1/7

303 16 0
                                    

-Ja! Tuti biztos bele szeretett. -állította Jin-kun.

Amit az előbb mondott Jin attól mégjobban el pirultam. Már olyan voltam mint egy piros traktor akit nem csak most vettek volna, de még le is políroztak+még le is festették.

(tudom, gyönyörű hasonlat XD)

-Na jó. Tudom, hogy ezt már nem sokáig tudom titkolni, szóval nektek el mondom. De megkell ígérnetek, hogy nem adjátok tovább! -szóltam rá a két emberre akik már alig várták, hogy mondjam amit akartam.

Mint valami két 5 éves, de tényleg XD.

-Na gyerünk! Mondjad! -kiabált a két "gyermek".

-Csit! Még meghallja valaki! -mondtam mire elnémultak. -Na szóval igen bele zúgtam Dabiba. Csak tudnám, hogy hogy... -Te ettem arcomat kezeimben közben ledőltem az ágyra a két ember közé.

-Hát ..... tudod, hogy a szerelemnek nem lehet határt szabni. -tette a kezét a vállamra Toga. -A rózsaszín robbantásod is feltűnő volt! -mondta.

-Tudom és Dabi is észre vette! -mondtam közben már a taknyom folyt. -Mi lesz ha rá jön?! -kérdeztem.

-Nem fog! Nyu-nyugi .....-chan! -mondta Toga kétségbe esve.

-Igen! Igen! Úgy tudtam! -kiabált már megint Jin-kun.

-Mondtam már, hogy halkabban Jin-kun! -néztem felé.

-Suimasen! -fogta vissza magát.

Még beszélgettünk egy kicsit, aztán későre járt és el mentünk aludni. Én előtte még le zuhanyoztam, utána fel vettem a pijamámat amit Toga adott.

Le feküdtem az ágyra majd jól nyakig betakaróztam. De akárhányszor is csuktam le a szemem, hogy meg próbáljak aludni, nem ment. Egyszerűen nem ment... Azok a dolgok jutottak folyamatos az eszembe amiket Dabi mondott.

Miért teszi ezt velem? Hisz nem is ismer még! Azt hiszi, hogy attól már jobban ismer mert elmondtam neki, hogy miért akarok gonosz lenni? Hát akkor nagyot téved. Én nem az a lány vagyok akit csak úgy ki lehet sajátítani. Azt hiszi, hogyha ilyen bunkó és perverz lesz már az első éjszakát vele töltöm? Hát! Azt lesheti csak!

Hamarosan sikerült el aludnom aminek örültem is. Legalább nem jöttek vissza azok a gondolatok.

Reggel ajtó kopogásra ébredtem. Lassan fel ültem majd kinyitottam a szemem. Az ablakon be sütő napfény szinte égette a retinám szóval visszacsuktam a szemeimet.

Na akkor, ugorjunk neki még egyszer. Lassan kinyitottam a szemem újra, de csak hunyorítottam. Ki keltem az ágyból, majd az ajtó felé vettem az irányt.

A fürdő ajtaja nyitva volt szóval meg láttam a kócos hajamat és az óriási karikákat a szemem alatt a tükörben. Jézus, hogy nézek ki? No mind1... Majd kezdek ezekkel is valamit.

Ajtót nyitottam majd köszöntem.

-Ohayo....! -szólaltam meg én, a frissen mosott szar.

-Jó reggelt neked is kócmanci! -kuncogott Toga. -Gyere reggelizni! -intett.

-Rendben...! -bólintottam majd Toga a karomnál átkarolt majd úgy mentem le barátosnémmal.

Ahogy mentünk egyre lefelé a lépcsőn, éreztem a finom omlett illatot amitől nyertem egy kis erőt.

-Ohayo!

-Ohayo! -köszöntünk amint le értünk.

-Ohayo! -köszönt vissza Kurogiri majd mintha egy kicsit meg döbbent volna. -Ööö... .....! Minden...rendben?

Egy magányos szív (Dabi x reader)(1-2 Évad) 》Befejezett《Donde viven las historias. Descúbrelo ahora