Hoşgeldiniz,
Kontrol etmeden atıyorum gene yazım yanlışları için şimdiden üzgünüm(。ノω\。)
İyi okumalar~
×××
İri Kurt, çekiştiren Kedinin arka profiline hayranlıkla bakarken kendini bir ara sokakta bulunca şaşırmaya fırsat bulamadan sırtı duvara çarptırılmıştı.
"Sen, benimle oynayabileceğini mi sanıyorsun!?"
"Öyle bir amacım yok, hiçbir zaman!"
Zayn kızgın bir bakış atıp tıslamamak için dişlerini sıktı. "Öyle mi? Ne çabuk yakınlaşmışsınız(!) oysaki!"
"Beni yanlış anladın ben..." Liam boğazını temizleyip kahvelerini elalara dikti. "..öncelikle o gün seni izinsiz öptüğüm için özür dilerim. Bir anda içimden geleni yaptım ve-"
"Yanlış bir ortamdı,"
Zayn içindeki hırsı onu tırmalayarak atamayacağını biliyordu.
"..Sana doğru ortamı göstereyim."
Bu yüzden hırsla Liam'ın yakalarını tutup kendine çekti ve dudaklarını birleştirdi.
Liam şokla bir süre dikilse de gözleri kapanıp kendini tamamen salınca ellerini Zayn'in beline koyup onunla yerlerini değiştirmişti. Kara kediyi yavaşça duvarla arasında sıkıştırıp öpüşüne karşılık verirken kuyruğu sallanmaya başlamıştı.
Saniyeler sonra sanki öpücüğü o başlatmamış gibi kendisini geri çekip Kurtun yakasından tuttu. Nefes nefese baktı Liam'ın gözlerine.
"Bu... Sadece senin haddini bildirmek içindi..."
Liam onu cevapsız bırakarak, Kara kedinin güzelliğine dalmış bir şekilde alnını alnına yasladı. Zayn de yutkunarak, gözlerinin şaşı olmasını sağlanaktansa, gözlerini kapatarak nefeslerinin dinmesini bekledi.
"Bunu bir ilerleme olarak kabul ediyorum..."
Zayn gözlerini açıp geri çekildi. Elalar ve kahveler çakışınca Kedinin kuyruğu kıvrıldı. "Bunu fırsat bilip sakın cıvıma."
"Söz sen ne dersen onu yapacağım, köpeğin olurum senin be!"
Zayn kafasını yana çevirdi gülüşünün anlaşılmaması için.
"Aptal."
×××
Louis, Harry'yi nikahlarının organizasyonunu yaptırması için çarşıya bırakıp fırına geçerken kafası oldukça doluydu. Ne kadar bu hazırlıkları Harry'ye bıraksa da geriye kalan ihtiyaçları onu çok düşündürüyordu.
İlk ihtiyaçları evdi.
Ne Harry'nin, ne Louis'nin evi gelecek yavrularıyla birlikte yetecek boyuttaydı. Harry'de fazladan oda bile yoktu. Düşünüp taşındıktan sonra ise iki evi de satıp, topladıkları parayla da uygun bir ev ve artması durumunda da bütçelerine yetecek, hasar kayıtlı dahi olsa bir araba alabilirlerdi.
Yoksa Louis motorunun arkasına bir römork bağlamak zorunda kalabilirdi.
İçeri girip kızlarla karşılaşmayı beklemeden ceketini çıkarıp tezgahtaki yerine geçti. Kenardaki birikmişini harcayacağı yerin, yavrularının masrafları olacağı aklının ucundan bile geçirmezdi.
Hazel elini ve hatta dönüp kuyruğunu Köpeğin yüzü önünde sallasa da tepki alamayınca bir problem olduğunu tahmin etti. Sonra fırsatı değerlendirmek adına dalıp gitmiş olan Louis'nin burnuna dokunmak için parmağını kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"don't escape, come here!" // larry
FanfictionMelezlerden oluşan bir dünya düşünün.. Neden bir dünya da melezlere ayrılmış olmasın ki? Bitmeyen bir kovalamacanın hikayesine, hoş geldiniz. Başlangıç~ Ağustos 2017 streetcat!harry siberianhusky!louis