1/10

229 16 0
                                    

Dabi kiosztotta a feladatokat a személyeknek majd mindenki ment a dolgára. Toga el ment vért szerezni, Mustard a tábor egyik felét mérgesgázzal míg a másik felét Dabi tűzzel vették körül, hogy senki meg ne tudjon szökni.

Twice másolatot készített Dabiról amivel a hősök figyelmét akartuk elterelni. Spinner, Moonfish és Muscular is ezt tették.

Mr. Compress meg azt a feladatot kapta, hogy Bakugout a közelünkbe csalja.

Én Dabiékkal mentem miszerint én leszek a "hátvéd".

MOST EZ KOMOLY DABI >:(?! NEM VAGYOK CUKORBÓL!

Hamar bele törődtem majd a feladatomra koncentráltam.

Vártunk egy kicsit közben beszélgettünk mert ennyire ráértünk. Ez odáig tartott míg az egyik fiúnak eszébe jutott, hogy nekem még nincs fedőnevem.

-De mi lehetne a nevem? - néztem Twice-ra.

-Nem tudom. - rántotta meg a vállát. - Miért én tudjam?! Neked kell a név nem nekem! - mondta egy kicsit gorombáb stílusban.

-HÉJ! - húztam fel magam. - Ne legyél már ennyire goromba!

-Go-gomene! - mondta reszkető hangon. - Anyád a goromba! - szólt vissza.

-Ne ebből elég! - szűrtem ki a fogaim közt majd Twice felé kezdtem közeledni.

-Oi .....! - állt Dabi közém és Jin közé. - Tudod, hogy szegénynek két személyisége van! - biccentett felé.

-Tényleg! Kiment a fejemből! - görnyedtem össze. - Suimasen Jin-kun! - vakartam a tarkómat.

-No problem! - rázta a fejét.

Visszatértünk az eredeti kérdésre, majd egy kis hosszú töprengés után jött egy ötletem.

-Megvan! - csaptam a tenyerembe. - Lehetnék mondjuk Power! (srácok nekem nem megy a fedőnév kitalálása! TvT) - néztem a két személyre. - Na?

-Tökéletes! - mondták egyszerre.

Megint el telt egy kis idő és végre Bakugou is ide ért. Milyen jól kiszámítottuk az útvonalukat hehe.

Azonban egy csomó másik gyerek is vele volt. Itt volt Tsuyu, Uraraka, Todoroki, Shouji, Tokoyami és végül a kis brokkoli hajú Deku... Egy valami egyezik bennünk Bakubroval. Mindketten utáljuk Dekut. Mr. Compress meg egy faágon álldogált.

-Hajj... Ott van az a kis nyomi is?! Biztos tudják, hogy Bakugou a célpont! - morogtam. - Na mindegy. Menjünk akkor! - mondtam a mellettem lévő fiúknak mire ők bólintottak.

Fel vettem a Misztertől kapott maszkot és eléjük vágtunk majd harcipózba álltunk mire Miszter is közénk ugrott.

-Nocsak, nocsak. Ti voltatok azok a sport fesztiválról! -mondtam egy kis örömmel a hangomban- Ochaco-chan, Tsuyu-chan, Shouji-kun, Todoroki-kun, Tokoyami-kun, Deku és.... Bakugou -mondtam a "Bakugou" részt már egy kicsit halkabban de annál inkább mérgesebben

-Várj! Te meg ki vagy? -tette fel már kicsit reszketve a kérdést Deku

-Mondjuk azt, hogy tudnod kéne hiszen elég régóta ismersz, de el mondom. -sóhajtottam- Én vagyok Power! De hívhattok nyugodtan Power-channak. -vontam föl a vállamat- Ooops! Most jut eszembe! Nem is ezt a személyiségemet ismered! -kuncogtam

-Hagyjatok minket békén piszok gonoszok! -mondta Shoto majd egy jég falat húzott fel közénk ezzel elkezdve a harcot

Mindenki támadott mindenkit is. Én próbáltam Katsukin tartani a szemem, hogy a fejébe látva eltudjam csalni a többiektől. Ezt még is téve, el mentem a többiektől engem meg Bakugou követett.

Mikor már úgy gondoltam, hogy elég messze vagyunk megálltam és Baku felé fordultam. Már nem láttam bele a fejébe így észhez tért.

-Nocsak, nocsak. Katsuki Bakugou személyesen! -mosolyogtam- Te voltál az első a sport fesztiválon. Nem igaz? -döntöttem oldalra a fejem- De akkor is olyan voltál mint egy őrjöngő csivava aki nem kapta meg azt amit szeretne. -mondtam nyugodt hangon- Elég volt csak annyit mondanod, hogy te fogsz nyerni és... Tessék! Még is nyerted!

-És akkor mi van? Egyszerűen mázlim volt. Mint amúgy mindig. -mondta egy mosollyal az arcán- Amúgy meg mit akartok velem? -kérdezte idegesen

-Á semmit, semmit. Csak a főnökünk akar tenni veled valamit amit én nagyon ellenzek. De ez őt nem érdekli, ahogy senki mást az ég világon. Csak akkor néztek rám ha tettem is valamit. Mint, ahogy te is... -hatás szünet- Bakubro...

-Bakubro? -nézett értetlenül- Ne hívj így!

-Mindigis így hívtalak, de mindegy. -sóhajtottam- Csak, hogy tudd! Az elme olvasásommal egy perc alatt el tudnám intézni, hogy te egy portálon átsétálj minden féle beavatkozás nélkül, de az nem én lennék!

-Ezt meg, hogy érted? -akadt ki majd Dabiék jelentek meg mögötte

-Úgy, hogy körbe vagy véve! -mondta Dabi

-Na végre, hogy itt vagytok! -nevettem- Mi tartott eddig? Már kezdtem azt hinni, hogy elvesztetek. -kiabáltam oda nekik

-Bocs! Csak fel tartottak minket. De ellettek intézve. -mondta lihegve

-Csak nem kifáradtál? -kuncogtam

-Azt csak szeretnéd! -mondta felvágósan

Bakugou gyorsan Dabi felé fordult majd elkezdett futni, de én gyorsan nyitottam egy portált és a hátam mögé irányítottam majd a robbanásommal kiütöttem Bakugout így azzal a mozdulattal el is ájult.

-Ejnye, ejnye Bakugou! -ráztam a fejem- Nem hittem volna, hogy ennyitől kifekszel. -mondtam végre azzal a tudattal, hogy meg aláztam a bátyámat

Ekkor kurogiri nyitott egy portált a bárhoz. Felvettem a vállamra Bakugout és már mentem is volna át, de hallottam, hogy valakik közelednek felénk. Oda néztem majd Dekuékat vettem észre.

-Adjátok vissza Katsukit! -kiabálta

-Álmodik a nyomor! -nevettem majd mindannyian át mentünk a portálon

A kapu pont akkor zárult be mikor Dekuék ide érték így nem tudtak elkapni minket.

Bakugout le ültettükk egy székre és le fogtuk és meg kötöztük, hogy ne tudja használni majd a képességét ha majd próbálni esetleg.

Egy magányos szív (Dabi x reader)(1-2 Évad) 》Befejezett《Where stories live. Discover now