Jenže moje nalitá maličkost si nevšimla schodu a já padala k zemi, naštěstí mě však zachytily něčí ruce. Ale mému zlomenému podpatku to nepomohlo. Narovnala jsem hlavu a zjistila jsem, že jsem v Calově náručí. Koukal se mi do očí a pak se mi přitiskl na rty. Bylo to tak nečekané, ale o to lepší. přitáhla jsem se k němu a obmotala mu nohy kolem těla. V našich ústech vznikala jaderná elektrárna a jeho ruce bloudily pod mým tričkem. Vzdechla jsem do polibku a rukami jsem zabloudila k jeho kalhotům. Uvolnila jsem stisk nohou a on se odtáhl. Stáhnul si kalhoty i s boxerkami a hned na to mně kalhotky. Než jsem stihla cokoli udělat podlomily se mi kolena, protože už byl ve mně. Podepřel mě pod zadkem a tím jsem se na něho zpátky vytáhla a nohy obmotala kolem jeho těla.
Rukama se zapřel vedle mé hlavy o zeď a já ty jeho zabořila do jeho hustých vlasů. Začal přirážet a já do něho narážela boky. Naše těla se o sebe třely a z úst nám vycházely vzdechy tlumené polibky.
,,Kurva Calume." vzdechla jsem a on ještě přidal na tempu. Mé svalstvo se začalo stahovat a pomalu přicházel můj i jeho vrchol. Několikrát jsme do sebe ještě narazili a já pocítila, jak mě naplňuje. Hlasitě vzdechl. Prohla jsem se v zádech a i já docílila. Ještě jednou pořádně přirazil a pak se odtáhl. Jenže vzápětí se na mě znova nalepil a dravě mě políbil. Jazyk mi zastrčil až hluboko do krku, tam to prozkoumal a pak se odtáhl. Navlíkl si kalhoty a s úsměvem odešel. Natáhla jsem si kalhotky a sjela jsem po zdi dolů. Lepší sex, plnej alkoholu, jsem vážně neměla. Zhluboka jsem se nadechla. Sundala jsem si boty a šla jsem zpátky na záchod. Znovu jsem se upravila a vydala jsem se zpátky. Calum tam nebyl a Mali s Mikem taky ne. Jen Luke s Ashem, který do sebe kopali panáky zelený. Bude jim ráno pěkně blbě, teda nám všem. Natáhla jsem se taky pro panáka a s chutí jsem ho do sebe kopla. A za ním dalšího a pak ještě jednoho. Prahla jsem po alkoholu ještě víc a lila jsem ho do sebe jako vodu do odpadu.
ČTEŠ
Jednodílovky s 5SOS
FanfictionJednodílovky pro takový blázny, jako jsem já a "moje šílená kámojda Ashton" :DD !!!