Giyinme odama girip üstüme göbeği biraz açık ince askılı bir pijama giydim altına da şortlu pijamamı giydim.
Boy aynasından kendime baktığımda bütün yaralarım göz önündeydi.
Aşağı inip herkesin önünde durdum. Herkes vücudum da ki yaralara bakıyorlardı.
"Bunu kendimi acındırmak için anlatmıycam ama artık kötü hakaretlerden ve imalardan bıktım. Abi tayfası daha hayatımı bilmeden böyle şeyler söylüyorlar. Şimdi her şeyi anlatıcam ve artık böyle diyecekler mi merak ediyorum?" dedim.
Yalına bakıp "Sadece ben mutlu olmak istedim" dedim.
"Babam sandığım kişi ben 5 yaşındayken başladı beni dövmeye. Her gün dövdü en küçük hareketim de dövdü beni. Kemerle dövdü, tekme attı, tokat attı, saçımı çekti her şeyi yaptı" dedim.
"Kolarımı paslı bıçakla kesti yeri geldi mum damlatıp sigara bastı. Bacaklarıma evdeki benim küçük salıncağımın zinciriyle vururdu. Biliyor musun? Benim saçım aslında kalçama kadar geliyordu ama o adam kesti saçımı" dedim.
Tekrar Yalına dönüp "Sen burada ailenle mutlu mesut yaşarken ben o evin bodrumun da yerde kanlar içinde yatıyordum" dedim.
"İsterseniz bakın yaralarıma çizip boyadığımı falan sanıp gene oyun oynuyor dersiniz" dedi.
Korayın yanına gidip kolumu uzattım "Al bak Koray gerçek mi? oyun mu?" dedim. Koray sadece bakıyordu Korayın elini alıp kolum da ki yaralara sürdüm.
"Gerçek miymiş?"
Koray kafa sallayınca yanından kalkıp eski yerime geçtim.
Görkeme dönüp "Hani abilerinin yaptığı şaka yüzünden senle uyumuştuk ya sen istersen anlat demiştin şimdi anlatıcam" dedim ve derin nefes aldım bu benim için çok ağırdı.
"Eski ailem de ki abim beni arkadaşlarının yanına götürmüştü o zaman daha 11 yaşındaydım hiç birşey bilmiyordum. Neyse arkadaşlarının yanına gittiğimizde 2 kişi vardı ikisi de bana kötü kötü bakıyordu. Biri gelip önce bedenime dokunmaya başladı saçlarıma falan. Sonra bir odaya soktular ve kıyafetlerimi yırtıp yatağa attılar beni. Biri üstüme çıkıp boynumu öpmeye başladı. Abime yalvarıyordum o zaman yardım etmesi için ama arkadaşlarından sonrada o beni taciz etti. Ben o gün tecavüze uğradım. O zaman kendimi kurtarmaya gücüm yetmemişti" dedim. Artık göz yaşlarımı tutacak gücüm kalmadığı için akmaya başladılar.
"Hani intahara kalkıştım demiştim ya bu olay yüzünden. Abim beni arkadaşlarına sattığı için. Birde üstüne üslük arkadaşları memnun olduğu için abime para bile vermişler" yutkunamadım boğazım düğümlendi ama yinede devam etti.
"Ben sizi ilk gördüğümde hiç düşünmedim acaba beni arkadaşlarına satarlar mı? diye. Düşünmedim çünkü ben ön yargılı değilim herkes aynı değildir. Ama siz ne yaptınız beni o kıza benziyosun dediniz" dedim.
Son olarak Yalına dönüp "O sevgilindir dediğin Cenk var ya benim 12 yıllık arkadaşım. Ve ben hep düştüğüm de beni o kaldırdı yeri geldi kalkamadım ama o benimle düştü. Yanımda kimse olmadığın da ben hep Cenke sığındım onun omzunda ağladım. Bir daha söylüyorum kulağını aç iyi dinle. Cenk benim Arkadaşım hatta arkadaştan da öte kardeşim" dedim.
"Bunu zaten size anlatıcaktım ama doğru zamanı bekledim. Şuan da pek doğru zaman değil ama Yalın damarıma basmasaydı anlatmazdım" dedim ve odama çıktım.
Odamda ki banyoya gidip üstündekileri çıkardım ve duşa girdim. Soğuk suyu açıp suyun vücudumdan akmasını bekledim. Yere oturup sırtımı duvar yasladığım da dizlerimi kendime çekip kollarımı sardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem (TAMAMLANDI)
JugendliteraturBir hayat düşünün yalan ile başalayan ve 17 yılı bir hiç uğruna çöp olmuş bir hayat. Bu hikaye Gülfem ve hayatını anlatıyor. Gülfem yeni yani gerçek ailesi annesi, babası, 5 abisi, 1 ikizi ve 1 kardeşi olduğunu öğreniyor. Düşünüyor bunca yılımı bir...