Herkes susmuştu. Ne söyledim? Sadece doğruları söyledim amip beyinlilere baktığım da kafaları eğikti. Beter olun.
Berkay "Belki bizde kötü davrancaktık sana çünkü Gökçe gibi olacağını düşünüyorduk ama babam ve dedem gil her şeyi anlattıktan sonra hepimizin kanı dondu. Düşündük daha küçücük kız bunları nasıl yaşadı diye ama cidden yanılmışız sen Gökçe gibi değilsin" dedi naif sesiyle. Seni gözüm tutu pikachu.
Kuzey "Tamam belki sende bizden korktun ama korkma cidden sana zarar verecek bir şey yapmayız. Biz birine hatta bu biri bir kızsa asla sesimiz yükselmez. Biz hepimiz böyle öğrendik" dedi.
"Malesef birileri öğrenememiş" dedim imayla. Bu imam abi tayfasınaydı. Tabi Pamir abim hariç.
Çağtay "Gülfem abla küçükken güzel anın varsa anlatır mısın?" dedi. O anı aklıma gelince gülümsedim.
"Çok küçükken ben 7 yaşındayken bir arkadaşım vardı. Pek arkadaş denemez çünkü birbirimize aşıktık. Adını bilmiyorum ben ona Toprak gözlüm diyordum. Her adını sorduğumda geçiştiriyordu. Ona hep Toprak gözlüm dememi istiyordu bende diyordum. Bir gün beni bir deniz kenarına götürdü. Tabi aşkımızı onunda ailesi bildiği için ona yardım etmişler. Deniz kenarında süslenmiş bir iskele vardı karşısında da bir sandal" dedim söylerken hala gözlerimin içinin güldüğüne adım kadar eminim.
"Çiçekleri sevdiğimi bildiği için orayı çiçeklerle süslemişti çok güzeldi. Ne yapıcağımızı sorduğumda beni sandala çekti. Tabi küçük olduğumuz için Toprak gözlümün babası kürekleri çekmişti. denizin ortasına geldiğimizde beni ayağa kaldırdı karşıma geçip dedi ki 'Seni hiç yalnız bırakmıycam Doğa gözlüm sana söz veriyorum eğer yanında olmazsam sana verdiğim kolyeyi tut ve beni düşün o zaman yalnız kalmazsın' dediğinde arkasından çiçeklerden yapılmış taç çıkardı ve kafama takıp anlımı öptü. O gün çok güzel geçmişti sandalla gezdik sandaldan indikten sonra balık ekmek yedik beraber el ele tutuşup parka gittik ve kaydıkraklardan kayıp salıncakta sallandık tabi o beni salladı. Sonrada eve gittik" dediğimde yüzüm düştü.
Bulut "Kuzii neden suratın düştü?" dedi.
"O gün eve geldiğim de ba- yani Mehmet bey beni kemerle dövmüştü. Neden dövdüğünü sorduğumda erkeklerle fingirdeştiğimi söyledi ama ben Toprak gözlüm dışında hiç bir erkekle konuşmadım, sevmedim el ele tutuşmadım bile" dedim gözüm dolmuştu. Gözümün dolması beni dövdüğü için değildi. O günden sonra Toprak gözlümü görememiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem (TAMAMLANDI)
Ficção AdolescenteBir hayat düşünün yalan ile başalayan ve 17 yılı bir hiç uğruna çöp olmuş bir hayat. Bu hikaye Gülfem ve hayatını anlatıyor. Gülfem yeni yani gerçek ailesi annesi, babası, 5 abisi, 1 ikizi ve 1 kardeşi olduğunu öğreniyor. Düşünüyor bunca yılımı bir...