- Azt tudjuk, hogy itt vagy.
Magyarázta Levi piszkos mosollyal és fénylő szemekkel. A fiú viszont Jean mögé bújt Levi vöröslő szemei miatt.
- Mi a baj? Nem bántalak..
A férfi arca megváltozott. Ajkai lekonyúltak, szemei pedig megbánásra hajaztak. A csukott ajtónak dőlt keresztbe tett kézzel, míg Eren és Shiro fújva egyet, már mentek is intézni a piciket, mivel az egyik bepisilt, hisz még kicsik, pelenka meg nem nagyon volt most beszerezhető a helyzetet tekintve. Jean pedig ezidőtájt megfordult és Floch szemeibe nézett kedvesen, mosolyogva finoman.
- Ne félj. Ő a legkedvesebb ember a világon. Nem bánt, ha te sem bántod őt. Viszont, ha nem akarsz érző, de mozgásképtelen báb lenni, akkor ne kakaskodj nagyon, mert nem ember. Ha hallgatsz rám, akkor meg maradj. Nagyon kellemes itt a hely. Elvagyunk, mint a befőtt és jelenleg ez a legbiztonságosabb hely a világon.
Flosh annál a mondatrésznél, hogy "nem ember" kissé jobban kiakadt és csak Levire nézett és hátrálni kezdett, mire Jean magához rántotta.
- Hülye! Nézz a lábad elé. Majdnem összetapostad a fiamat.
Vette ölbe Jean a kis picúrt és megölelte, mire a pici cumizva a kis plédjét szorongatva anyukájához bújt álmosan és szunyókálni próbált annak mellkasán.
- Ugh.. b-b-bocsánat. Nem figyeltem. Elnézést, de.. Kérlek titeket, had ne kelljen itt maradnom! Nem akarok itt maradni. Nagyon kellemetlen és ijesztő! Ennyire még a rendőrképzőben sem féltem esti terepgyakorlaton..
- Nyugi. Nem bántalak. Tudom még így is ijesztő, de talán, ha tudod, hogy démon vagyok egy cseppet megnyugodsz, ha nem akkor bocsánat, de innen el nem mehetsz. Gyere. Fürödj le, kapsz tiszta ruhát aztán kapsz enni. Lassan a fiúk elkészülnek az ebéddel is és akkor ehetsz egy jót, meg pihenhetsz is. Elég nagy az ágyunk. Te is beleférsz.
Floch kezdeti ijedségét enyhe megnyugvás követte, de most mi legyen?
Floch:
Mit tegyek? Nem akarok itt lenni. Mégis mit tegyek? Ha kimegyek, akkor azok az izék követni fognak és sokan is vannak. Ha itt maradok, akkor meg egy démonnal kell együtt lennem. A többieknek normálisabb az aurájuk, gondolom ők emberek mind, de Jean.. Tudom az omegák orra nem a legjobb, de a gyógyszerek miatt kicsit jobb a szaglásom. A két másik Omega, de Jean Alfa. Ráadásúl a fián Levi szagát is érzem. De hogy egy Alfa terhes legyen.. Bár.. Levi Démon. Akkor ezen meg sem kellene már lepődnöm. Viszont maradnom kéne. Abban igazuk van, hogy ebben a házban vagyok jelenleg biztonságban és akármit esküdtem fel rendőrként, már nem tudok több alfa gyógyszert beszerezni. Anélkűl meg csökkenni fog az izomzatom és picivel a magasságom is, ahogy az izmok eltűnnek szép lassan. Mondjuk az átlagnál így is magasabb leszek és erősebb, de egy olyan szörny ellen.. Nem akarok meghalni még. Na jó. Maradok. Ki tudja. Lehet ez a sors lesz nekem a legjobb. Jean és a fiúk mellett. Jean olyan kedves és magabiztos, na meg erős. Nagyon figyel a dolgokra..
- Hé! Floch! Figyelsz?
- Jaj! Bocsánat! Elkalandoztam!
- Gyere. Megmutatom mi hol van, míg a fiúk rendezik a dolgokat. Jean is fönt van most az emeleten. Épp a picit mosdatja meg. A kis barnahajú az Eren volt a szöszi pedig Shiro. Nagyon kedvesek, bár utóbbi nagyszájú és szereti a könyveket. Eren szeret bújni és melegben tunyulni egész nap. Jean pedig összebújni másokkal vagy tv-t nézni. Bár most a helyzetre tekintettel csak a letöltött filmeit nézi újra meg újra, mert nincs más. Persze van amin nem ért végig. Tudod mikor megtudta mi lesz, akkor bevásároltatott velem egy nagy férőhelyes külső vinyót és vagy 50filmet letöltött hátha unatkozna.
- Van az 200 is. Igyekeztem sokat bespájzolni. Mivel áram az van a napelemek miatt is. Ehhez meg más nem kell.
Magyarázta Jean, míg kijött azemeleti fürdőből, hogy a szobába vigye a kicsit, aki már alig bírt fent maradni.
- Bocsánat! Akkor 200.
- Az jó sok film. De gondolom nem mindig tudtok filmet nézni.
- Nem. Jean szokott nekem segíteni a kertet intézni. Amint bejött ez az egész dolog elkezdtünk kertészkedni. Volt pár magunk, felhúztunk egy üvegházat meg van egy-két nyulunk. A közelben meg nem egy vad gyümölcsfa van. Szóval nem kell aggódnod. Jó életed lehet itt.
- De én félek. Sosem gondoltam magamra omegaként.
- Nem kell félned és azt meg ne nyomd el, aki vagy. Szép vagy így is, meg úgy is.
- É-én.. én nem vagyok szép..
- De az vagy. Na de gyere. Fürödj itt le. Láttad a szobákat közben mi és hol van. Hozok majd ruhát. A koszosat meg tedd kérlek oda.
- Rendben.
YOU ARE READING
A bábmester titka 2 - Az elveszett doboz
FanfictionEz a történet a bábmester titka folytatása. Akit érdekel a történet eleje, annak ajánlom az elolvasását. Jean, Levi, Eren és Shiro szerelme folytatódik!