Už pár měsíců si vydělávám v jednom podniku. Lépe řečeno v baru. V nočním baru. Není to jen tak obyčejnej bar, je to stripbar. Pracuju tu, protože mi už nic jinýho nezbylo. S našima jsem se pohádala a tohle je jediná práce která mě uživý. Dostávám docela dost a ještě dýška, takže s penězy nemám problém.
Jako normálně jsem se dneska večer oblíkla. Pracuji převážně večer a v nočních hodinách, protože si ještě dodělávám vysokou. Těšim se, až ji dokončim a budu si moc najít normální práci.
,,Julie!" křiknul na mě Hřídel, tak mu tu všichni říkají, netušim proč, ale nikdo mu neřekne jinak, všichni z něj mají respekt!
,,Ano?" přiběhla jsem k němu a změřila jsem si ho pohledem, byl minimálně o hlavu vyšší, pod nosem měl knírek a taky decentní bradku.
,,Na baru máš zákazníka a je to něco extra. Je z bohatý vrsty a zaplatil slušný prachy, takže se opovaž ho jakkoliv odbýt a máš problém a nezapomeň, že ti jde 40%" usmál se a já kývla.
,,Jak dlouho?" koukala jsem mu do těch jeho nechutných očí.
,,Celou noc." dělá si prdel? Celou noc? doufám, že zaplatil dost, aby se mi to vůbec vyplatilo ,,A pojď už, ať zaplatí víc." no jasně, to je mu podobný, jde mu jen o prachy...
,,Jo, hned jsem tam." naposledy jsem se zkoukla v zrcadle a upravila jsem se, byla jsem se sebou docela spokojená. Nadechla jsem se a vyšla jsem do dění toho všeho. U baru seděl hnědovlasý kluk, byl ke mně zrovna otočenej, v ruce měl skleničku s pitím, nejspíše vodku nebo nějakej jinej tvrdej alkohol, pač byl čirý. Zašla jsem za bar a tu chvíli se otočil. Moji pozornost okamžitě upoutaly jeho dokonalé oči. Už jenom podle vzhledu do musí být anděl. Usmál se na mě, a já mu úsměv oplatila. Zvedl se a zamířil si to ke mně. Jeho tělo bylo k nakousnutí, tak tahle noc bude zajímavá....
Jeho vytvarovaná ramena a boží pas... k nakousnutí. Přišel ke mně a znova se usmál a neuniklo mi, že si skounul dolní ret. Usmála jsem se na něj a pomalu jsem pokračovala do zadu k pokojím,decetně jsem krouktila zadkem. Šel za mnou a hádám, že obrys mého zadku má už vyrytý v očích. Mírně jsem se otočila, abych mu viděla do obličeje, jeho čokoládové oči byly nalepené na mém pozadí, né že by mi to vadilo, je ták sexy.....
Zahla jsem za roh do chodby a nalepila jsem se na jedny dveře. Jednu nohy jsem vytáhla a opřela ji o zeď a prohla jsem se v zádech, když přiješel ten mladík, mohlo mu být tak maximálně dvaadvacet, na moc nevypadal, něco v mém věku, rozzářil se ještě víc a že jsem se divila, že to vůbec jde...
,,Wooow" dostal ze sebe a naši vzdálenost změnšil na minimum. Snažil se mi koukat do očí, ale nedařilo se mu to, směřovaly stále do mého výstřihu.
,,Když ti to nejde, tak mi do těch očí nekoukej." pousmála jsem se a on zrudnul
,,Je to slušnost." usmál se na mě, byl tak hot, že bych si to s ním rozdala klidně hned tady na chodbě.
,,To jo, ale ne tady, tady je všechno, jen ne ta slušnost!" pronesla jsem, je to pravda, tady se nikdo za nic nestydí a dělá jak se mu chce.
,,Proč dělá taková milá holka tady?" přešel na jiný téma ani nevim proč, ale chtělo se mi mu odpovědět, ale jen ne tady, proto jsem otevřela dveře za sebou a vešla jsem dovnitř. Zabouchla jsem je a zamkla, jak je tu zvykem. Posadila jsem se na postel.
,,Sedni si taky." usmála jsem se ,,A nekoukej na mě tak." mrkla jsem na něho.
,,Promiň, ale když to nejde." uculil se jak malý díťátko.
ČTEŠ
Jednodílovky s 5SOS
FanficJednodílovky pro takový blázny, jako jsem já a "moje šílená kámojda Ashton" :DD !!!