Két hét telt el a bál óta Levendula ennyi idő óta próbált dűlőre jutni magában mit is érez férje iránt hisz a férfi még mindig idegen számára hisz az utóbbi időkben mintha kerülné is. Ami iszonyúan bosszantotta. A férfi ragaszkodott a házassághoz és mégis ő az aki kerülni a lányt. Levendula fel alá járkált a férfival közös szobájában. De a férfi még mindig nem jött pedig nagyon szeretett volna a férfival beszélni a bálon történt csókról, de férje napjai nagy részét dolgozószobája bezárva töltötte.
' Elég ebből nem vagyunk már gyereke tudnunk kell ezt meg beszélni. Valamint házasok is vagyunk. Nem lehet olyan nehéz megbeszélni ezt a helyzetért.'
Levendula saját magába mérgelődik majd magára kapja az eddig ágyon heverő köntösét és elindul a föld szintre. De mikor meg állt a férfi dolgozószobája előtt meg emeli a kezét, de még mielőtt keze az ajtó fa lapjához ért volna. Meg állt a keze a levegőbe. Nem is tudja mennyi ideig állhatott az ajtó előtt csak akkor eszmélt fel mikor Dan férje komornyikja szólította meg.
- Minden rendben van asszonyom? - kérdi Dan.
- Persze minden a legnagyobb rendben van. - mondja Levendula majd a férfi felé fordult.
- Az úr bent van éppen a birtok papírjait intézni. - mondja Dan.
- De ha be megyek akkor nem fogom zavarni? - kérdi Levendula.
- Egy valamit jegyezen meg asszonyom egy nő sose zavarja a férfit egy feleség meg mindig jókor találja meg a férjet. - mondja Dan majd a nőre mosolyog.
- De úgy látom éppen Dalton-hoz készült. - mondja Levendula a férfi kezében tartott papír közeget nézve.
- Semmi gond ha asszonyom úgyis be szeretne menni maga is beviteti. - mondja Dan majd a nő kezébe nyomja a papírokat.
Majd amilyen gyorsan jött olyan gyorsan távozott is. Levendula pedig ismét ott állt egy magába kezében a halom papírral. Most már tényleg nem volt merre be kellet mennyen. Ezért ismét fel emelte a kezét és be kopogott az ajtón. Egy erőteljes 'Gyere be.' Után Levendula be nyírott az ajtó.
- Mi tartott ilyen sokáig Dan. - mondja Dalton fel se nézve az asztalon heverő papírok közül.
- Sajnálom nem Dan vagyok. - mondja Levendula majd bezárta maga mögött az ajtót.
Dalton meg lepetten emelte meg a fejét.
- Mit keres itt? - kérdi Dalton.
- Találkoztam Dan-nel és egyébként is szeretem volna beszélni magával. - mondja Levendula majd az asztalra teszi a kezében tartott papírokat.
- Miről szeretne beszélni? - kérdi Dalton.
- A bálon történtekről. - mondja Levendula majd csípőjével a fa asztalnak dőlt.
- Nem beszélhetnénk meg máskor jelenleg nem érek rá ? - kérdi Dalton mikor pedig fel néz ismét feleségére csak most tűnik fel neki, hogy a nő mennyire lengés van felöltözve.
' Bátor nő képes csak egy száll hallóingben és köntösben le jönni . Bár miért is félne hisz a férjhez jött. Dalton nem volt képes levenni szemeit feleségéről már egyre kevésbé érdekelte a papírmunka.'
- Jól van? - kérdi Levendula fejét félre billentve nézte a férfit.
- Minden a legnagyobb rendben. - mondja Dalton majd hátra dőlt a bőrszéken.
Levendula most egy kissé kellemetlenül érezte magát. Fel kellet volna öltöznie mielőtt le jön. De valahogy egy akkor nem érdekelte, de most mégis zavarta ahogy férje végig méri őt.
- Meg tenné, hogy nem bámul ennyire. - mondja Levendula.
- Maga jött le szinte egy száll semmibe. - mosolyodik el Dalton a lány zavarán.
- Tudja meg egyáltalán nem vicces. - mondja Levendula majd össze fonja karjait mellkasa előtt.
- Csak azért jött, hogy meg zavarja a munkámat? - kérdi Dalton majd fel áll a székből amibe eddig ült.
- Már mondtam miért jöttem beszélni szeretnék magával a bálon történt dologról. - mondja Levendula.
- Igen ezt elsőre is hallottam, de minden másról beszélt eddig csak azt nem mondta el mi volt a gondja a bálon történtek miatt. Megcsókolta hisz a feleségem ez nem bűn. - mondja Dalton és a lány mögé lép aki még mindig az asztal előtt állt most már háttal a férfinak.
Levendula érezte a férfi minden egyes mozdulatát amit háta mögött tett, de mégse volt képes megfordulni. Még a szemeit is behunyta mikor a férfi hozzá ért. Meg fogta a lány derekát és magához húzta. Dalton keze előre csúszott a lány derekán így a törékeny nő test az övéhez préselődöt. Levendula szívverése felgyorsult. Mikor Dalton keze fel siklót a lány derekán és végig simított a melle alatt Levendula ajkai el nyíltak és egy apró sóhaj hagyta el. Mi a férfi ajkaira mosolyt csalt.to be continued ...
ESTÁS LEYENDO
A fáról eset ara
RomanceDalton Wellmann a vadászat a hobbija. Ez volt az egyetlen közös elfoglaltsága az apjával és nagyapjával. De már csak és kizárólag a barátaival űzi ezt a sportot. De egyik nap egyedül ment csak ki az erdőbe, hogy szét nézzen a vadászterületre. Ahol ö...