16 (🎀)

341 28 79
                                    

Merhaba,

Büyük gün geldi,

İyi okumalar!

×××

Heyecanla sedyeye uzanan Harry doktoruyla göz göze gelmeden önce yanında dikilen eşine küçük bir bakış attı.

Az sonra cinslerine değinmeden yavruların cinsiyetlerini öğreneceklerdi.

Aslında ikisi de çoktan belli olmuştu, ancak cinsleri hakkında girdikleri iddiadan dolayı cinsiyetlerini önemsememişlerdi. Fakat sonra onların isimlerine doğmadan karar vermek istedikleri için, hangi cins olursa olsun isim koyabilmek adına cinsiyetlerini öğrenmeye karar vermişlerdi.

Harry dişi doktoruna dönerek açtığı karnına cihazı yerleştirip gezdirmesini bekledi.

"Hmm, evet son kontrolünüzden itibaren gayet sağlıklı görünüyorlar. Şimdi buraya geliş nedeniniz için bir bakalım. Tek tek mi söyleyeyim, yoksa hepsine bakıp toplu olarak mı?"

"Toplu olarak lütfen."

Louis heyecandan konuşamayacak olan Kediden önce atılınca yavaşça gülümsedi doktor. Onlarla birlikte sessizce inceledi monitörü, aradan geçen kısa ancak çift için oldukça uzun bir zamandan sonra döner sandalyesinde geriye yaslanarak yüzünde büyümekte olan gülüşü Harry ve Louis'ye sundu.

"İki kız ve üç erkekler."

"Aman Tanrım!"

"Cinslerini öğrenmek istemediğinize emin misiniz?"

"Hayır! Söylemeyin! Onunla bu iddiaya girdim ve doğurduğum gibi de bunu kazanacağım!"

"Göreceğiz."

Enerjisi son derece yerinde olan çifte gülerek Kedinin karnını temizledi ve iyi dilekleriyle birlikte kuyruğunu sallaya sallaya ayrıldı odadan. Louis Harry'nin kalkmasına yardım ettikten sonra hırkasının önünü kapattırdı. Harry çoktan beyninde dönüp dolaşan ve her ihtimale karşı birkaç tane seçtiği ismi düşünerek Louis'nin koluna girip, araçlarına kadar sessizliğini korudu.

"Aklıma gelen isimlerden hoşlandım! Senin var mı aklında?"

"Birkaç tane geliyor, eve gidince bir kağıda seçtiklerimizi yazarız."

"Hiçbirinin ismini unutmayacağım halde o kağıdı buzdolabına asmak istiyorum. Böylece onlar gelmeden önceki süreci başlatan ilk öğe o olacak! Hatta tarih de atalım!"

"Olur, Kedi."

Evlerine vardıklarında hiçbir şeye bakmadan içeri girdiler. Zaten Louis fazla yavaş kullanarak Harry'yi birbirinden farklı krizlere sokmuştu. Bir şey diyemiyordu tabii ki, çünkü bu Harry hamile olduktan sonraki her yolculuklarında böyleydi. Louis'nin daha şimdiden bu kadar dikkatli olması yavrularının da onun yanında en güvenli yerde olacaklarını gösteriyordu.

Harry açlığını umursamadan kaptığı kalem ve kağıtla salondaki orta sehpanın yanına çökse de, Louis onun sevdiği ton balıklı sandıviçlerden yapmak için mutfak tarafına geçmişti.

"Tamam! Şimdi ilk önce sen söyle!"

"Pekâlâ," Köpek konserveyi açarken seçtiği ismin açıklamasını yapmaktan başladı. "..aslında önce bir yavru üzerinde yoğunlaşmışım sanırım, kız olup, senin bir kopyanla karşılaşsam, adını Hillary koyardım."

Harry, Köpeğin işine odaklanmış bir halde kurduğu cümledeki romantikliği sezen tek melez olarak ona hülyalı bakışlar atarken ismi not almayı unutmuştu. Louis ise onun durumunu farketmeden diğer isimleri saymaya devam ediyordu.

"don't escape, come here!" // larryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin