Bolo to už dávno, cez dvadsať jedna rokov, čo kráľovná umrela pri pôrode svojho prvorodeného syna. Avšak i napriek tomu, pri akej príležitosti sa tak stalo, nikto nikdy nenazval malého chlapca Taeho inak, než Okúzľujúci princ. Za to príhodné meno mohla jeho milujúca babička, ktorá nechcela dovoliť, aby sa o ňom začali šíriť nepekné povery, že kvôli nemu umrela tak uznávaná kráľovná, a tak všetkým hrdo hlásala, že to je tá najkrajšia dušička, aká by len kráľovstvu mohla panovať. Všetci si princa čoskoro obľúbili nie len pre jeho pôvab, ale i skutočne pre jeho láskavé srdce, keďže k nim často rád zavítal, aby sa zabavil s deťmi, porozprával, zistil nové veci, alebo pomohol.
Tú krásnu nádej však náhle pochovali spolu s Taeho babičkou, ktorej kočiar uviazol v lesnom požiari ešte tesne predtým, než začali Taehyunga považovať za dospelého.
Kráľovstvom sa rozšíril smútok a zvesť, že sa kráľ rozhodol a znovu sa oženil. Nič by na tom nebolo, ak by všetci nevedeli o tom, že ho tá čarodejnica očarovala. Nebolo mu viac pomoci, nedovolil to, aby mu do toho niekto rozprával, a to mu bolo osudným. Mladá vdova nehodlala čakať dlho a začala prehlasovať verejné správy o jej záujme o trón, po smrti jej milovaného muža.
Taehyung nechcel, aby sa tak stalo, stál o to, aby jeho rodina naďalej v dobrom viedla ľudí, avšak vôbec netušil, ako ísť proti niekomu, kto ovláda čiernu mágiu. Nechcel sklamať svoj ľud, no toľko životných rán ho uzatvorilo do jeho vlastného sveta, do ktorého si bližšie nepustil nikoho okrem jedného priateľa, ktorý ho priučoval hudbe. Ľavé krídlo obývali i jeho služobníci, do jeho izby a ateliéru v záhrade však mohol vojsť iba Yoongi a jeho štvornohý priateľ Yeontan. Ostával mu tak iba párik priateľov, viera, ktorú si udržiavalo zopár ľudí, a umenie.
Avšak... čo ak nastane čas na to, opustiť i to málo? Stratiť úplne všetko a vrhnúť svoj život do neznáma?
Nuž... v tej chvíli sa ukáže... ako každá maličkosť dokáže byť neskutočne veľa, a že i pokojná voda dokáže trieštiť obrovské skaly.
Pretože v mágii sú prostriedky, ale duša je láska. A tá, ako je známe, i hory prenáša.
****************************
Pridávať úvod po 7 kapitolách je určite veľmi milé XDD ale do popisu príbehu sa to nevošlo a myslela som, že by bolo lepšie priblížiť trochu viac zázemie príbehu a to, aký má Tae vlastne presnejšie postoj k ľuďom, svojim povinnostiam a najbližším <3
YOU ARE READING
Charming & Winter Bear ᵗᵃᵉᵍⁱ ˢᵏ
Fanfiction"Takmer som po ňom vyhodil svoje oči - čože mi to až teraz hovorí?! Nie... upokojím sa. Vydýchol som napätie. "Ah, Yoongi," zakňučal som ako som si ukladal veci po jednej na posteľ v poradí, v ktorom ich musím dať na seba. "To si si s tým ozaj nemoh...