Megint ki szakudnk egy kicsit a történetből.
-Várj! Azt mondod, hogy szerelmes voltál abba a madár fejűbe? És ezt miért is nem mondtad el?! -kérdezte Dabi
-Mondtam, hogy bocs mielőtt bele kezdtem volna abba a részbe. -mondtam közben oda mentem Dabi ölébe mert már zavart egy kicsit, hogy egyedül ülök az ágyon TwT- És most ha meg engeded folytatnám a storyt UwU✨.
Vissza megint TwT.
Tehát miután már az volt bennem, hogy élni se akarok eljött egy kis fény az életembe. Kaptam két felkeresést is.
(nem tom mennyire emlékeztek, de írtam azt, hogy Endeavortól vettem órákat. Na az nem ez volt!)
Egyet Endeavortól és a másikat meg Hawsktól. Még szép, hogy Hawskét választottam mert a Endeavortól kapott kiképzések nagyon durvák voltak. És bele gondoltam, hogy akkor milyen lesz a próba idő?
Nah eljöttek a próbaidős napok. Meg lepődtem mert Tokoyami is oda kapott felkérést (ha nem akkor kapott volna nyugodtan szóljatok). Kicsit meglepődtem és ezért megkérdeztem, hogy Tokoyamit miért kérte fel?
-Ő Hawsk! Tokoyamit miért kérted fel? És engem?
-Azért mert madár pajtik vagyunk. -mosolygott Hawsk
-Tessék?! -értetlenkedtünk Tokoyamival
-Téged azért, mert láttam a videót, hogy hogyan harcoltál a gonoszok ellen a USY-ben. Nagyon meglepett, hogy mennyire erős és gyors voltál. És mert gondoltam egy lány is jól jönne a csapatba. -mondta
-Kö-öszönöm. Asszem... -néztem el a szemeimmel- De akkor is, hogy érti, hogy "madár pajti"?
-Mivel Tokoyami-kunnak madár feje van nekem meg szárnyam így gondolom, hogy jó becézés lenne a madár pajti. -mosolygott
megint ki szakadunk
-Pff! Ez a KFC-s csirke mindig szeretett viccelődni. -mondta Dabi
Togával és Jinnel csak hallgatunk majd egyszer csak mind a négyen hirtelen fel nevetünk.
-Ez meg?... Ez meg honnan jött Dabi? -kérdeztem közben úgy éreztem, hogy meg halok a röhögéstől- Na de! Térjünk vissza a történethez!
Igen valahogy így nevetünk✨😎(ne kérdezzétek, hogy hogy jön ide a haikyu)
-Igen. De előbb elmeséled, hogy mi volt a USY-ben? -kérdezte Toga
-Elmeséljem? -néztem körbe
-Igen! -kiabáltak fel az 5 évesek XD
-Rendben. Akkor mondom.
Aizawa tanár úr egyik nap azt mondta, hogy;
-Gyerekek. Ma lesz egy érdekes programunk.
-És mi? -kérdezte Kirishima
-Mentési gyakorlat. Ma a USY-be fogunk menni és gyakorolni a mentést. Minden hely adott. De azokat inkább nem sorolnám fel, csak ha oda értünk. És most, mindenki menjen és vegye fel a jelmezét! De úgy mint aki élne, vár a busz! -tapsolt
El mentünk, hogy fel vegyük a jelmezünket. Az út alatt Bakugou lenyomott egy-két vitát, de Aizawa tanár úr leállította szerencsére. Én meg még egy valamit megkérdeztem Aizawa tanár úrtól.
-Ő... Aizawa sensei! Kik lesznek velünk még tanárok? -fordultam felé
-Rajtam kívül még All Might és még egy hős, de az maradjon meglepetés. -mosolygott egy nagyon minimálisat
-Rendben. -bólintottam
Mikor oda értünk, 13 fogadott minket. Ő volt a 3. személy aki ügyelt ránk. 13 elmondta az adott helyek előnyét és hátrányát és még a képességéről is mondott pár dolgot.
A USY közepén volt egy nagy szökőkút féleség. Akörül furcsa portálok nyíltak meg. Ez volt Kurogiri. Aztán ki jött egy csomó gonosz a portálból. Kurogiri szét választott minket. Én Tokoyamival és Koudával a földrengés zónába kerültünk.
Bocsi srácok lusta vagyok írni így hát csak eddig írom ezt a USY-s történtetet TwT.
És így telt el az a nap. Mások élete helyett a miénket kellett meg menteni.
-És ha most lehet visszatérnék a Hawskos storihoz UwU✨.
-Nekem mindegy. Úgy hív ahogy akar. Attól még ugyanúgy Tokoyami maradok. -rántotta meg a vállát
-Wow Tokoyami, te aztán jó nyugis vagy. Hogy csinálod? -kérdeztem
-Na akkor, ha ezt meg beszéltük, akkor mehetünk járőrözni? -kérdezte Hawsk
-Igen! -harsogtuk Tokoyamival egyszerre
Gyorsan el is telt az az 1 hét próbaidő.
-Szerintem ennyi lenne rólam. -fejeztem be- És most mit csináljunk?
Egy pár percig mindenki gondolkozott, hogy mit csinálhatnánk aztán Toga fel kiáltott.
-U! Todam már! Játszunk felelsz vagy merészet! -tapsikolt- Na? Mit mondtok? -moslygott
-Rendben! Az jó lesz! -mondtam egy kicsit sunyi hangon
Sziasztok!
Erről a felelsz vagy merszről az jutott eszembe amikor pár osztály társam játszott és akkor az egyiknek meg kellett paskolni a másik hátát, de helyette véletlenül erősebbett csapott a hátára és ezért az osztályfőnök be tiltotta alsóban a felelsz vagy merszet XD.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy magányos szív (Dabi x reader)(1-2 Évad) 》Befejezett《
Fantasia..... Az ilyen helyeken a te nevedet kell mondanod vagy olvasnod. A haj és szem szín adott. Egy lányról azaz rólad fog szólni, akit mindenki utál, nincsenek barátai és mindig újabb ellenségeket szerezz. El ájulsz és egy ismeretlen helyen ébredsz. S...