Reggel arra keltem, hogy valaki közelebb húz magához majd a fejét a nyakamba fúrja. Kinyitottam a szemem aztán köszöntem Dabinak.
-Ohayo Dabi...! -köszöntem még félig álomban
-Ohayo! -dünnyögte bele a nyakamba- Holnap karácsony!
-Igen tudom. -mosolyogtam- Jaj már alig várom! -nyújtózkodtam- Mit szeretnél karácsonyra?
-Nekem mindegy, csak veled lehessek! -mondta majd egy puszit lehelt a nyakamba ami egy kicsit csikizett
Megfordultam majd Dabi ajkaira tapadtam. Dabi azonnal is viszonozta ezzel elmélyitve csókunkat közben a hátára fordult így én a mellkasára kerültem.
Amikor én kezdeményezem a csókunkat próbálok legalább akkor irányítani, de Dabi folyton átveszi és azzal a kisegeres becenévvel jön meg ilyenek és azoktól mindig bele kuncogok a csókba. De akkor is... OLYAN JÓL CSÓKOL!!!
Pár perc múlva kopogást hallottunk az ajtó mögül ami miatt ajkaink elváltak majd tekintetünket oda szegeztük.
-Ki az? -kérdeztem
-Toga vagyok! Kurogiri üzeni, hogy kész a reggeli gyertek mert ki fog hűlni!
-Attól függ, hogy mi a reggeli! -mondtam egy gúnyos mosollyal
-Jaj, ne csináld már .....-chan! Tudod, hogy a kedvencedet csinálta! -nevetett Toga
-Nah, ha amerikai palacsintát csinált tejszínhabbal, sziruppal, és áfonyával meg eperrel akkor arra nem mondtátok nemet. Mond meg Kurogirinek, hogy egy perc és megyünk! -mondtam
-Okiiiiiii! -mondta majd elment
Mielőtt még leszállhattam volna Dabi mellkasáról, adott a számra még egy apró puszit közben a kezét végig húzta a hátamon amitől egy bizsergető érzés futott végig rajtam. Végül leszálltam Dabiról majd elmentem átöltözni.
Mai outfittem nem volt más mint egy melegítő nadrág, egy rövidujjú és egy fekete pulcsi amit Dabi adott oda nekem mert elvileg rá már kicsi. Amúgy megjegyezném hogy rám meg vagy 3 számmal nagyobb.
Dabi is fel öltötzött majd lementünk a bárba, ahonnan halk karácsonyi zene hallatszott ki, és finom illatok szállíngóztak amitől mindjárt össze is futott a nyál a számban.
Képzeljétek csak el....! Merjetek nagyot álmodni....! Egy gyilkos, pszichopata liga karácsonyi zenét hallgat és tömik magukba a palacsintát. Hát nem aranyos?🥹
Már siettem is, hogy minél előbb ehessek Kurogiri finom amerikai palacsintájából. Amint be értem a kellemesen hangulatos helységbe hangosan köszöntem.
-Ohayo mindenkinek! -mondtam egy széles mosollyal az arcomon
-Jó reggelt! -köszöntek mind vissza
Helyet foglaltam Toga mellett majd mindjárt Dabi is le ült mellém. Hamarosan oda állt elénk Kurogiri majd egy gyerekhez hasonló nagy mosolyt engedett a szájára. Ki tudtam olvasni az arcáról mit is akar kérdezni.
-Szedhetek? -kérdezte
-Még szép! -viszonoztam édes mosolyát
Kurogiri mindjárt pakolt is a tányéromra 5 darab palacsintát egymásra, majd jó sok tejszínhabot nyomott rá, utána jól nyakon öntötte sziruppal végül megszórta a kék és piros bogyókkal.
-Arigato Kurogiri-kun! -köszöntem meg közben meg már a nyálam is folyt
-Nincs mit!
nem bírtam tovább, jó nagy szeletet vágtam majd harapás nélkül be is tömtem azt a falatot. Hagytam, had járják át a finom ízek a számat.
YOU ARE READING
Egy magányos szív (Dabi x reader)(1-2 Évad) 》Befejezett《
Fantasy..... Az ilyen helyeken a te nevedet kell mondanod vagy olvasnod. A haj és szem szín adott. Egy lányról azaz rólad fog szólni, akit mindenki utál, nincsenek barátai és mindig újabb ellenségeket szerezz. El ájulsz és egy ismeretlen helyen ébredsz. S...