13. Fejezet

227 8 0
                                    

to be continued ...

Dalton ezt a sóhajt szinte engedélynek vette, hogy másik szabad kezével félre seperje felesége hosszú barna hajat így szabaddá téve a hamvas női nyakat. 'Levendula a férje minden egyes apró érintésre össze rezzent. Nem azért mert fázott inkább kedvére volt, hogy ilyen módon ér hozzá a férfi. De fejében mégis egy apró hang azt mondta, hogy ez nem lenne szabad, de lelke mélyén tudta, hogy a férfi eddig nagyon türelmes volt vele, hisz ha más lett volna a férje már erőszakkal elvette volna ami férjúri jogon jár neki.'
Dalton észre vette, hogy valami zavarja feleséget ezért kissé el húzódott a nőtől majd maga felé fordította.

- Minden rendben?-kérdi Dalton a nő mogyoró barna szemeibe nézve.

- Persze minden a legnagyobb rendben van.- mondja Levendula majd lehajtotta a fejet kissé zavarba volt.

- Nem kell olyan tennie amit nem szeretne.- mondja Dalton majd a nő álla alá nyúlt és fel emelei a fejét, hogy ezáltal egymás szemébe nézzenek.

- Semmi olyat nem teszek amit nem szeretnék.- mondja Levendula majd férje nyaka köre kulcsokat karjait és magához húzta, hogy meg csókolja.

Dalton még közelebb húzta magához feleséget keze végig siklott a nő oldalán majd feneke alá nyúlva az asztalra ültette. Óvatosan felesége lábai közé lépett, de ajkaik még így se váltak el egymástól. Levendula ujjai férje hajában túrt és még közelebb húzta magához. Dalton keze felesége oldalát simogatta. Még a vékony anyagon keresztül és érez-e felesége test melegét. Levendula keze is elindult férje nyakából mellkasát simogatta apró keze remegve gombolta ki a férfi hófehér ingjét. Majd az ing a földre hullott ezzel rálátás engedte Levendulának férje izmos mellkasára. A látványtól a lány nagyot nyelt és talán még levegőt venni is el felejtett. De mikor végre fel eszmélt újból fel emelte kezet és a férfi nyakától végig simított a mellkasán majd egy darabig el időzött kockás hasán. Amitől Dalton egyre nehezebben vette a levegőt.' Ez a nő biztos, hogy az őrületbe fogja kergetni. Most a legszívesebben azonnal maga alá gyűrné a törékeny nő testet, de nem akarja meg ijeszteni. Se durva lenni így meg próbál a lány tempójában haladni.' Majd Levendula keze még lejjebb csúszik egészen férje nadrágjának széléig. Dalton nagy levegőt vett majd mielőtt a lány keze még lejjebb siklott volna elkapta és a lány háta mögé fogta. A szabad kezével a férfi végig simított felesége arc élen, nyakán, kulcsoltján. A férfi még nem is igazán csinált semmit, de Levendula légzése egyre szaporább lett. Majd a férfi keze a lány mellére siklott. Dalton már egyre zavaróbbnak találta a vékony hálóinget ami a felesége testét takarta. Abban a pillanatban egy határozott mozdulattal le rántotta a lányról a vékony anyagú ruhát. De még így se engedte el felesége kezet ami még mindig a háta mögött fogott össze. De mikor újra végig nézet feleségen csak most tűnt fel neki, hogy a nőn a hálóingen és a köntösöm kívül nem volt semmi. Ezért még levegőt venni is elfelejtett mikor teljes valójában nézet feleségén. Amitől Levendula egyre jobban zavarba jött és a legszívesebben el takarta volna magát, de a férfi nem engedte el a kezet így ki volt téve a vágyakozó tekintetnek. Miután Dalton újra vissza tért ámulatából. Újra fel emelete kezet és a lány hamvas keblén végig futta kezét. Amitől mind a ketten egyszerre nyögtek fel. ' Ezt a hangot öröké képes lenne hallgatni. A lány formás keble éppen bele passzolt a férfi tenyerébe. Ezt a lányát minden képen neki lett teremtve. - gondolta magába Dalton.'
Dalton el engedte a lány kezet amit eddig a háta mögé fogott és most szabad kezét a lány másik melle alatt simított végig majd ez a keze egyre lejjebb és lejjebb siklott végig simított a lány hasán. Levendula érezte, hogy minden izma görcsbe rándul a férfi érintésétől. De a férje keze tovább halat és eltűnt a lány lábai között. Dalton le se vette szemét feleségéről minden rezdülését figyelte így ha a lány pánikba esne azon nyomban el tudna húzódni a nőtől. De semmiféle félelem nem tükröződött a nő arca. Ezért óvatosan végig simított a lány legérzékenyebb pontján. Amitől Levendula azon nyomban levegő után kapott majd kezével férje vállába kapaszkodott.

A fáról eset araTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang