,,A nyní přichází na řadu taneční sólo krále a královny ročníku!" křikla do mikrofonu ředitelka a Mike si mě odvedl doprostřed pódia. Všecky reflektory zářily na nás a i pozornost všici věnovali nám.
Všechno se teď točilo jen kolem nás. Michael si mě k sobě přitáhl, chytnul si mě a začali jsme tancovat do rytmu hudby. Pomalé kroky byli vyjímečné. Moc často jsme ploužáky netančili, vždycky jsme akorát chodili do klubů, kde se každej plazil po každym.
,,Tak jak se ti tu líbí, královno?" šeptnul a usmál se.
,,Je to něco kouzelnýho." šeptla jsem zpátky a vychutnávala jsem si tu zvláštní chvilku.
,,Pamatuješ na náš první tanec?" optal se a já se na něj koukla.
,,Myslíš, jak nám v první třídě na výletě dali balónek mezi čela a nesměl nám spadnout?" usmála jsem se při tý vzpomínce.
,,Ano, přesně ten." usmál se stejně krásně jako já.
,,A pamatuješ, jak jsi se tak moc rozčiloval, když nám spadnul? Jak jsi se urazil a odmítal jsi ses se mnou bavit?" vzpomínala jsem dál.
,,Ano, na to se nedá zapomenout. Tenkrát jsem byl hodně naštvanej. Chtěl jsem vyhrát, ale ty jsi to zkazila." zamračil se na mě.
,,Bylo mi šest a kýchla jsem si, za to jsem přeci nemohla." hájila jsem se i po těch mnoha letech.
,,Ale mohla jsi předvídat, že si kýchceš." probodával mě pohledem.
,,Mikey, bylo mi jen šest." snažila jsem se ho přesvědčit.
,,Ale stejně, prostě jsi si kýchla a tím jsi to zkazila." řekl jasně a pak se usmál.
,,To jsi mi řekl i tenkrát." vzpomněla jsem si.
,,Já vím, taky mi to pak došlo."
,,A vzpomínáš si, jak jsi se mi za to mstil?" zvýdala jsem dál.
,,Moc dobře, takový klukoviny se nezapomínaj." řekl hrdě.
,,Ale natož, že jsem ji jeden večer kýchla jsi mě neměl v lásce dost dlouho. Jak jsi mi házel obaly od bonbónů do tašky a rozhazoval pastelky v penále. Jak jsi do mě na chodbě narážel a jak jsi mi chodil na svačinu,na to ti nikdy nezapomenu." vzpomínala jsem dál. Byly to zajímavý roky našeho dětství.
,,Ježkovy voči, co mi jsme ti s klukama natropili..." povdechl si.
,,Bohužel.." souhlasila jsem s ním.
,,A vydrželo mi to až do druhý třídy, kdy nás učitelka posadila vedle sebe. Jakoby to bylo včera, co řekla, že sedíš vedle mě." taky jsem si to moc dobře pamatovala, ty nejzvláštnější okamžiky si člověl dlouho v mysli uchová.
,,Moc dobře si pamatuju, jak jsem mamce doma na kolenou brečela, že a tebou nechci sedět." vzpomínala jsem na probrečený odpoledne s kakaem a pohádkama v televizi.
,,Brečela jsi kolikrát i ve škole paní učitelce, moc dobře si to vybavuju."
,,A pak jsme jeli na výlet a museli jsme sedět spolu v autobuse." bála jsem se, že tu cestu nepřežiju, ale nakonec doladla líp, než všichni očekávali.
,,Jo a ty jsi měla k obědu pizzu a dala jsi mi kousek. To jsem tě začal mít aspoň trochu rád." jako by to bylo včera, co jsem mu kousek nabídla a on mi věnoval snad jeho první úsměv.
,,A ty jsi mi dal na oplátku kousek čokolády." tenkrát jsme se přestali tolik nenávidět... No jo, ne nadarmo se říká, že láska prochází žaludkem.
,,Další den jsme se ve škole potkali už jako lepší kamarádi, ale válečnou sekeru jsme nezakopali." vzpomínal Mikey dál.
,,A víš proč? Chtěl jsi ode mne opisovat a já ti to zakázala." usmála jsem se při tý vzpomínce.
,,Jo to si pamatuju, dala jsi mi dokonce i facku, protože jsem tě neposlouchal, takže jsme vlastně byli nepřátelé pořád."
,,Až do doby, dokud k nám do třídy nepřišla Amanda. A protože jsem byla jediná holka, se kterou jsi se aspoň trošku bavil, tak jsi ode mne vyzvídal." vzpomínala jsem na ty časy, kdy jsem mu radila, jaký sladkosti ji má koupit.
,,Jo, tím jsme se začali bavit, vlastně jsem tě začal slušně využívat a ty jsi to neřešila. Ach, jak hloupá jsi byla.." povzdychl si a já ho propalovala pohledem.
,,Ale já tebe zase využívala, když jsem potřebovala něco s počítačem." zamyslela jsem se.
,,Ajo to si taky pamatuju, jak jsme chodili hrát společně hry na počítač."
,,A že to byly hitovky Tetris a hledání min, pinball, střílečky a jiný bojovky. Ach, kde je dneska těm hrám konec."
,,Vlastně a takhle jsem se skamarádili, pomalu, ale jistě."
Šeptnul a akorát jsme dotančili poslední kroky.
Usmál se na mě a pořádně jsme se objali.
,,Jsem ráda, že tě mám Miku."
,,I já tebe, Tess."
ČTEŠ
Jednodílovky s 5SOS
FanfictionJednodílovky pro takový blázny, jako jsem já a "moje šílená kámojda Ashton" :DD !!!