- Annyira szeretem mikor ciciznek. Olyankor igazán nyugodt vagyok és az, hogy közben az öledben simogatsz és ringatsz, na az, az mindennél jobb~
- Örülök Eren. Annyira boldog vagyok melletted. Nem tudom mi ez az érzés, de megnyugszom. Omega vagy mégis jobban vonzol, mint egy alfa~
- Én is így vagyok Floch. Bár azért Levi is erősen vonz, ha forróságom van. De veled más, mint vele. Ez sokkal bújósabb.
Eren elkényelmesedett jobban, majd orrát össze dörzsölte Flochal. Floch enyhe csókot cuppantott Eren orrára, aki pedig Floch állára csókolt finoman. Csillogó szemeikkel szerelmesen nézték egymást, míg az újonc simogatni kezdte Eren hasát. A fiúcska, erre a tettre, bal lábával Floch jobb lábát kezdte simogatni. Csókjaik finom virágai elkezdtek szaporodni. Egyre több és több, finom szellőrózsa. Egyre több simogatás és orr összedörgölés történt. Eren pillái lassan lelapultak s e képet Floch pillái is követték egy finom, lágy csók közben. Édes-mézes, fahéjas-epres illat kezdte megtölteni a szobát a két Omegácska miatt, kik a két kicsit ringatva szíveik között turbékoltak. Ezt látta Jean és Shiro is és csak olvadoztak. Nem akartak zavarni, így kijöttek vagyis be sem mentek. Szépen lassan lementek a kicsikkel játszani, hogy ők se unatkozzanak nagyon.
- Istenem Levi! Látnod kellett volna Erenék mennyire aranyosak együtt! Megint összebújtak és simogatják egymást, meg puszilgatják, de semmi erotikus. Egyszerűen meghalok! Mint valami aranyos romantikus történet!
- Shiro a végén még elolvadsz, de tény és való, hogy Eren megtalálta a lelki társát. Tudtam, hogy különleges omega. Mindig is gyengébb és törékenyebb volt, mint a többi omega. Pont ezért lehetett, mert ő az a fajta, akinek szüksége van erősebb omegákra, de ugyan akkor alfára is. Szóval pont jól jött neki a mi helyzetünk.
Magyarázta Jean boldogan. Hiába, hogy tudta Eren most egy emberhez jobban bújik, mint hozzájuk, azt is tudta, hogy őket is szereti, csak most rátalált egy másik olyan omegára, aki olyan mint ő. Gyenge, félős és szüksége van mind a kettejüknek biztonságra és szeretetre. Jelenleg pedig egymásnak adják át ezt a szeretetet. Levi csak mosolygott, majd kedves lágy csókot hintett Jean és Shiro fejére is. Mind a kettejük füle tövébe is belecsókolt, majd lágyan megpörgette őket. A fiúk csak kuncogtak és belementek a kis táncba, majd a kisgyerekek is velük táncoltak nevetgélve. Ez ment vagy egy órán át, majd Levi és Shiro elkezdtek a picikkel játszani, ugyanis Levi elment a város azon részébe, ami evakuálva lett és az ott hagyott tárgyakból válogatott az üzletekben. Rengeteg ruhát, plüst, tartós élelmiszert, barkács alapanyagot, játékokat mind hazahozott, ami a kocsiba belefért. Szerencséjére még egy nagy terepjáróra is ráakadt, amiért utólag ment vissza motorral. Azzal már üzemanyagot is vitt haza, így már három jármű díszelgett az udvarukban. Igaz a terepjárónak kulcsa nem volt, de Levi megoldotta ügyesen egy kis kábelezéssel. Na de egy szónak is száz a vége egy kis meglepetés érte a kis gyerekeket.
- Na fiúk képzeljétek. Apa hozott nektek valami jót. Menjetek szóljatok a kis testvéreiteknek, hogy apa vár titeket itt lent! (L)
- Jaj Levi mit hoztál már megint nekik? (Sh)
- Nektek is hoztam Shiro, de majd késöbb ráér. Jó kis társasok és a kedvenced is ott van az összes kiegészítővel... (L)
- MIII?! Neeee!! (Sh)
- De-De! (L)
- Mi ez a nagy neee? A konyhából is hallottam! (J)
- Drága férjetek hozott haza a kis mamáknak egy kis játékot. Körbejártam az elhagyatott plázát. Hoztam haza kaját is. Fagyasztott cuccokat is hoztam egy csomót. Évekig jó lesz. (L)
YOU ARE READING
A bábmester titka 2 - Az elveszett doboz
FanfictionEz a történet a bábmester titka folytatása. Akit érdekel a történet eleje, annak ajánlom az elolvasását. Jean, Levi, Eren és Shiro szerelme folytatódik!