Aylin'in sorularını ustalıkla geri savurduktan sonra sonunda rahatlık kavuşmuştum. Düğün bitmiş herkes vedalaşıyordu. Sıra kankam ile bana geldi. Duygusal bir anın başlangıcı yaklaşıyor.
"Elif yaa daha kavuşamadan ayrılıyoruz resmen." Dedi ağlamaklı sesiyle.
Talha ve arkadaşlarının erkeksi kahkahası ortalığı doldurdu.
"Aşkım bana kavuşuyorsun, boş versene Elif'i sen." Dedi Talha.
Aylin sinirli bir bakış atıp koluna vurdu.
"Sen hep yanımdasın son zamanlarda ama kankam yok."
Sıkıca sarıldık.
"Aylin'im olmayan kız kardeşim benim. Merak etme daha çok görüşeceğiz. Hem sana güzel bir haberim var. Ben Türkiye'ye yerleşeceğim sanırım."
"Neee ciddi misin senn?"
"Dur bir bağırma yahu. Daha düşünüyorum yani düşünme aşamasındayım. Ama büyük ihtimal geleceğim."
"Gel ya ne yapacaksın o soğuk ülkede. Üşürsün sen."
Ağlamaya başladı. Ben de ağladım.
Ağlaması bittiğinde,
"Nerede kalacaksın sen?"
"Mert gelecek sanırım işleri erken biterse. Gelmezse de bir otel bulurum."
"Olur mu öyle şey baldız." Diyerek araya girdi Talha. "Bizim çocuklardan biri alıp sizin eve kadar bıraksın seni. Bu saatte otel bulmakmış eve gitmekmiş kadın başına olmaz. Hem tehlikeli hem de parana yazık. Biliyorsun bu otel de bayağı pahalı."
"Zahmet olmasın enişte ben hallederim."
"Zahmet olmaz." Dedi Barış. "Ben bırakırım enişte siz kafanıza göre takılın."
Son kez sarıldık can dostumla. Eniştemle ve oradakilerle de vedalaşıp üst kata odaya çıktım.
-
Düğün gecesinin üstünden 5-6 gün geçmişti. Telefonum çalmaya başladı. Arayan Aylindi, "allah allah ne diye arıyor bu kız şimdi beni" diye düşündüm. Gezip eğlenmesi gerekmiyor muydu?
"Alo efendim Aylin?"
"Kankaaa bugün bizim eve tesisatçı gelecek de, annemlerin de işi çıkmış başında bekleyecek birine ihtiyacım var. Talha'nın arkadaşlarına güvenmiyorum bırakıp oyuna dalar onlar. Biraz gidip başında beklesen ya. Adamın ihtiyacı falan olur su falan verirsin."
"Olur canım da ben ne sizin adresi biliyorum ne de tesisat işlerinden anlıyorum. Yapabilir miyim ki?"
"Yaparsın yaparsın canım kankam."
"Tamam o zaman açık adresini ver ben hallederim. Tuna da dayısı ile vakit geçirsin biraz."
"Canımsın sağol gönderiyorum."
"Gönder bekliyorum."
"Görüşürüz aşkım benim seni çok sevdiğimi biliyorsun değil mi canım kankam. Beton yetmez sana beton."
"Ayliin ben de seni çok seviyorum uzatma istersen." Dedim kahkahalar içinde.
Yüzüme kapattı manyak kız telefonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOLHA
RomantikHayatında hiçbir boyunduruğa girmemiş genç bir kız. Aşkın boyunduruğuna karşı koyabilecek mi? Sevmeyi bilmeyen bir adam. Bu duygularla yeni şeyler öğrenirken kurallarını es geçip bu duygulara kendini teslim edebilecek mi? Zamanla göreceğiz. - - Bir...