15

294 27 55
                                    

Merhabalar!

Regl sancısıyla uyuyamıyorsanız bu bölüm yazmanızı engellemesin dostlarım.

Hiç kontrol etmeden atıyorum, yine.

İyi okumalar!

×××

Harry gözlerini açtıktan sonra gerinerek vücudunu esnetti yattığı yerden beri. Üzerindeki bol ve kalın askılı tişört eşine aitti, altında ise sadece baksırı vardı. Uyku mahmuru bir şekilde kafasını çevirip boynunun alfından geçen kola baktı, ardından yan dönerek Louis'nin bileğinin içine küçük bir öpücük bıraktı, ardından ise dilini acele etmeden teninin üzerinde gezdirdi.

İrkilerek uyanan Louis ise önce ne olduğunu anlamak ister gibi etrafına bakıp, kolundaki hisle Harry'ye dönünce onun kolunu ve avcunun için yalayan diliyle homurdanarak, yaladığı elini onun ağzına kapattı. Boğuk sesler çıkaran Kedi arkasından yaslanan Köpeği hissederek kıkırdadı ve mırıltısını saldı.

Louis eline doğru yayılan boğuk sesle birlikte bacağını onun üstüne atıp diğer elini de Kedinin karnının altına sardı. Dudaklarını boynuna bastırıp oradan ayırmadı. Harry hala ağzından çekilmeyen ele dilinin ucunu sürtmeye başladı.

"Hrr... Harry!"

Harry serbest kalan dudaklarıyla gülümsedi ve Louis'nin sırnaşmalarına aynı şekilde karşılık verdi. Onun kollarında yavaşça dönüp, karnına dikkat ederek sırt üstü uzandı. Louis üzerine çıkmadan, ona yaslanmış bir şekilde öpücükler bırakmaya başladı her yerine. Bir tişörtün altında karnını okşuyor, diğeri saçlarına dolanmış halde kulaklarının arkasında dinleniyordu.

Kedi kuyruğunu yorganın altından kurtarma isteğiyle oynatırken ellerini Louis'nin yanağına ve saçlarına koymuştu. Köpeğin öpücüklerine karşılık memnuniyetle mırıltısını sürdürürken kapanan gözlerini açtı.

"Süt," Louis tek kulağını kaldırarak onun devam etmesini beklerken dudaklarını Harry'nin köprücük kemiğine bastırdı. "..süt istiyoruz."

"İstiyorsunuz?"

"Evet."

"Hmm," Dudaklarını bu sefer de Harry'nin boynu ve çene kemiği arasındaki çukura bastırdı. "..o zaman birkaç şişe alsam iyi olur, çünkü sizi süte doyurmak biraz zor olacak."

Harry gülümseyerek bir bacağını Louis'nin beline doladı. "Böyle sıcak, ballı, çilekli ve mutlu süt istiyorum. Hepsi ayrı ayrı ve tamamen doğal olacak." Louis'nin kalkan başı sayesinde göz göze geldiler. "Sen yapacaksın yani."

"Ama bütün muzu ve çilekleri sütün içinden nasıl yiyeceksin ki?"

"Sen onları ezeceğin ve süte karıştıracağın için öyle bir sorunum olmayacak Köpekçik."

"Ne? Çok teferruatlı!" Louis sevdiği Kediyi bırakarak sırt üstü yuvarlandı. Yan tarafından gelen sızlanmayla ise tekrar doğruldu. "Bunların hazırları var, alıp geleyim işte?"

"Olmaz! SENİN YAPMANI İSTİYORUM MYA!"

Yattığı yerden sızlanarak ve kıvranarak şikayet etmeye devam edince ofladı Köpek. "İyi!"

Harry anında toparlanıp Louis'nin çıplak göğsüne tırmandı. "O zaman hazır değmişken bana kahvaltı da hazırlarsın? Hmm-mr...?"

"Kendine acımıyorsan karnındaki bebeklere acı. Bu nasıl istek?"

"Myaa! Ben ne yapacağını söyleyeceğim!"

"Off!"

Harry, Louis'nin oflamak için öne büzülmüş dudaklarına bakarak, dudaklarını yaladı. Ardından dilini geri sokmadan önce Louis'ninkilere de boydan boya bir darbe bıraktı. "Hadi kalk, karnım mı gurulduyor yavrular mı kükrüyor belli değil."

"don't escape, come here!" // larryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin