayım, bilmiyorum ne olmuş anlatmadı yani. neyse, biri yine benimle taşşak geçiyor sanırım, şuna bak." elimdeki telefonu yüzüne doğrulttum.

"bu kim şimdi be? numarası da kayıtlı değil."

"ne bileyim ben?"

"chan'a sorayım mı numarayı? onda neredeyse bütün okulun numarası var ama şimdi soramam geç oldu yarın hallederiz."

"olur sor, bu arada changbin gelecek mi? ne dedi?"

"yok, ailesi laf yapmış gelemiyor. ama nasıl sinirlendi minho'nun burada olduğunu duyunca, bize zarar verecekmiş dikkat edin suyunuza ilaç katmasın dedi."

"yok artık." ikimiz de gülmeye başlarken ben minho için birkaç ortu alıp salona doğru ilerledim.

oturduğu yerde kafasını arkasına yaslamış uyuya kalan minho'yu görünce gülümsedim ve uyandırıp düzgünce yatırıp üstünü örttüm. bir süre yüzüne baktıktan sonra jisung'un odasına, uyumaya gittim.

--------
slmlar nasilsiniz
ben superim nolsun iste iyilik saglik falan
bye bye okudugunuz icin tsk

nieves | hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin