Kolumun acısıyla gözlerimi açtım küçük velet kolumu dürtüyordu ay birde yeni geçmeye başlayan morarık yeri dürtüyor yine morarıcak off yaa.
Velete bakıp "Ne oldu?" dedim.
Velet soğuk sesiyle "yemek yiyecez" dedi ve odadan çıktı çattık yaa.
Altıma gri eşoftmanımı giyip üstüme de siyah sweatlerimden birini giydim ve odadan çıktım. Aşağı indiğimde nereye gideceğimi bulamadım.
Biri sırtıma dokunup "Buradan Gülfem hanım" dedi bu galiba evdeki çalışandı ama sırtım çok acıdı ya. Hemen kadının sırtımda ki elden kurtulup gösterdiği yere gittim.
Herkes masa da beni bekliyordu bende zaman kaybetmeden Sevim hanımın yanına oturdum.
Kenan bey başladığında hepimiz yemeğe başladık. Yemeklere baktığımda hepsi baharatlıydı nane ve karabiber olma ihtimali olduğu için salata yemek çok iyi.
Biyo kopyama bakıp "Biyo kopya önündeki salatayı uzatsana" dedim Görkem ilk anlamadı ama ona baktığımı anlayınca önünde ki salatayı uzattı bende salatadan biraz alıp tabağıma koydum.
Velet bana bakıp "Ne o diyet mi yapıyorsun?" dedi.
Velete dönüp "Salata yediğimde illa diyet yapıyor olmuyorum küçük velet. Hem diyet yapacak bir gerekçem yok çünkü zayıf olduğumu düşünüyorum" dedim ve salatamdan bir çatal aldım. İyi nane ya da karabiber yok.
Kenan bey bana dönüp "Kızım seni Duhan kolejine yazdırmayı düşünüyorum senin için sorun var mı?" dedi.
Kenan beye dönüp "Hayır sorun yok ama arkadaşımda gelse olur mu?" dedim.
"Tabi ama arkadaşın kim?" dedi.
"Cenk Özal beni küçüklükten beri arkadaşım" dedim.
Kenan bey gülümseyip "Tabi kızım sen nasıl istersen" dedi.
Biyo kopya bana sinirle bakıp "Küçüklükten arkadaşım deme buradaki herkes onun sevgilin olduğunu biliyor" dedi. Bak sinirlenmeye başlıyorum.
"Ben sevgilim olduğunu bilmiyorum biyo kopya. Hem ya arkadaşım ya sevgilim sanane. Seni ne ilgilendirir" dedim.
Velet ortaya atlayıp "Yani bir sürtük olduğunu kabul ediyorsun" dedi. O bana sürtük mü dedi? Ben yanlış duymadım demi.
"Evet Velet 12 yıl boyunca sadece 1 erkekle konuşup ve bunca zaman sevgilim olmadı diye sürtük oluyorum" dedim.
Masadan kalktığımda Kenan beylere dönüp "Size afiyet olsun ben doydum" dedim ve odama çıktım. Aşağıdan Kenan beyin sesi geliyordu ama umurumda değil.
Odama girdiğimde kapımı kapatıp kitledim ve astım ilacımı alıp kapının arkasına yaslanıp ağlamaya başladım.
Şu hayatımda sadece Baba demeye bin şahit isteyen kişi ve piç Bartudan başka sürtük damgası yemiştim ama biyolojik kardeşimden sürtük damgası yemek biraz ağır geldi.
Ağladıkça nefesim daralıyordu ama umurumda değil ilacımı sıkıp ağlamaya devam ediyordum.
Görkem'den...
Gülfem masadan kalkıp odasına gittiğinde babam bize dönüp "Siz ne yapıyorsunuz öz kardeşinize hele ki bir kadına nasıl sürtük dersiniz. Çocuklar herkes aynı değildir" dedi. Evet Keremin Gülfeme sürtük demesi çok ağırdı.
Kerem "Baba oda Gökçe gibi her gün sevgili değiştiren. Bizim paramızı yiyen biri" dedi.
Annem Kereme dönüp "Nereden biliyorsun Kerem? Ablan eve geleli daha 24 saat geçmedi" dedi annem haklı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem (TAMAMLANDI)
Ficção AdolescenteBir hayat düşünün yalan ile başalayan ve 17 yılı bir hiç uğruna çöp olmuş bir hayat. Bu hikaye Gülfem ve hayatını anlatıyor. Gülfem yeni yani gerçek ailesi annesi, babası, 5 abisi, 1 ikizi ve 1 kardeşi olduğunu öğreniyor. Düşünüyor bunca yılımı bir...