A recsegő avarban, ahogy két láb trappolt végig a földet ropogtatva. Porzott kissé.. Mögötte elmaradtak az ugró szörnyek. A Rakeknek már csak az üvöltése hallatszott. A halál sikolyai és valami hatalmas lény hangja. Ez verte fel a fiú mögött az erdőt. Már sírt, de rohant egyenesen a fiú fele, aki Floch fele fordult. Ott állt a kisebbik és nézte a rendőrt, aki futott fele. Ruhája szakadt, sebek díszítették a fiatalabb egész testét. Rettenetesen megrémisztette az erdő és csak túl akarta élni a napot. Lihegett, mint aki nem kap levegőt, de ez is volt az oka. A lenyírt hajú előtt a földre rogyott és köhögött. Egyszerűen nem kapott levegőt és könnyezett is. A férfi lábába kapaszkodott és segítséget akart kérni, de beszélni alig tudott
- Elég messzire eljutottál. Valamiért nem akartak megölni, így elém vezettek, de most már értem. Omegákat nem bántanak. Tudják, hogy nem lehet, mert Erenék óta megtanulták. Te nem az a rendőr vagy, aki Shirot kereste? Mi is a neved? Mosh?
- Fh.. fl.. floch..
- Ohh igen. De múltkor alfa illatod volt. Nos akkor hogy van ez? Csak nem gyógyszerezed magad? Az ilyet nem szabad!
Ki a franc ez?! Mármint. Ő ismer. Elfelejtettem a nevét, de.. De miért mondta azt, hogy nem öltek meg? Kik vagy mik azok? Honnan tudja? Ő irányítaná azokat?! Egyáltalán mik azok? És mi a faszért kergettek? Azok is mutánsok lettek volna?! Mindegy. Jobb, ha késöbb kikérdezem, de nem lenne jó vele ujjathúzni, mert annak nem lesz jó vége. Így is gyengébb vagyok, mint ő.. látszik. Hiába vagyok valamelyest izmos ő izmosabb. Ezt látom rajta. Meg.. azt sem tudom hol vagyok. Lassan pedig délután lesz. Utána meg este. Meghalok, mire kiérek ebből a szarveremből..
- Igen. Baj?! Csak normális életet akarok élni, mint mindenki és mielőtt megszólalsz, egy Alfa nélkül.
- Pedig most lesz Alfád. Tetszik az illatod. Milyen mulatságos, hogy szinte minden Omega megtalál.
- Én nem leszek aztán senkid!
- Azt itt nem te döntöd el. Szerinted a szörnyeim hagynak majd futni?
- A sz-szörnye.. a tieid?! Mégis mi a fene vagy te?! Ki vagy?! Miért tudod irányítani őket?! Mi ez a hely?!
- Üdvözöllek a Holt sikolyok erdejében!
Kezdett el nevetni Levi jóízűen, majd szinte felkapta a gyenge Flocht, akinek izmai már nem bírták, így ellenkezni sem tudott a több órányi futás miatt. Floch sipítozott és szidta Levit, de ő csak vitte a karjaiban boldogan befele a házba.
- Fiúk~ Hoztam egy ajándék csomagot!!
- Miiiit?!
Rohant oda Eren, de mikor meglátta értetlen fejet vágott, ahogy az oda érkező Jean és Shiro is.
- Ez nem az a rendőr, aki segített Shirot keresni?
Kérdezte Jean, majd, a póz miatt megcsípte Levit.
- Miért fogod így őt?
- Mert Omega. Tudod mit jelent.
- Nem fogod megtenni eressz el! Kérlek segítsetek! Megakar erőszakolni!
- Nem, nem fog. Levi!
- Jean nyugalom. Te veheted el neki.
- Mi? Komolyan?
- Aham!
- Hé! Itt vagyok én is és ebbe nagyon nem egyezek bele!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
A bábmester titka 2 - Az elveszett doboz
Fiksi PenggemarEz a történet a bábmester titka folytatása. Akit érdekel a történet eleje, annak ajánlom az elolvasását. Jean, Levi, Eren és Shiro szerelme folytatódik!