O 5 let později
Avengers bojují proti hydře a snaží se získat Lokiho žezlo. Tony se chtěl dostat do budovy jenže silové pole ho odrazilo. "Do hajzlu!" Rekl Tony. "Mluv slušně!" Rekl Steve. "Počkat, slyšel jsem dobře? Nikoho jiného to nezarazilo to, co kapitán právě řekl?" "No jo furt. Jarvisi jak se dostaneme do budovy?" Řekl Steve. "Musime najít nějaký slabý bod, do kterého kdyz uvidíme, tak vyskratuje celý systém pole." Řekl Jarvis. Tony letěl ten bod najít. Mezitím Clint narazil na někoho nového. Pietro mu podrazil nohy. "Ty si to nečekal?" Řekl a odběhl. Stevovi udělal to samé. "Máme tu vylepšeného." Řekl. "Nepovídej." Rekl Clint a poté ho postřelili. Nat k němu přeběhla. "Můžete ten bunkr zničit prosím..." Hulk po něm skočil. "Děkuju, Clint ro schytal, pokusím se ho od tud dostat." Mezitím se Tony se Stevem dostali dovnitř. Steve se dohadoval s mužem z hydry a mezitím ho Wanda napadla. "Další vylepšený?!" Rekl. "Jsou vskutku skvělý že?" Rekl ten muž naposledy poté ho Steve uhodil. Stála jsem v pozadí a jen prozatím všechno pozorovala z dálky. Pak jsem se zapojila do boje. Vešla jsem do místnosti, kde byl Steve. "A ty jsi zase kdo?" Řekl. Zaútočila jsem. Byla jsem silnější, rychlejší. Nečekal to. Vší silou jsem ho odhodila a poté zmizela. "Vypadá to na dalšího." Rekl Steve a vstal. Tony mezitím nadel žezlo. Wanda a Pietro tam byli také. Přišla jsem k nim. "Proc ho nezastavíte?" Rekla jsem. "Nechame ho si ho vzit." Rekla Wanda.Na základně u Avengers se řešilo, co to bylo za lidi. "Jsou tři, dva z toho vylepšení a třetí vycvičená aby zabíjela." "Ti dva?" Rekl Steve. "Wanda a Pietro Maximoff, dvojčata. On je rychlý a ona ovládá magii chaosu, telekinezi, telepatii a tak podobně." "A ta vycvičená?" Rekl Tony. "Jessica Rogersová..." Steve se zarazil. "Jessica? To není možné..." Rekl. "Bojoval si s ní a ani nepoznal vlastní dceru?" Rekl Tony. "Měla zakritý obličej a zkrácené vlasy. Nebyla k poznání." Rekl. "A jak ji teda najdeme pane chytrej?" Řekl Tony. "Dal jsem jí sledovač, byla mi povědomá, tak pro případ nouze." "Proč to neřekneš hned?!"řekl Tony.
"Takže mame volnost?" Rekla jsem. "Ano, hydra se stáhla a nás tu nechala." Rekla Wanda. "Tak co podnikneme teď holky?" Řekl Pietro.
"Máš nějaký návrh?" Zeptala jsem se ho. "Nooo, ne?" Řekl. "Wando?" "Volá nás nějaký Ultron, takže si myslím ze máme o zábavu postaráno." Řekla. "Tak na co čekáme?" Rekl Pietro vzal Wandu do náruče a odběhl s ní. "Super, takže po svých..." Řekla jsem a rozeběhla se za nimi."Promiň, já zapomněl na to, že nejsi tak rychlá." Rekl Pietro když jsem udýchaná doběhla za nimi. "V-v pohodě." Řekla jsem a zhluboka se nadechla. Vešli jsme do budovy. "Proč jsi nás zavolal?" Řekla Wanda. "Pokud vím, volal jsem jem vás dva Wando." "Jessica je naše kamarádka. Počkat, ty nás znáš?" Rekl Pietro. "Ja znám všechno a všechny." "Co za člověka zná vsechno a všechny." Rekla Wanda. "A kdo rekl že jsem člověk?" Rekl Ultron a ukázal se nám na světle. Byl robot s umělou inteligencí. Ultron se na mě podíval a přešel ke mě. "Sledovací zařízení? Kdo tě sleduje?" Řekl a sundal ze mě sledovač. "Sakra!" Řekla jsem a v tu chvíli do budovy vnikli Avengers. Ultron zmizel. "Vypadněte od sud!" Rekla jsem. "Nenecháme te tu!" Řekla Wanda. Podívala jsem se na Pietra a kývla jsem. "Budu v pohodě." Řekla jsem. Pietro vzal Wandu a utekl s ní. Já se podívala na Avengers. "Je nás víc, nemáš šanci. Nedělej si to ještě horší Jessico." Řekl Steve. Jen jsem se pousmála a pak zaútočila. Bojovala jsem s nimi. Jenže jich bylo více a bylo předvídatelné, že mě porazí.
Odvedli mě na základnu a zavřeli do cely. Přišel za mnou Loki. "A já myslel, ze největší padouch jsem tu já.." řekl. "A ty jsi kdo?" Rekla jsem. Loki se na mě překvapeně podíval. "Nepamatuje si na nic, Hydra jí udělala v hlavě guláš." Rekl Tony. "Jako kdyby ty jsi tady byl ten svatoušek." Rekla jsem. Znala jsem minulost Wandy a Pietra. Když jim bylo deset, spadla jim do domu bomba od Starka a zabila jim rodiče. Ale to nebylo vše. "Stvořil jsi Ultrona a jak jsi uz asi zjistil, nebyl to moc dobrý nápad." Rekla jsem a usmala se. Loki stal vedle a když videl můj úsměv, zasmal se. "Ta holka se chová jako ty když si řádil." Rekl Tony. "Něco na tom bude." Rekl Loki. "A co tak strašnýho udělal?" Rekla jsem. "Napadl jsem New York s příšerami z kosmu." "Chtěl nas vsechny zabit." Rekl Tony. "Ouu, já zapomněla, ty jsi tady ten špatnej. Takže já, můžu jít domů." Rekla jsem. "Ty doma jsi." Rekl Steve. "Jak to myslíš?" Řekla jsem. "Jsi moje dcera." Řekl Steve. "To sis vymyslel." Rekla jsem. "Pamatuješ si na svoje dětství? Na někoho jiného než na Maximoffovi?" Řekl Steve. "Na dětství ne, ale na jednoho člověka ano." Řekla jsem. "Tak to vyklop. Na koho si teda nepamatuješ?" Řekl Tony. "Na Jamese Barnese." "Na Buckyho?" "Ano kapitáne, pracoval se mnou." "Pracoval?" Řekl. "Ano, utekl, protože si vzpomněl." Řekla jsem. "Takže víš že ti Hydra vymazala vzpomínky." "Wandě a Pietrovi je nevymazala, tak proč by to dělali mě?" "Já nevím, třeba protože si nepamatuješ na nic co bylo před Hydrou?" Řekl Tony. "To je fakt." Řekla jsem. "Ale jestli jsem tvoje dcera jak říkáš, tak proč jsem tu zavřená?" "Protože si nás napadla, nic si nepamatuješ a kdybychom tě pustili, tak nás napadneš a znovu zdrhneš." Řekl Tony. "Už si vzpomínám.... Na mámu. Na to jak jdem byla sama s ní a ona pak umřela, ale mám tebe." Řekla jsem. Steve na mě koukal s nadějí. Tony otevřel dveře cely. Pomalu jsem přešla ke Stevovi. Pak jsem je napadla. "Vy jste mi na to skočili? Možná že něco vím, ale stále vám nevěřím! Hlavně ne Starkovi." Řekla jsem a utekla. Loki stál za dveřmi. "Někam jdeš?" Řekl. "Musím od sud zmizet." Řekla jsem. "Pojď se mnou, někam tě vezmu." Řekl. Následovala jsem ho. "Chyť mě za ruku." Rekl. "Proč?" "Dělej, nebo tě chytnou." Řekl. Chytla jsem ho tedy za ruku. "Vezmi nás zpět!" Řekl a najednou se okolo nás objevil nějaký portál nebo co to bylo. Objevili jsme se někde úplně jinde. "Kam jsi mě to vzal?" "Vítej na Asgardu." Řekl.
ČTEŠ
I am Capitan America's daughter [Avengers]
ActionPříběh o dívce co nikdy nepoznala svého otce a vyrůstala s matkou. Po otci zdědila sílu a nestárnutí. Celý život žila se svou matkou a když dovršila 18 let, rozhodla se přidat k Shieldu. Chtěla využitít svých sil. Matka ji onemocněla a ona je na vše...