Uzun 'yıllar' sonra, kısa bir bölümle geri dönmem...
Burayı özlemişim :(
İyi okumalar,,
× × ×
Dudaklarımı yalayarak yüksek sesin kulaklarımı titretmesine izin verdim.
"Hey! Geç kaldın!"
"Üzgünüm Rapheal, yürüyüşü fark etmeden uzun tutmuşum."
"Oyalanmadan işine başlarsan sorun kalmaz."
Esmer, labrador cinsi Rapheal, kendisi bu barın sahibi ve benim de patronum olur, arkasını dönüp uzaklaşırken cevabımı beklememişti bile. Bar kısmının içki tarafına geçip ben gelene kadar yerime geçmiş Ted'i selamladım. Cinsi bir kemirgen. Muhtemelen fare, sıçan da olabilir emin değilim. Fakat gece göz önünde olan melezlerden biridir ve sinirlendirmedikleri sürece köpeklerle bir sorunları olmaz.
Önümde içki için sıralananların içkilerini verip, bardak temizleme işine başladım.
Belli bir düzen söz konusuydu. En rahat ve sorunsuz yaşayan cinsin köpek melezleri olduğu su götürmez bir gerçektir. İstisnaları saymazsak, gece ve gündüz arasında bizler için çok fark yoktur. İstisnalara örnek olarak geceleri bir araya gelen serseri çeteleri gösterebilirdim.
Tehlike içinde olabileceklere örnek; kediler ve kemirgenlerdir.
Kedilerin gündüz sokaklarda toz attırması kemirgenler için sorun olup, onlara denk gelenler arasında çıkabilecek olan kavgalar söz konusu olur. Ki en sonunda kesinlikle zararlı çıkanlar kediler olmaz.
Fakat, kediler için de geceleri pek tekin sayılmaz. Karanlığı değerlendiren köpeklerin çoğu kedilere bulaşmak için yer arar. Bunun sonucu da kedilerin evlerine kapanması olur. Birkaç cesaret zannettikleri o aptallığa kapılan kediler, bunu denedi. Kısaca parçalara ayrılmak üzerelerdi. Kemirgenler ise hayatlarını köpeklere sığınarak yaşayabiliyorlardı.
Doğanın kanunu sayılan bu kuralları bozmak, akıl sır erdirilmeyecek bir durumdu.
Bir bardağı daha yerine yerleştirirken kulağımı tırmalayan hırlama seslerinin giderek çoğalmasına bakılırsa da ya çeteler yine bir kavga içinde ya da 'şanslı bir kişi' kuralları bozmaya çalışıyor. Hırlamalara barın kapısının oradan birkaç melez daha katılınca, çetelerle ilgili bir durum olmadığını anladım. Ne olduğunu görmek için gözlerimi girişe çevirirken dudaklarımı yaladım.
Tabii ki o şanslı kişinin dünkü kedi olacağını bilemezdim.
Kendisinden önce gelen kokusu tekrar burnuma dolarken, vücudumdaki sinirlerin tek tek gerildiğini hissediyordum. Etrafı süzerken yavaş adımlar atıyor ve saçlarını havalandırıyordu. Kokusunu yaymaya çalışır gibi bir hali vardı. Gerçekten aptal olmalı ki bulunduğu yerin köpeklerle dolu olduğunu unutuyordu. Onu umursamayan sayılı melezlerden birinin bara yaklaştığını farkederek işime döndüm. Eğer kokusu olmasaydı işim daha da kolaylaşabilirdi.
"Hafif bir içki istiyorum."
Bar tezgahına yaslanmış gelenin dişi bir golden cinsi olduğunu gördüm. Bakışlarından anlaşıldığı üzere istediği tek şey hafif bir içki değildi.
"Geliyor."
Orta boy bir bardağa içkisini koyup önüne yerleştirdim. Eli, elimi sıyırdı ve tezgahın üstündeki koluma yöneldi. İçkisinden küçük bir yudum alıp kenara koyarken onu izledim. Kafasını salladı ve saçlarını geriye attıktan sonra başını kaldırdı. Beni kokladığını fark edince tahminimi doğrulamak için boynuna eğildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"don't escape, come here!" // larry
FanfictionMelezlerden oluşan bir dünya düşünün.. Neden bir dünya da melezlere ayrılmış olmasın ki? Bitmeyen bir kovalamacanın hikayesine, hoş geldiniz. Başlangıç~ Ağustos 2017 streetcat!harry siberianhusky!louis