👑: פרק 26.

191 31 65
                                    

👑

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

👑

האוויר היה נעים. העלים שנעו באטיות רגועה נרמסו תחת כפות רגליהם של הסוסים הרצים בחדווה. פרחי צוף ועלי כותרת עפים להם מסביב לזוג לאחר שעברו בסמוך אליהם. צפורים מצטרפים למחול האדיר. השנים שילבו ידיים צמודות. יד אחת אוחזת באוכף. יד שנייה מחזיקה יד חמימה.

הנסיכה העבירה לרגע את מבטה לנסיך, חיוכה הגדול גלוי ורחב. עיניה נפגשות באישוניו היפים שנתגלו אליה. מסלסלות צמרמורות במורד בטנה. הם נעו לכן ולכאן עד שהגיעו למרכז ההר מלא הדשא הפרוס.

הם נעצרו שם במעלה הגבהה. מייצבים את נשימתם. הנסיך ירד מהסוס הגאה והיפה, משחרר אותו לאכול מעט מהעשבים, עושה את דרכו לסנדי. "בואי אליי". פתח את ידיו כאם המשלחת ידיים לבנה, נעמד לצד הסוס.

הנסיכה חייכה והעבירה את רגליה לצד אחד. רוכנת קדימה לפני שקפצה בעדינות מהסוס, ידיה נכרכות סביב צווארו ורגליה מוצאות את מקומם סביב מותניו. חיוכה הסתתר תחת שיניה הנושכות. מובכת מהקירבה בינהם.

"יש לך דרך מעניינת לפרש את המילים שלי". גיחוך ערמומי עלה על שפתיו. שעה שסקר את פניה הוורדרדות.

"טאהיונג..." לחשה  ביללה נבוכה ושקטה. נקטעת בהפתעה גמורה על ידי שפתיו שנחתו על שלה בלי אזהרה. ידיו מקריבות אותה חזק לגופו. ג'אנהיון פקחה את עיניה כשהבינה זאת, חוששת. היא דפקה על חזהו ברכות. שואפת מייד אוויר כשהתנתק ממנה. מניח אותה על האדמה אך משאיר את ידיו על מותניה הצרות.

"אני..." ניסתה להסביר את הסתייגותה. לא יודעת איך. נושכת את שפתיה בלחץ.

הוא הניח נשיקה נוספת בשפתיה. גורם לה לקפוץ בבהלה. לוחץ על כפתור סמוי בלחייה. מאדים אותם. "את עדיין מתביישת ממני... זה כל כך חמוד." לחש לשפתיה הקרובות. מניח את מצחו על שלה. מרגיש את החום ואת הפעימות הלחוצות ובו זמנית הרגועות.

הנסיכה התחייכה ונשפה ברוגע. עוצמת את עיניה לרגע. מאדקת את אחיזתה סביב צווארו. "אפשר להשאר כך לנצח?".." מלמלה בשקט. מניחה את ראשה על כתפו. מביטה בו מלמטה.

"אפשר." קרץ לה. רוכן להניח נשיקה בצווארה. גורם לה לצחקק מהדגדוג הקל.

"יש לי משהו להגיד לך". אמרה לפתע. מעלה את פניה ממנו. מבטה נחוש.

۷ƙ|נסיכה (לא) מושלמתWhere stories live. Discover now