💫 12. Bölüm 💫

9.6K 456 70
                                    

Gözümü belimdeki ellerle açtım. Ben kimle uyudum ya. Aaa doğru annem ve babam gelmişti.

Belimdeki ellerde babama aitti annemde bana arkası dönük uyuyordu.

Yavaşça babama döndüm. Sakallarına parmak uçlarımla dokundum. Nedense böyle yapmayı çok seviyorum.

Babam azcık kıpırdanıp beni kendine çekip daha sıkı sarıldı. Fırsattan istifade bende sarıldım.

Göğsüne yattığım gibi burnuma kokusu ulaştı. Baba kokusu çok güzelmiş. Anne kokusu da öyle.

Babamdan yavaşça ayrılıp yataktan kalktım.

Banyoya gidip rutin işlerimi halledip giyinme odama gittim.

Banyoya gidip rutin işlerimi halledip giyinme odama gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaralarım krem sayesinde çok hızlı iyileşiyordu. Partiye yaralarımın çoğu geçmiş olur. Yarın zaten parti var.

Hemen kremleri sürüp aşağı indim kimse uyanmamıştı.

Tabi uyanmaz saat sabahın 6sı. Sigara böreği mi yapsam acep? Evet yapıyım.

Mutfağa girdiğimde 1 yardımcı vardı. Beni gördüğünde.

"Gülfem hanım günaydın ne istemiştiniz?" dedi.

"Size de günaydın ama hanım demeseniz ben sizden kaç yaş küçüğüm" dedim.

"Tamam kızım ne istemiştin?" dedi.

"Ben sigara böreği yapacaktım ama malzemelerin yerini bilmiyorum" dedim.

"Tamam kızım ben senin için çıkartıyım malzemeleri" dedi ve çıkarttı.

Karabiber ve nane çıkarmamıştı iyi.

"Bu arada isminiz neydi?" dedim.

"Kıymet Gülfem kızım" dedi.

Hamuru hazırladığımda üstünü sıkıca örttüm. İç harcını da yaptığımda hamuru beklemeye başladım.

Hamur olduğunda teker teker börekleri yapmaya başladım.

Baya bir börek taptıktan sonra hepsini fırına koydum.

Börekleri beklerken Kıymet teyzeyle de kahvaltı masasını hazırladık.

Böreklerde olunca tabaklara koyup masaya koydum.

Sıra herkesi uyandırmaktaydı. Tam merdivenleri çıkacağım da herkes aşağı inmeye başladı.

İyi oda oda gezmekten kurtuldum.

Görkem yanıma gelip yanağımı öptü "Günaydın ikiz" dedi.

"Sana da günaydın ikiz" dedim ve bende öptüm.

Herkesle günaydınlaştıkdan sonra masaya oturduk dedemin başlamasıyla hepimiz başladık.

Olcay "Bu böreği Gülfem mi yaptı? Kokusunu nerede olsa tanırım" dedim.

Gülfem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin