2. Új év első napja

64 6 1
                                    

Eren:

Haaah.. új év van. Amígy ez a nagy kupac itt alszik, addig valami reggelit illene összerittyentenem. Olyan édesek. Levi fekszik középen a mellkasán a két ikerrel. Jean a jobbján a picikéjével a karjai közt, Shiro meg ugyan így csak bal oldalt. A picik meg jól elbújtak a melegben. Most végre csendesen alszanak. Tegnap délután szinkronban sírtak, mert összevesztek. De most csend van.. és nyugalom. Na de indúljak. A tojás nem süti meg magát. A picik is szeretik a tükörtojást. Főleg a kis Takahiro. Nem győzi magába tömni sokszor. Imádja egyszerűen. Olyan, mint Jean. Ő is nagyon szereti. Mindig betol vagy 4et 5öt. Meg még mellé két szelet vajas pirítóst. Leri róla, hogy hamis Omega. De hiába. Levi ereje elég erős volt, hogy átváltoztassa. Mondjuk azóta sokkal nyávogósabb és jobban bújik mindenkihez.. Mégis ő az én Jeanom. Annyira szerettem és most is szeretem, de azóta sokkal többen lettünk. Négyen vagyunk és még gyerekeink is vannak. Megígérte Levi, hogy most már lehet közös gyerekünk Jeannal, de szerintem ilyen időkben még négy gyerek is sok lesz. Bőven elég a négy pici, hisz, ha bármi baj történik..

- "Figyelem! Bejelentés következik!"

- Oh a rádió.

- "Az információink alapján a világ összes pontján megjelentek mutánsok. Az emberek védelmi zónákba kényszerültek. A halottak száma hatalmas. Sajnos nem tudhatni kik álnak ezen helyzet mögött, de jelenleg is keresés alá helyezik őket. Minden védett zónában tartozkodót leellenőriznek és, aki gyanús, azt kidobják a mutánsok elé."

Jesszus isten. Nem is akarom tovább hallani.. ennek a helyzetnek soha sem lesz vége? Ha ennyi mutáns van, akkor imádkozhatunk, hogy túléljük. Mert, ha sikerül is kiírtani az összes szigeten élő mutánst, akkor is mennyi az esély, hogy a többi nem tud úszni? Mondjuk itt Paradise szigetén nagyobb a biztonság, mint kint külföldön. Arhg.. Utálom őket.. Rühellem a nyomorult mutánsokat. Egyáltalán kinek jut eszébe ilyen? Kinek jut eszébe mutánsokat létrehozni? Az ilyeneknek nincsen családjuk? Vagy valami hasonló?

Míg Eren száját tépve készítette a reggelit és agyalt a csúf világon, melyet belepett a keserű szurok, addig Jaeger úr, azaz Zeke a terveit szövögette, hisz nem éppen úgy alakultak a dolgok, ahogy eredetileg akarta, de elérte célját. Irányíthatta az emberiség legnagyobb élő fegyvereit, melyek, mint kés a vajat, tették tönkre emberek ezreit. Lakhatatlanná tettek városokat, földeket. Szigeteket, országokat. Aki nem készűlt fel, azok mind meghaltak. Ezek a mutáns, agyatlan lények csak gázoltak előre, mintha nem lenne előttük semmi. Mind egy célért mozogtak. Elpusztítani az emberiséget. De mi oka lehet Zekének az emberiség elpusztítására? Ez talán elég régre nyúlik vissza és bonyolúlt is lehet, amit csak egy hosszú fejezet fejthet ki pennájával. Visszatérve Erenre a finom édes, sós illatok csak úgy kavarogtak lent a konyhában. Sült a piritós, pirult a tojás.. vagy fordítva? Sült a szalonna, a palacsinta. Főtt a tea s a mézes mártogatós is készűlt a szalonnákhoz és palacsintához. Némi gyümölcsöt és zöldséget is szelt, majd megterített szépen. Addigra fel is ébredt a csipet-csapat és jöttek le nagy ásítozások közepedte. Viszont az ételre a négy picike nagyon megörült, mert mindnek akadt a fogára való finom falat. Jean, Shiro és Levi is boldogan konstatálta a reggeli felhozatalt és csókokkal köszöntötték egymás reggelét. És ez a reggel addig boldogan is telt, míg Eren ki nem nyögte mit hallott alig egy órája a rádióban recsegve.. ropogva..

A bábmester titka 2 - Az elveszett dobozTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang