7

539 30 323
                                    

Merhaba!

Medyada Peynir ve Plue!

Ayıcık ve Melez kitaplarımı temsil ediyorlar!

Siz melez olsanız hangi hayvan melezi olurdunuz?

Çok merak ettim neler çıkacak dmkdfllf.

İyi okumalar~

× × ×

Ağzımı açabildiğim kadar açarak esnedim. Gözlerimi kırpıştırarak çıplak göğsümün üstüne döndüm. Yatağın boşluğundan Kedinin gittiğini anlayarak yataktan doğruldum ve kafamı kaşıdım.

Sabahın köründe uyanıp gitmemek için direndiğini ve onu ikna etmem, onun deyimiyle baştan çıkarmam, için beni dürtüklediğini hatırlıyorum. Erkenden eve uğramalı ve hazırlanıp işe gitmeliydi.

Dün eve dönmemiz gece yarısını bulmuştu. Kediden zor kurtularak üzerimi değişmiş, ancak yatağa ulaşamadan yakalanmıştım. Ancak onu ayartıp yatmamın karşılığı uyuya kalana kadar öpüşmüştük.

Elim istemsizce dudaklarıma ulaşınca gözlerim düşünceyle daldı.

Şimdiye kadar öptüğüm en zevkli ve lezzetli dudaklardı.

Derin bir iç çekişle banyoya ilerledim. Ben ise Kedi'nin hemen arkasından çalan telefonla uyanmıştım. Tilki kız rahatsız edici sesiyle beni iş başı yapmam için uyandırmış ve hemen arkasından konumu mesaj atmıştı. Ancak telefon kapandığı gibi geri yatmış ve bir iki saat daha uyumuştum.

Nasıl olsa patronum işe girmem için ayaklarıma kapanan bir Tilkiydi?

İlk iş gününe birazcık gecikmemi hoş göreceğine emindim.

Banyodaki işlerimi bitirip ben giyinirken ısınması için su koydum. Dolaptan pastırma çıkardım ve sandiviç ekmeklerini hazırlayıp odama döndüm. Dolabımın karşısına geçmeden önce Hazel'ın sözlerini hatırlayıp gözlerimi devirdim.

"Bugün senin ilk günün Kuçu Kuçu! O yüzden güzelce süslenmeye bak. Sakın öyle günlük kıyafetlerle, pijamalarla falan gelmeye kalkışma! Yoksa seni burada aylarca maaşsız çalıştırırım! Manken gibi giyinip gel!"

Gri, boğazlı, ince bir kazak ve lacivert takım ceketini aldım. Altıma da koyu mavi kot pantolonumu alarak giyindim. Ceketi giymeden önce kulaklarıma dikkat ederek saçlarımı geri taradım. Cüzdan ve telefonumu da alarak mutfağa geçtim. Isınan suyla hızlı bir kahve yapıp sandivicimi yediğim gibi evden çıktım. Yola çıkmadan konumu bir kez daha kontrol edince şehrin göbeğinden iki sokak aşağıda kaldığını, kendi evinden ise yarım saatlik bir yürüme mesafesi vardı.

Sıkıntıyla oflayarak evimin garajına ilerledim ve kılığımı umursamadan motorumu çıkardım.

Sıkıntıyla oflayarak evimin garajına ilerledim ve kılığımı umursamadan motorumu çıkardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
"don't escape, come here!" // larryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin