סון אה התרוממה וחזרה להתיישב. "ג'אנגקוק הוא אחי הקטן, אני הייתי שומרת הרבה על גון הו כשהיה קטן. כשאתה נעלמת משהו השתנה אצל ג'אנגקוק, אני לא יודעת איך להגדיר את זה אבל הוא נהיה אחרת, הוא הרגיש כאילו הוא איבד חלק ממנו. אחרי כמה זמן, לאחר שהממלכות הגיעו להסכם שלום, ג'אנגקוק היה מגיע לבית שלך כל שבוע. אני יודעת שתמיד הוא היה נכנס לחדר שלך, הוא היה מרגיש חוזק מסויים כדי להמשיך לתת חום ואהבה לגון הו. הוא לא ידע בהתחלה שגון הו הוא גם חלק ממך אבל כשהוא גילה זאת ראו זאת בעייניו, היה לו אור בעיניים. הוא ידע שהוא חייב למצוא אותך, הוא ידע שהוא רוצה ונואש למצוא אותך, את האחד שלו, את המיועד לו, שיחייה איתו ביחד ויגדל איתו ביחד את הילד שנוצר משניכם. כשגון הו הגיע לגיל 4 ג'אנגקוק נעלם וכעבור כמה זמן גם גון הו", סון אה דיברה וג'ימין הביט בה. "במשך הזמן ההוא ג'אנגקוק היה נכנס לי לחדר ושוהה שם?" ג'ימין שאל וסון אה הנהנה. "הוא תמיד היה חוזר אחרי יומיים, יומיים ארוכים וממושכים שהוא שהה בחדרך" היא אמרה. "גם אביך השתנה מאז, אחת הסיבות שהממלכות הגיעו להסכם שלום היה בגלל העובדה שהוא החליט שהוא לא רוצה לעמוד בניכם, הוא עשה את הטעות הזאת והוא כמעט איבד אותך", "את רוצה להגיד לי שאבא שלי הגיע להסכם שלום עם ממלכת האש היא הסיבה בגלל שהוא לא רוצה לעמוד ביני לבין ג'אנגקוק?" ג'ימין שאל. "אבא שלך לא רוצה לאבד אותך, הוא לא מתכוון להטיף לך מושגים או הערות, לכן הוא הגיע לשלום עם ממלכת האש". "אבא שלי יודע על גון הו?" ג'ימין שאל בהתענינות, גון הו בכל זאת גדל בממלכת האש. "כן, הוא אפילו ראה אותו כמה פעמים", "איך הוא הגיב?" סיקרן את ג'ימין איך אביו הגיב לכך שיש לו ילד. "הוא הרים אותו וחיבק אותו אליו חזק כשדמעות בעיניו, הוא אפילו הצחיק את גון הו מספר פעמים. הוא גם אמר שהוא דומה לך ולג'אנגקוק בצורה מפליאה.. אוו.. זה היה כל כך ממזמן" סון אה אמרה בחיוך.
"פגשת את ג'אנגקוק?" ג'ימין שאל, מתעניין אם היא כבר פגשה אותו לפני שהיא הגיעה אליו. סון אה הנהנה בשקט. "אתה יודע מה הסיבה שהוא שם מסיכה על פניו, מה הסיבה שהוא מסתיר את פניו?" היא שאלה את ג'ימין, היא בעצמה הופתעה לראות את אחיה עם מסיכה על פניו, מבחינה בכך שאחיה מסתיר את פניו מבעד לפנים אחרות.
"לא" ג'ימין אמר ועצב בקולו, הוא באמת לא יודע מה הסיבה לכך. "פניו מעוותות עם צלקת ענקית לאורך כל פניו בזמן שעברת לעולם האנושי", סון אה אמרה וג'ימין הביט בצלקת שהייתה על כתפו. "אם לי יש אותה על הכתף אז לו יש אותה על הפנים?" ג'ימין שאל והיא הנהנה. "זו אז הסיבה שהוא מסתיר את פניו?" ג'ימין המשיך לשאול והיא הנהנה בשנית, מאשרת את דבריו.
"תודה שאמרת לי, אם לא היית אומרת לי מעולם לא הייתי יודע את הסיבה לכך". "סון אה" גון הו אמר ומשך בבגדיה של דודתו שישבה על הספה. "כן מתוק?", "תודה שאמרת לאפפה" גון הו באמת הודה לסון אה, הוא בעצמו לא ידע ממנה הסיבה לכך שאביו הסתיר את פניו. "אין בעד מה" היא אמרה וליטפה את שערו של גון הו.
YOU ARE READING
Jikook- One World Two Dimensions/ עולם אחד שני מימדים.
Romantik"תן לי למצוא אותו." ג'ימין אמר כשהוא יושב על הרצפה ועינייו מלאות בזעם. "אתה לא יכול." אביו אמר בידיעה שהוא לא יתן לג'ימין לעשות צעד כזה. שתי ממלכות, שני עולמות, שני אנשים. וילד אחד. הכוח שיש לזאב חזק ועוצמתי, אף אחד אינו יודע מהן ההשלכות או מה יגרום...