1/6

323 16 0
                                    

-Hagyj már! -mondtam vörös arcal mire Dabi csak nevetni tudott. -*MIT csinálsz baka? Pár percet vagy vele aztán máris engedni kell a csábításnak?!* -akadtam ki magamban.

Most már tényleg el indultam Togához, de egy hang utánam szólt.

-.....! Köszönöm. -szólt utánam Dabi.

-Deee mit? -kérdeztem értetlenül, mert nem tudtam, hogy mit is köszön meg éppen.

Igen! Ennyire figyelmetlen vagyok :D.

Amikor elindultam az ajtó fele láttam, hogy Dabi is jön utánam, így hát próbáltam nem foglalkozni vele, mert még mindig nem vette fel a pólóját.

-Na ácsi! -állíttottam meg. -Így akarsz ki jönni? -kérdeztem.

-Hogy érted ezt? -majd magára nézett és látta, hogy nincs rajta póló.

Gyorsan visszafutott a szekrényéhez majd ki vett egy tiszta pólót és fel vette, aztán rögtön jött is oda hozzám, hogy be fejezze a mondandóját.

-Nah szóval azt akartam megköszönni, hogy el mondtad, hogy miért akarsz gonosz lenni. -mosolygott egy aprót. -Meg, hogy be kötötted a sebemet. -mondta a végét már kicsit halkabban, hogy ne halljam meg, de így is meghallottam, mert ennyi képességgel a szaglásom, hallásom és a látásom is kifinomultabb lett.

-Ennyi?! -kérdeztem egy kicsit flegmán.

Talán...

Aztán MOSTMÁR TÉNYLEG EL INDULTAM Togához.

-Akkor én most már megyek... Hisz már nagyon álmos vagyok azt kell a szobám.... -mondtam kicsit szakaszosan.

-Ja rendben. Akkorrr... Jó éjt vagy valami ilyesmi... -mondta Dabi egy kicsit összezavarodva.

-Oyasumi! -majd kimentem.

Amint el köszöntem, Dabi már csukta is be maga után az ajtót.
Bunkó! De legalább vége ennek a rémálomnak.

Megkerestem Toga szobáját majd amikor meg lett, be mentem hozzá. Gondolkodni sem volt időm, Toga már a nyakamba ugrott mintha már 1000 éve nem látott volna.

-Jajj! Hát itt vagy végre! Már alig vártam, hogy gyere! -ugra-bugrált mikor elengedett.

-Igen itt vagyok. -mosolyogtam. -Nah szóval, jöhet az eligazítás. Merre van a szobám? -kérdeztem, közben az volt bennem, ha meg mutatta a hálószobámat rákérdezek Dabira, hogy jobban "meg ismerjem".

-Már is! Gyere kövess! -mondta egy el képesztő nagy mosollyal és izgatotsággal az arcán/hangjában.

Mikor oda értünk láttam, hogy Dabi szobájával szembe van az enyém. Gyorsan be is mentem a szobámba és Togát magam után rántottam. Ott le ültünk az ágyra mire Toga értetlenül nézett rám, hogy mi van.

-Mi az kislány? -kérdezte de félbe szakítottam.

-Áh-Áh! Semmi kislányozás! -mondtam

-Jó'van, bocsi. De mi volt ez az egész? -kérdezte meglepetten, de látszott rajta, hogy egy kicsit aggódik. -Na mond el!

-Nincs semmi baj. Csak... Csak már nagyon álmos vagyok szóval gyorsan akartam még veled beszélgetni, ismerkedni. -próbáltam mentegetőzni.

-Szupiii! Csak is erre a mondtatra vártam! -mondta izgatottan a vámpír csajszi. -Akkor kezd te!

-Rendben, akkor kezdem. Szia, ..... Bakugou vagyok! -nevettem mire ő is elkezdtett. -16 éves vagyok és még van a képesség blokkolásom is, amit nem mondtam el mert én is csak most tudtam meg, hogy van, de azt még nem nagyon tudom szabályozni. -mondtam. -Most te jössz a nevedett már tudom, szóval jöhet a többi. -kuncogtam.

-Rendben. Akkor... A képességem az, hogy akinek iszok a véréből át tudok változni azzá a személlyé. És 17 vagyok.

-Én úgy tudom, hogy Twiceal nagyon jó csapatot allkottok. -vigyorodttam el.

Elbeszélgettünk egy darabig míg Toga ki nem rohant majd Twice-t maga után húzva jött vissza. Vele is jobban összeismerkedtem így már hármasban nyomtuk a csete-patét. Jól ki jöttünk így hárman.

Hamarosan oda mentem az ajtóhoz és be csuktam, de előtte még körül néztem nincs-e senki a szinten, nehogy halgatózzon. Aztán rákérdeztem Dabira.

-Mondjátok... Dabi, hogy került ide?

-Hát... Az a baj, hogy senki sem tudja. Csak annyit tudunk, hogy egyszer csak be állított azzal, hogy ha be veszik akkor megígéri, hogy egy hős se fog maradni a világon. -mondta Jin a death pool utánzat.

-Miért érdekel ez téged? -döntötte arrébb a fejét Toga. -Csak nem... bele zúgtál?! -kérdezte izgatottan.

-MiIiIiI?!!! De, hogy is!!! -kezdtem el tiltakozni közben a levegőben hadonásztam a kezeimmel, az óriási paradicsom fejem előtt a két újdon sűlt barátomra nézve.

-Ja! Tuti biztos bele szeretett. -állította Jin-kun.

Egy magányos szív (Dabi x reader)(1-2 Évad) 》Befejezett《Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang