13

350 30 166
                                    

Merhabaaah!

Bu bölümümüz de sizlerle yaptığımız ortak istek üzerine zaman geçişi yapmadan, Hamiş Harry'yi daha fazla görmek adına bölümleri uzattımm!

Bir bölüm daha geciken düğünümüz adına bir geçiş bölümü oldu bu da.

İyi okumalar diliyorum!

Louis girdiği banyonun kilitli kapısına yaslanmış halde ne yapacağını düşündü. Salonundan gelen Harry'nin ağlayışlarını duyabiliyordu, ancak artık saldırıya geçtiği için kaçma ihtiyacı duymuştu Louis.

Bir kediden kaçmak mı...

Louis... Sen bu hallere düşecek Köpek miydin...?

Sorunları şuydu; gittikleri doktor kontrolünde bu evreden sonra ilişkiye girmemeleri gerektiği haberini almışlardı ve Harry eve geldiğinde bunu sindiremeyip Louis'den çıkarmaya başlamıştı hıncını.

"Louis!"

"Harry... Artık sakin olur musun pisi pisi..."

"S-sen artık benimle yapamadığın için gidip güzel kokulu melezlerin peşine de takılırsın! Pis Köpek!"

Louis artık kafasını kapılara duvarlara vurmaya başlamıştı.

"Evleneceğimiz farkında mısın acaba?" Dedi onun duyamayacağını bilerek.

"Ha! Evlenmesek yapacaksın yani!?"

Louis kapının hemen arkasından gelen bağırışla zıpladı. "Tanrım... Ne ara..?"

"Bir kedinin tadına da baktın artık! Köpek yerine kedi mekezlerine sarkarsın şimdi!"

"Yok almayayım(!), senden bir tane dahasını çekemem." Diyerek elini alnına koyarken, yine geç kalarak farketti hatasını. "Hay sikeyim..."

"D-demek çe-çekilmezim, öyle mi!?" Harry'nin artan ağlamalarıyla Louis bu sefer kafasını ilk bulduğu deliğe sokma planları yapıyordu. Ancak ses bir anda kesilip Harry'nin yavaş mırıltısı duyuldu. "Midem..."

Louis bunun numara olma ihtimalini göze alarak kapıyı açınca hızla geriye itilip klozete koşan Harry'ye baktı. Yanına ilerleyip yere çöktü ve saçlarını topladı eline.

"Sakinleş Harry."

"S-senin yanında bu ne mümkün-!"

"Sinirlenince daha kötü oluyorsun ama..."

Harry istifra etmete devam etmekten konuşamadığı için Louis de sessizce ona destek olmaya çalıştı. Boştaki eliyle yavaş yavaş Harry'nin sırtını okşadı. Harry kendine gelmeye çalışıp geri çekildi, poposunu soğuk fayansa yaslayarak.

Louis onu kaldırdıktan sonra yüzünü temizleyip ağzını çalkalarken sesini çıkarmadı. Kızaran yanakları yeterince şey anlatıyordu. Kısaca kurulandıktan sonra da kollarını Louis'nin boynuna dolayıp gözlerini gözlerine dikti.

Mesajı alan Köpek, koluna dolanan kuyrukla birlikte Harry'nin beline sarıldı. "Tamam seni seveceğim, gel yatağa geçelim."

Harry kucağa alınana kadar bekleyip sorusundan alacağı yanıta göre mırıltısını hazırda bekletti. "Peki ya şarkı?"

Louis onu yatağa bırakırken iç çekti. "Peki... Söyleyeceğim."

Harry alt dudağını ısırarak Louis'nin yatak başlığına yaslanmasını bekledi ve hemen göğsündeki yerini aldı.

Ve Harry'nin mırıltısıyla Louis'nin eşsiz sesi düet yapmaya başladılar.

Just keep your head up, love, keep your head up,
Sadece başını dik tut, aşkım, başını dik tut,

"don't escape, come here!" // larryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin