Mikor kiderítettem, hogy ki is feküdt be éppen mögém, meg sem lepődtem. Egy ismerős fekete hajkoronában akadt meg ki sírt szemem. Dabi fogta magát majd kezeit derekam körül kulcsolta össze ezzel közelebb húzva magához. Egy darabig csöndben feküdtünk közben kezét simogattam. Hamarost újra Dabi szakította meg a csendet.
-Jól vagy kisegerem? -kérdezte aggódva
-I-Igen... Jól vagyok! -bólogattam- Csak egy kicsit ideges lettem. Bakugou mindig ezt csinálja velem. -mondtam suttogva, de azért lehetett még hallani a hangomban, hogy remeg
-Akkor jó. -mondta majd egy puszit nyomott a hajamba- Nem jössz le? Bakugout már felkísérték a volt szobádba. Már nem lenne vele semmi baj. -mosolygott
-Jó. Úgyis szomjas vagyok már egy kicsit.
Összeszedtem magam majd Dabival lementem a bárba. Ott leültünk pulthoz és kértem egy ice teat. Dabi nem kért semmit csak nézte, ahogy iszok.
-Mi volt Bakugouval? Végül átállítottátok? -kérdeztem
-Még nem. Ezért ugye fel vittük a szobádba és bezártuk. -mondta Dabi
Le csaptam a még félig tele poharat (optimista vagyok há no XD(nagyjából)) a pultra, és ami volt korty a számban, ki köptem.
-Be zártátok?! Legalább raktatok rá szájkosarat?! -nevettem fel, de közben szinte fulladoztam mert persze kortyoltam az üdítőmből újra
-Istenem, minek iszol ha közben tudod, hogy megfulladsz? -nevetett Dabi is
-Nem tom!
Mindenki azt nézte, hogy fulladozok, de szerencsére Dabi meg kocoktatta a hátamat, hogy ne haljak meg XD.
Nem haltam meg! Beszélgettünk még egy jó darabig, aztán amikor már későre járt fel mentünk a szobánkba aludni bár előtte még rá néztem az ajtó ablaknál ki kukucskáló személyre. De azonnal el is fordultam.
-Bakugou szemszöge-
Mikor ..... fel rohant nemsokkal az után az a sebzett pofájuk, a kezes "parancsára" fel kísért egy szobához. Lehet hergelés céljából, de azt mondta, hogy a hugomé volt nem régiben ez a szoba.
-Akkor most hol alszik? -kérdeztem egy kicsit aggódva, de közben éreztem, hogy egy kis düh is van bennem
-Nem messze innen. -mondta unott pofával- Velem alszik. Ott a szembe lévő szobában. -mutatott a háta mögé egy csalfa mosoly kíséretében
-Akkor had nézzem meg! -mentem volna oda, de megállított- Na, gyerünk! Engedj! -idegeskedtem
-Momentán nem fogad látogatókat. -nézett rám szúrós szemekkel- Főleg nem téged, ahogy sejtem. -mondta a végét már egy kicsit dühösebben, ha jól emlékszem Dabinak hívták
Aztán be lökött a szobába.
-De legalább azt mond meg, hogy mi volt az lent köztetek! Hallod!? Mond már meg! Legalább ennyit tudjak a húgomról! -kiabáltam
-Ne kiabálj, mert a végén még felébreszted a kisegeremet és azt nem szeretném. -morogta- Egyébként meg a hugod szeret engem és én is szeretem őt! -nézett a szobája felé
-De hát ő még csak 16 éves! Te meg nem tűnsz annyinak! Hagyd őt békén! -parancsolgattam neki, de úgy látszik semmit se ért
-Azt hiszed, hogy egy magad fajta idegbeteg parancsolgathat nekem?! -kérdezte, de lehetett hallani a hangjában, hogy kezd kiborulni- Na ide figyelj! -lépett közelebb- Nekem nem szabhatja meg senki, hogy mit csináljak, kivéve az a lány ott aki most is az én ágyamban alszik. -mondta egy vigyor kíséretében- Úgyhogy most pofa be!
-Nem szabhatja meg neked senki, hogy mit csinálj? Akkor miért hoztál fel amikor az a kék hajú azt mondta? -kulcsoltam össze kezemet közben egy pimasz mosolyt engedtem az arcomra
-Jól mondta .....! Te tényleg idegesítő vagy! -sóhajtott
Az összevart pofáju bezárt a szobába és ott hagyott. Aztán láttam az ajtón lévő rácsos ablakon keresztül, hogy be megy a szembe lévő szobába.
Nem csukta be maga után az ajtót ezért láttam, hogy bent van ..... .Be feküdt mellé majd úgy feküdtek tovább. Hamarosan megkérdezte, hogy van e valami baja. Mindjárt ki jöttek a szobából majd lefelé vették az irányt.
Már nem láttam semmit csak annyit hallottam, hogy beszélgetnek. Ha jól halottam én voltam a téma. Halottam, hogy nevetgélnek és valamelyikük fulladozik. Remélem, hogy a sebhelyes. Gondoltam egyet és le feküdtem az ágyra majd a plafont kezdtem el nézni.
Kb úgy fél óra után lépteket hallottam a lépcső felől. Mindjárt fel is pattantam és siettem az ajtóhoz, hogy meg nézzem kik azok. Mindjárt .....-t láttam még a fekete hajúval együtt. ..... Még egyszer rám nézett, de utána rögtön el is fordította a fejét. Szemeiben csalódottságot és dühöt láttam inkább.
A sebhelyes ki nyitotta a szoba ajtaját majd előre engedte a húgomat. A fiú is visszanézett rám majd egy mosollyal bement ő is a szobába majd be csuka az ajtót.
Gondoltam aludni mentek, így hát én is elmentem aludni, mert amúgy se volt jobb dolgom ezek szerint.
Az ablakokon és az ajtókon is zár volt, szóval menekülést nem tudtam végre hajtani. Ha falat kirobbantanám azzal magamra hívnám a figyelmet. Azt meg nem akarok.
Hamarosan kerülgetett az álom így hát át adtam neki magam.
YOU ARE READING
Egy magányos szív (Dabi x reader)(1-2 Évad) 》Befejezett《
Fantasy..... Az ilyen helyeken a te nevedet kell mondanod vagy olvasnod. A haj és szem szín adott. Egy lányról azaz rólad fog szólni, akit mindenki utál, nincsenek barátai és mindig újabb ellenségeket szerezz. El ájulsz és egy ismeretlen helyen ébredsz. S...