Uživatel Luke Hemmings vás štouchnul. Přišlo mi upozornění.
Jsem ve škole. Odeslala jsem mu textovku a dál jsem se věnovala učebnici anorganické chemie.
Uživatel Luke Hemmings vás šťouchnul. Objevilo se znovu na příkazovém řádku.
Lucasi... napsala jsem mu a začala jsem si dělat výpisky, co si ještě potřebuju zapamatovat.
Uživatel Luke Hemmings vás šťouchnul. Píplo znovu na liště. Zamračila jsem se a vypnula jsem wifi. Nenechám se jím znervózňovat. Mobil jsem položila vedle penálu a pokračovala v učení. Po zbytek hodiny jsem na mobil ani nešahla. Potřebovala jsem před zkouškou čistou hlavu a né se jím nechat rozptylovat. Další hodina byla vcelku stresující. Z chemie jsem měla velikou hlavu a pletly se mi vzorečky a vlastnosti jednotlivých sloučenin. Ale nakonec se mi to povedlo a známku jsem si obhájila.
Měla jsem obrovskou radost a potřebovala jsem jí sdílet s Lukem. Čapla jsem do ruky mobil a zapnula wifi.
Uživatel Luke Hemmings vás štouchnul (34x)
Lucasi, to že jsi nadržený jako hovado neznamená, že když mi pošleš signál, že budu na písknutí u tebe doma a hned ti budu kouřit. Krom toho hájila jsem tu chemii, pokud jsi nezapomněl, ale jak tě znám, tak se ti ta informace vyšukala večer z hlavy. Kdyby tě to zajímalo. Obhájila jsem. odeslala jsem mu zprávu a pak jsem nad ním pokroutila hlavou.
Po škole jdu makat, končim v devět. Dřív šuk nebude. Odeslala jsem mu ještě jednu zprávu a pak jsem vypla wifi, protože klidu bych se od něj nedočkala.
Zbytek dne, byl celkem normální, teda bez mobilu a Luka, ale co se dalo dělat.
Skončila škola a já vyšla ven. Slunko vysoko svítilo a paprsky dopadaly na oranžovou střechu. Vytáhla jsem mobil, do uší strčila sluchátka a mířila jsem si to do práce.
K mému udivení před školou stálo Lukovo auto. Bylo mi to všechno hned jasný...
Něco jsem ti napsala... A tak to bude, taky mám nějaký svoje povinnosti! Odeslala jsem mu jasně zprávu a jeho auto jsem radši obešla.
*Štouchnutí* přišla mi okamžitě textovka zpátky.
Máš ruce. Taky tě miluju. Odpověděla jsem a mířila do práce, kde na mě už čekali. Převlíkla jsem se do uniformy a šla jsem na plac.
Směna rychle utíkala, rychleji, než jsem si myslela.
Už jsem chtěla Luka seřvat, že jsem mu jasně dala najevo, že má smůlu a on má tu drzost si přijít za mnou do práce, ale když můj pohled padl na hodiny, bylo mi jasný, že mi už dávno padla. Odebrala jsem se do šatny, převlíkla se, čapla mobil se 13 textovka od Luka, se stejným obsahem, zapla wifi, kde mi okamžitě naskočilo 69x šťouchnutí a vydala jsem se konečně za ním.
,,Ahoj," šeptla jsem trochu naštvaně, zato on se na mě usmíval.
,,Ahoj," šeptnul a líbnul mě na tvář.
Rozloučila jsem se v práci a zamířila jsem si to s Lukem k němu do auta
,,Co to jako mělo dneska být?" vyjekla jsem na něj, když jsme vyšli ven.
,,Chybělas mi."pípl a odemkl auto.
,,Já nebo sex?" vyjekla jsem a nasedla do auta.
,,To je otázka... Jasně, že ty." usmál se a nastartoval.
,,Jasný a proto jsi nenapsal nic jinýho." odsekla jsem.
,,Mám pro tebe překvapení a potřeboval jsem tě nějak dostat ze školy. No, abych pravdu řekl, myslel jsem si, že by sis třeba chtěla místo školy zašukat." řekl v klidu a já ho bouchla pěstí do hrudě.
,,Aha, tak to se vysvětluje, tys myslel." rýpla jsem si do něj. Nic pak už neřekl. V klidu jsme dojeli k němu domů a já se začínala bát, co na mě chystá. Ono tohle všechno se běžně neděje.
Pomalu jsme vyšli schody k němu do bytu a on mi pak zavázal oči.
Tohle nebylo už jen tak.
,,Víš co je dneska za den?" optal se a mykla rameny.
,,Pondělí a den, kdy začíná zkouškový." pronesla jsem.
,,Tohle jsem nemyslel." řekl a popošel se mnou kousek dál. ,,Je mezinárodní den objímání." řekl a rozvázal mi šátek.
Přede mnou stál na stole obrovskej plyšovej medvěd a velkej puget růží.
Byla jsem najednou plná radosti. ,,Je tvůj." šeptl a já mu skočila kolem krku. Tohle bylo to nejkrásnější, co mi kdo kdy dal.
,,Děkuju." šeptla jsem a stírala jsem si slzy štěstí.
,,Vaness, ale chtěl jsem ještě něco." šeptl a já z něj slezla. On si vzal do ruky ty růže a postavil se přede mne.
,,Luku?" koukala jsem se na něj vážně.
,,Zavři prosím oči." šepl a já tak udělala. Poslechla jsem ho, i když jsem se bála, co bude následovat.
Pak mi v ruce píplo upozornění.
,,Můžeš." šeptl a já je otevřela. Ale stál stejně jako předtim. Nechápavě jsem ho pozorovala. ,,Mobil" šeptl a já se podívala na mobil. Blikalo mi upozornění z facebooku.
Uživatel Luke Hemmings vám odeslal žádost o vztah. Koukala jsem na to jako debila a nebyla jsem si jistá, jestli to myslí vážně.
,,Záleží mi na tobě. Moc. Mám tě rád." šeptl a udělal krok ke mně. Pak si klekl a natáhl ke mně ruku s tím pugetem. ,,Vaness, uděláš mě nejšťastnějším klukem a staneš se mojí dívkou?"
ČTEŠ
Jednodílovky s 5SOS
FanfictionJednodílovky pro takový blázny, jako jsem já a "moje šílená kámojda Ashton" :DD !!!