1. Két évvel késöbb

100 6 3
                                    

Csend honolt volna e két évben? Lehet. Eren, Jean és Shiro mind egészséges gyermeket hoztak világra. Eren ikreket, míg a másik két fiú egyet-egyet. Eren idősebb gyermekét Mitsunak fiatalabbik gyermekét Nanának nevezte el, hiába, hogy mind a kettő fiú volt. Hisz a fiatalabbik egy Omega, idősebbik egy Alfa lett. Viszont poénos, hogy a kissebbik fiú hasonlított Levire, míg az idősebb édesanyjára ütött. Jean picikéje, ahogy Shiroé is inkább anyjukra hasonlítottak, de haja mind a kettőnek fekete lett, mint az édesapjuknak. Eléggé bohókásan néztek ki, hogy egyedűl a legidősebb testvér lett barna hajú a többi meg fekete. Így sorban a legfiatalabb gyermek Shiro gyermeke volt Mikiko, aki egy béta fiúcska lett, őt követte az alfa Takahiro Jean kisfia, majd a legidősebbek Nana és Mitsu Eren gyermekei. Igazság szerint az ikrek kivételével az összes lurkó egy nap eltéréssel született, így Levi abban az időben nem sokat aludhatott. 
 Jöhet a kérdés vajon mi történt a sok rossz után a fiúkkal? Hát Erenék nem nagyon jártak ki, Levi pedig védte a házukat, így az emberek soha sem tudták megtalálni őket, még maga Zeke sem, aki azóta nem egyszer kereste a kis játékszerét, és igen. Kereste, mivel nem tudták elítélni a jó ügyvédjei miatt, akik úgy loholtak utána, mint kiéhezett keselyük. Közben pedig eme gonoszunk üzlete hamar elkezdett terjedni a világban, így hamarosan rettenetes dolgok történtek. Az első évben, míg Erenék várandósak voltak minden nyugodt volt, de aztán a világ egyre jobban kezdett megfertőződni. Utánzatokat kezdtek gyártani és vizezett verziójú gyógyszereket. Az emberek már drogként bántak vele, míg nem jött a mutáció.
 XXXX.év december 10. napján megjelentek az első mutánsok. Az embereknél hirtelen testnövekedés és túlzott aggresszió jött elő. Kezdett beköszönteni a világ bukása. Ez a gyermekek születése után alig fél évvel történt. Az abnormális méretek és vegyi anyagok, melyek ezeknél a függő embereknél egyszerre érték a testet, egy új vírust hoztak létre, amely testnedvekkel terjedt. Szinte pár hét alatt lettek városrészek használhatatlanok. Emberek ezrei lettek fertőzöttek. Akik pedig elkapták agyatlan óriásokká váltak, akik emberhúsra éheztek. A katonai erők megfelelően tudtak harcolni ellenük, de kemény páncélszerű bőrük igen megnehezítette a támadásokat.
 Eren, Jean, Shiro és Levi pedig a gyerekekkel együtt a védet zónába kerültek. A védett zóna 3 körzetből állt. A belső körben a tehetősebb polgárok, politikusok stb. éltek. A középső zónában az olyan átlagos emberek, mint a fiúk a külső zónában pedig a hadi erők éltek. A zóna egy hatalmas hely volt. Több várost, falut s miegymást magába foglalva. Falakat építettek fel a zónák között s körül. A mai napig ezt építik.

XXXX.év december 31.

- Nem hiszem el. Már megint találtak titánokat kint a falakon túl, de egyre többen is vannak. Remélem nem bírnak ide bejönni.. Még nincsenek normális falak..

- Remélem, hogy nem Shiro. Nem fogom hátrahagyni az én kicsinyeimet viszont, ha futni kell.

- Senkinek sem kell futnia Eren. Egyikőtöknek sem. Ne feledd. Én majd megvédelek titeket. Az a szerencsénk, hogy a védett zóna területére esett a házunk. És amíg az erdőben vagytok itt minden erdei lény védeni fog titeket. Lehet nem tűnnek erősnek, de azok.

- Tudom.. tapasztaltam már a pincében lévőt, ami azóta megint járkál!!

- Az egy másik. Az előzőt megöltétek Jeannal.

- Mi van velem?

Jött közelebb a fiú a konyhába a picivel a karjaiban, majd átadta Levinek a kis porontyot, mert a férfi karjait nyújtotta a kicsi fiáért. Annyira nagyon szerette, hogy most is nyomott a pici homlokára némi puszit.

- Csak arról beszélt Levi, hogy megöltük a szörnyét és most megint hozott egy másikat a pincébe.

- Most szórakoztok ugye? Az a szörny rettentően veszélyes!!

- M-milyen szörny?

Akadt ki jogosan Shiro, mire Eren és Jean elmesélte a fiúnak a történetet, mire az elhűlve hallgatta az egész históriát. Tiszta falfehér lett a végére, majd egy hatalmasat nyelve nézett a pince irányába.

- Nyugi. Már nem fog bántani titeket, csak kell valaki, aki őrzi a dobozom.

- Dobozod? Milyen doboz?

- Hát Eren ezt jobb, ha nem tudjátok és ne nagyon járkáljatok le. Majd én megyek le és rakok tüzet, ha kell, de kérlek tényleg ne menjetek. Könyörgöm. Lehet hogy nem bánt titeket, de, ha a dobozom közelébe mentek és ő ezt észreveszi, akkor titeket sem fog kímélni.. Mindannyian ígérjétek meg.

- Rendben Levi nem megyünk le és Erenről is gondoskodom, hogy ne menjen. Shiro meg ahogy látom még a közelébe sem akar kerülni.

Shiro bőszen rázni kezdte a fejét, mire Levi kuncogni kezdett és arcon csókolta Shirot, de a többiek kis pofiját sem hagyhatta ki. A gyermekeinek is adott, majd így beszélgettek nyugalomban, de még nem is sejtették mit fog várni a holnap...

A bábmester titka 2 - Az elveszett dobozHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin