Ennek a történetnek is vége lett. Néhol kisebb nagyobb buktatóval. De most arra lennék kíváncsi, hogy ti milyen történetet szeretnétek olvasni tőlem. Azért több opció közül is lehet választani.
1. Maradjunk az eddig írt történeteknél.
Eme sorozat újjab négy történet:
1. A ridegség
2. Váratlan találkozás
3. Kellesz nekem
4. Megírt sorsok
Hale-sorozat:A ridegség
Jeremy sose volt az a közvetlen ember. Mindig is távolság tartó volt, mint az idegenektől, mint a családjától. De mint mindig azokban az időkben ha Jeremy meg szeretett volna tartani az örökségből rá eső részét illetve a Londoni telket, amiben élet nagyon hamar feleséget kellett találnia magának. De senki nem szeretett volna hozzá menni egy ilyen rideg férfihoz.
Béda Bennett egy cserfes szósz-átjárt fiatal lány. Már jócskán a vénkisasszonyok közé tartozik. De őt, ezt egyáltalán nem, zavarja. A nagybátya viszont minden áron férjhez akarja adni unokahúgát.
Ezért a két férfi alkut köt. De ezt Béda nem, nézi jó szemmel és ennek hangot is ad, amit ebben a korban ezt nem, úri hölgyhöz méltó. De talán ez is fog meg tetszeni a férfinak a lányba. Mint ahogy a közmondás is tartja, az ellentétetek vonzzák egymást.
2. Valami új misztikus és romantikus.
1. A harcos
2. A dilemma
3. A gondolatok erdejében
4. Sehova se tartozni
5. Menekvés
6. A piros fonal két végén
Démoni sorozat: A harcos
Jo-nak hamar fel kellet nőnie. Démon vadász szüleit megölik egy harc során. Így a bosszú vezérelte és ő maga is démon vadász lesz.
Damon Night a Night démon család harmadik fia. A démon klán harcosainak vezetője. A gyilkolás mestere az egyik legjobb a démonok között.
De mi történik akkor, ha ez a két világ valamiért arra kényszerül, hogy segítsenek egymásnak. Damon húgát elrabolják ezért segítséget kér az egyik legjobb démon vadásztól Jo-tól. A két ellentétes világ között kell megtalálniuk az egyensúlyt ahhoz, hogy meg mentsék a férfi húgát. Valamit, hogy Jo rájöjjön, hogy nem minden démon egyforma.
3. Kissé egyedi felfogás a bűnözök elfogásához.
A bűnözök nyomában
Yang egy csendes és magának való kriminológus. A lelkében rengeteg fájdalommal amit csak nagyon kevesen tudnak róla. Ezért mindig a bűntényekbe temetkezve vészeli át a napjait. Kedves nőies külsejét kissé rideg belsőt takar. Sose retten vissza semmitől ezért nagybátyja mellé rendelni. A fiatalon és tehetséges rendőr tisztet Nicolas Hill-t. A kívül belül rideg rendőrt.
A férfi feladata az, hogy amennyire csak lehet távol tartsa a lányt a meggondolatlan döntésektől és vigyázzon rá, hogy még az év vége előtt ne ölje meg magát.
Mi nem igazán könnyű hisz Yang nagyon makacs és mindenbe bele üti az orrát ha csak egy kis esélyt is észlel arra, hogy egy 10 évvel ezelőtt bűntény nyomait véli felfedezni.
4. Vagy esetleg legyen valami olyan történet ami valaminek a folytatása nem saját öltet, de azért lehet egyben új ötlett is.
Rose and Brutus♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A fáról eset ara
RomantizmDalton Wellmann a vadászat a hobbija. Ez volt az egyetlen közös elfoglaltsága az apjával és nagyapjával. De már csak és kizárólag a barátaival űzi ezt a sportot. De egyik nap egyedül ment csak ki az erdőbe, hogy szét nézzen a vadászterületre. Ahol ö...