20. fejezet

241 9 0
                                    

15 ével később

Levendula háta a fának támaszkodott és nézte a nem olyan messze fogócskázó férjét és fiait. Mindig el képet, hogy a négy fiú mennyire hasonlít apjukra. 

Anthony a 15 évével olyan komolysággal rendelkezett mint ha már leélte volna élete felét, de volt olyan mikor gyermeki mosollyal az arcán tudott örülni mindenek amit csak az élet nyújtott neki. Fiatal volt, de még is úgy viselkedett mint apja. Pontos mása volt a férfinak. Barna haj, barna szemek amikben soha nem lehetett eldönteni, hogy mire is gondol valójában. 

Brend alig egy évvel volt fiatalabb bátyánál. Talán ezért is akart annyira rá hasonlítani. De még se lehettek volna ennél eltérőbb a személyiségük. Mogyoró barna személyiben mindig huncut mosoly csillant. Ezért is volt benne minden csínybe amit csak a bátyja kitalál. 

Az öt évvel ezelőtt meg születek az ikrek Caleb és Daniel. Még olyan kicsik voltak, hogy inkább még csak a körülőttünk lévő embereket próbáltak meg leutánozni. De még így is teljes mértékben apjuk és bátyjaik kiköpött másaik voltak. Így nem csak egymásra hasonlítottak hanem az idősebb  Wellmann férfiakra.

De még így is nagyon boldog volt. Nézte a csodálatos családját és úgy érezte minden a legnagyobb rendben van. Mikor Dalton le huppan mellét. 

- Nagyon fársztóak. - mondja Dalton miközben feleségét magához húzza. 

- Maga a hibás uram, hogy nem tudott egy lányt össze hozni. - mondja Levendula és a férjéhez simult. 

- Ezt majd az este orvosoljuk. - mondja Dalton majd szájon csókolta a nőt. 

- Azon már régen túl vagyunk. - mosolyodik el Levendula. - Már csak az a kérdés, hogy Evalyn vagy Evan lesz. 

- Papa gyere vissza.! - kiabál apjának Celeb. 

- Mindjárt megyek.  - mondja Dalton majd oda fordul felesége még lapos hasához. - Kicsim tedd meg a papának azt a szívességet, hogy lány leszel. A papa már kezt fáradni ennyi fiú között. 

De Levendula látta a mosolyt férje szemébe, hogy a legkevésbé se érdekli, hogy fia vagy lánya születik boldog volt és csak ez számiot. Egy szerető családja volt egy kedves és szeretett teljes nővel az oldalán és elbűvölő gyerekekkel. 

The End

A fáról eset araDonde viven las historias. Descúbrelo ahora