,,Calume, já ale.." zacpal mi pusu.
,,Už mlč." řekl a táhl mě pryč z baráku.
,,Počkej, aspoň zamknu." opovážila jsem se promluvit a vytáhla jsem klíče.
,,Bože, tobě všechno tak dlouho trvá, nechápu, jak jsem se do tebe mohl zamilovat." mlel si svý držky...
,,Hoode, já taky nemám tuchy, jak jsem mohla být tak slepá, když jsem si vybírala svou doživotní lásku. Nejspíš jsem chyběla, tak na mě zbyl takovej odpad" rejpla jsem si do něj taky a sledovala jeho výraz.
,,Tak tohle jsi posrala, rána se nedožiješ Geerwinová!!" křikl a popadl mě do náručí, běžel někam pryč.
,,Cale, polož mě, prosím." škemrala jsem pořád dokola, ale on mě ignoroval. ,,Hoode, okamžitě mě pusť!!" křičela jsem dál, ale on se mnou běžel pořád do neznáma.
,,Nekřič a nic se ti nestane!" řekl v naprostý pohodičce.
,,Hoode, jestli mě nepoložíš, tak je mezi námi konec!" křikla jsem a doufala, že to nebude brát vážně.
,,To jsi nemohla myslet vážně a jestli jo, tak se tě ptám, jestli se mnou budeš chodit." to je prostě můj blázínek toto.
,,Já to myslim ale vážně!" křikla jsem na něj, no vážně jsem to nemyslela, nedokázala bych bez něj žít.
,,Tak tím pádem jsem teď volný, a proto si tě unesu." křičel na mě a stále běžel pryč.
,,Okamžitě mě polož!" křikla jsem naposled a to hodně důrazně.
,,No, když na tom tak trváš." řekl a položil mě na zem.
,,Ty jsi strašnej, nesnášim tě!" bouchala jsem ho do hrudi, ale on se tomu jen smál.
,,Ty jsi tak roztomilá, když se zlobíš a jo málem bych zapomněl.../vytáhnul z kapsy šátek a podal mi ho/tady máš malej dáreček, zavaž si s ním oči" usmál se a já myslela, že se úplně zbláznil.
,,Co to má zase bejt?" nechápavě jsem se na něj podívala a on se pouze usmál, zavázal mi oči, chytl mě za ruku a ješte kousek táhnul.
,,Lásko, tady si sedni a nezvedej se, pořádně se mě drž."řekl a posadil mě na nějaký sedlo.
,,Cale, cos to zase vymyslel, já z tebe jednou zešílim." křičela jsem na něj a on se přitrouble smál.
,,Klid, drž se." dořekl to a já se ho pevně objala ,,Pořádně se mě chytni, jako kdybychom měli letět na koštěti" Kurva, co to zase má bejt???!!
,,Jestli tohle nepřežiju, tak to budeš mít hodně drahý." chytla jsem se ho jako klíště a co nejvíc jsem se k němu namáčkla.
,,Tak se drž." řekl a ozval se hlasitý rámus. Nastartoval. On nastartoval.
,,Věř mi, miluju tě." nasadil mi na hlavu helmu a pak jsme se rozjeli.
,,Kurva děláš si ze mě prdel!! Já tě nesnášim. Jasně jsem ti řekla, že motorky nechci už nikdy vidět, a natož na ní sedět. Okamžitě zastav!!" ječela jsem mu do ucha ,,Jsi zrádce, nesnášim tě a jestli okamžitě nezastavíš, tak je mezi náma konc a to myslim smrtelně vážně!" řvala jsem mu do ucha. On moc dobře ví, že nemám ráda motorky a on to takhle obejde.. Tímhle mě zklamal...
,,Tori, uklidni se, jen nic nedělej a drž se." jako vážně si myslí, že bych se pustila? Ani náhodou
,,Nesnášim tě, proč??! Kurva proč??!" nechápala jsem to.
ČTEŠ
Jednodílovky s 5SOS
FanfictionJednodílovky pro takový blázny, jako jsem já a "moje šílená kámojda Ashton" :DD !!!