Yamaç artık babasıyla arasını tam olarak düzeltmişti. Simdi sıra intikam almakta idi. Vartolu'ya küçük bir sürpriz.)
- Aslan parçası alıştın mı bu mahalleye ? Sen Paris bebesisin ya ondan dedim ~ gülerek söyledi İdris .
- Yok ya baba oğluna Paris yaramadı. Yamaç gitti Paris'e , Sultan çağırdı geriye ..
- Emir büyük yerdenmiş . Aslan parçası söyle bakalım pazarda durumlar nasıl ?
- Baba ben pazarı tamam unutmuşum ama . Çok , çok özür dilerim hemen gidiyorum.
- Bekle Yamaç, oğlum birlikte gidelim. Artık sahalara geri dönmek zamanı geldi .
- Önden buyurun babam .
Yamaç'la İdris evden çıktılar.
Sultan ve Saadet mutfaktaydılar. Olanları gören Sultan :
- Ne kadar da güzel bir manzara değil mi kızım ? Baba oğul yeniden birlikte. Bunu artık o Vartolu denen adam düşünsün. İdris artık mahallesinin başında.
- Evet anne doğru söylüyorsun Yamaç'ım ve Babam mutlu olsunlar da gerisi boş zaten ..
******
Saadet evde aile ile birlikte yaşayan birisi ama kan bağı olarak bir alakası yok. Saadetin babası eskiden İdrisin en yakın dostlarından birisi idi. Saadet 5 yaşındayken Çukura saldırı olduğunda tüm ailesini kaybetmiş , İdris'te onu büyütmek için almıştı. Onun bir çocukluk aşkı vardı. İsmi Salih. Hala onu düşünuyordu. Hala kalbinde o vardı. Ama bir zaman sonra Salih ortadan kalbolmuştu. O günden sonra hiç arayıp sormamıştı Saadeti...
*******
- Selamın aleyküm çıcıklar . Ve beyefendimiz ve Selim kardeş ~diyerek girdi Vartolu içeriye.
- Hoşgeldin Saadettin . Geç otur . Bende Koçovalıları nasıl yok ede biliriz ondan konuşuyordum. Ha bu arada Selim sen alınma , zaten Koçovalı değil gibi bir şeysin.
- Baykal bey konumuza dönelim .
- Konu neydi ki ?
- Vartolu bir sus ve dinle !
- Tamam yaa kızma, kardeş.
- Evet beyler, o Çukuru yok edeceğim. Bunun için öncelikle onlara silah satan , yani değirmenin döndüğü yeri bulmamız gerek . Gerisi kolay zaten, benim adamlarım hall eder . Siz sadece bana onlara silah satan adamı getirin . İşiniz kolay . Buyrun sorusu olan var mı ?
- Ama beyefendicim, biz babanızın eşşeğimiyiz, adamı bul getir, bu nasıl iş ? Ben Vartoli Saadettin "bey". Eğer adamı bulursam, ee bulucam zaten de, biraz hırpalarım haberin olsun .
- Tamam Saadettin ne yaparsan yap, ama bana o adamı canlı getir .
- Beyfendi başka bir şey yapmayacakmıyız daha ?
- Dur Selim , biz daha çok şey yapacağız ama sırasıyla , önce benim beklediğim birileri var . Gelsin , sonra asıl plana geçicem. Gide bilirsiniz.
Selim ve Saadettin birlikte çıktılar:
- Bu ne yaa? Adam zehir saçıyor, biraz eğlence, şaka maka yok abi bunda , yauv benim Medet'im nerde acaba ?
Derken Medet aradı :
- Abiim geliyim mi ben ?
- Gel Medet , geel başımın tatlii belasıı
- Abi yaaa...
- Tamam , tamam şımarma lan gel al bizi burdan . Birazda durursam ayaklarım benden izinsiz kendi kendine bu yerlere gidecek , bildin sen .
- Aman abi, aman hemen geliyorum.
†~ 20 dakika sonra :
- Abim geldim . Hadi gel gidelim. Merhaba Selim . Nasılsın
- İyi olasın Medet , Vartolu hadi gidelim adamı alıp gelelim.
- Selim alalım almasına da , biz daha adamın yerini bilmiyoruz , nereye gidiyoruz acaba akıllılar ?
- Akıllı Vartolu, ben onlarla aynı evde yaşıyorum , tabiiki adam kim , nerde olur bilirim.
- Siz neymişsiniz be Selim kardeş. Neyse hadi gidelim
Adamın mekanına gittiler ,Vartoli hep yaptığı gibi, adamı iyice bir dövdü. Sonrada kendi evine götürdü. Oradaki adamlardan biri ölmemişti ve olanların hepisini Yamaç'a bildirdi .
★~10 dakika önce:İdris artık mahallesiyle birlikteydi. Herkes onu tebrik ediyordu, ayağa kalktı diye. Tezgahının başında durup portakal satarken, bir kız ona yaklaştı ;
- Merhaba efendim. Siz galiba İdris Koçovalısınız . Ben gazeteci Hale. Sizden bir röportaj ala bilirmiyim mahalle hakkında.
- Tabi ki, kızım. Yamaç burası sana emanet , ben kızımı burda bir gezdireyim.
- Tamam baba rahat git. Burası bende.
İdris gittikten sonra Yamaçtan hemen sol tarafta bir ses duyuldu:
- Çaldııı, çaldıı paramı çaldı.
- Ne oluyor Bayram ?
- Abi Celasun , paramı çaldı ?
- Ne ? Celasun mu ? Yanlış görmüş olmayasın ?
- Hayır abi Celasundu kesinlikle.
- Tamam oğlum ben bulurum şimdi onu.
Yamaç Celasun'un gidebileceği her yere bakmayı düşündü. Ama aklına Meke'ye sormak geldi. Telefonunu çıkarıp Meke'yi aradı:
- Efendim abi .
- Meke hemen pazara gel .
- Tamam abi.
Meke hızlı bir şekilde Yamaç'ın yanına geldi .
- Noldu abi ?
- Hemen bana Celasun'un ortadan kaybolduğunda gidebileceği bütün yerleri söylüyorsun . Zamanım yok, biraz hızlı ol.
- Tamam abi de, ne oldu ki ?
- Sen say da , bulunca görürsün.
- Abi bir tane bar var Yeşil bar , sonra birde bizim kahvenin oralarda bir yer var , inşaat kafasını dinlemek için oraya gider . Başka gittiği yer yok sanırım.
Yamaç hemen inşaata gitti. Barda olucağını tahmin etmedi . Ve yanılmadı.
Yamaç Celasun'nu oturup para sayarken gördü .
- Celasun..(diye bağırdı birden)
Has siktir ! -diye içinde söyledi Celasun.
- Ne var Kocovalı ne istiyorsun?
- Sen benim ne istediğimi gayet iyi biliyorsun. Başkasının zahmetle kazandığı parayı nasıl alabilirsin ? Sen böyle şerefsiz birimisin ?
- Şerefsiz olan sizsiniz. Babanın intikamını alıcam dedin. Daha bir bok yapamadın. Olan benim aileme oldu. Babam öldü lan benim . Sen nasıl içim yanıyor anlamıyorsun. Evde ekmek almaya bile bir kuruş yok. Sen nerden bilesin ki ?
- Oğlum , alıcam dediysem eğer alıcam demektir. Acele işe gerek yok. Plan'la haraket etmek gerek . O yüzden daha bekliyorum. Ama sen hırsızlığın cezasının burda nasıl olduğunu biliyorsundur herhalde . O elin gider.!Yamaç bunu söyledikyen hemen sonra Celasun üzerine yürüyüp yumruk atmaya çalıştı. Ama Yamaç elini yakaladı. Arkasına burup sıkıştırdı.
- Şimdi , ben bu eli napayım , söyle bana Celasun ? Sen akıllı çocuksun bilirsin ..
- Sikerim şakanı . Keseceksin sanki bilmiyoruz.
- Ben şaka yaparım evet. Ama şu anda ciddiyim. (Elini bıraktı)
- Hadi gel ve al.
- Bak Celasun, böyle birşey yaptın ama seni biraz olsun tanıdıysam , çok pişmansın . Elini kesmek bana göre değil. Ama bundan sonra sol elin atık yok gibi. Yani benim , ben aldım. Sen tek kollu kaldın. Ve bu arada intikam mı, istiyorsun . Bundan sonra Vartolunun adamı olacaksın.!....~'Merhaba herkese eğer buraya kadar okudunuzsa size teşekkür ederim. Sizler sayesinde hiç beklemediğim bir izlenme aldı kitabım. Okuyan ve oy veren herkese teşekkürler. İyi ki, varsınız <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çukurᑅ ᐧ ᑀ
FanfictionAile her şeydir. Kolun, kanadın, sen tetiyi çekersin, sanarsın sen vurdun . Ama ailen çeker tetiyi , ailen arkanda değil , yanında durur. O yüzden aile arkandan vurmaz seni. Bazen ailen tekmeyi atar sana. Hayatın karanlık yüzünü öğren diye. İşte "Ai...